Huh huh.Vanhainkodilla asioidessa kohtasin ystävällistä henkilökuntaa ja auttoivat asiani hoitamisessa.Mutta paikalle saapunut johtaja teki heti sanoillaan ja eleillään selväksi,että parempi mitä nopeammin poistun paikalta.Oli todella jäätävä kohtaaminen.Melkein järkytyin,että sielläkö minä mahdollisesti asun muutaman vuoden jälkeen,jos kotona ei enää voi asua.Tein päätökseni,että en todellakaan.Järjestin asiani niin,että minulla on muualla paikka,minne mennä,kun kotona ei enää jaksa.Näin pieni tapaus muutti ainakin minun suunnitelmiani.
Säikähdys!
6
231
Vastaukset
- kjhgfsdfgh
kauanko sinulla meni asioiden järjestämiseen
- Jooopajoo
Ei tollaisia johtajia kannata säikähtää.Tuskimpa se paikkaa omistaa.Oliko mies vai nainen.Olisit miehelle karjaissut.Olis paskonu alleen.Naisille kannattaa vetästä kalu esiin.Kysyy et tätäkö vailla vanhapiika on?
- TeeValitusHeti
EI muuta kun tee valitus tästä henkilöstä. Eiköhän pian tule uudelleesijoitus vaihtoehdoksi muihin tehtäviin jos ei osata olla ystävällisiä KAIKILLE !
- Kentietääkään
Aloittaja potee henkistä aknea kun tirehtööri ei nuolaissut hänen ??????
- KanojaKaikenlaisia
Jaa tämäkinkö jatkaa tätä kanamaista menoa. Ei osata kohdella ihmisiä. Hieno homma missä on ne kunnon ihmiset jotka voisivat nostaa mainetta vähän korkeammalle. Toivottavasti kohtelisi alaisia kunnolla koska heillä on sydän paikallaa ainakin suurimalla osalla ja tuon talon työntekijät ovat kärsineet ihan riittävästi. Tsemppiä kaikille ja lippu korkealle.
- homoheikki
Vanhainkodin ns johtoporras.......mummot ja papat ja omaiset.Seuratkaa pysyykö raha ja muu omaisuus.Vai häviääkö jotenkin johonkin.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996