Miehet, voiko seksiä olla liikaa?

4xvko

Oon 32v nainen ja ollut suhteessa nyt 3kk.tta. Ensimmäisen viikon ajan seksiä saattoi olla 5 päivänä viikossa mutta nyt se yksikin viikossa on mun ehdottama. Mies on pari vuotta nuorempi eikä mitään miehistä ongelmaa ole. Olen hoikka sporttinen nainen. Onko miehillä kausia että että haluaisi mutta ei jaksa? Itsellä on kovasti haluja häntä kohtaan ja katselen jo työpaikan miehiä sillä silmällä kun kotona ei saa tarpeeksi. Orgasmin saan aina hänen kanssaan, mutta haluaisin useammin. 2

15

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ja ei. Miehilläkin on kausia, jolloin ei tee mieli seksiä fyysisesti juuri olenkaan, vaikka se mielessä pyörisikin.

      Kun taas toisinaan sitä voi olla montakin kertaa per päivä, kunhan ajankohta ja paikka on otollinen ja molempien osapuolten libido samalla levelillä.

      • 4xvko

        Tiedän että mies tykkää kuitenkin minusta. Aikataulut ei käy oikein yhteen muutenkaan ja joudutaan usein tyytymään pikaiseen sessioon, nautin kyllä siitäkin. Haluaisin vaan seuraavana päivänä uuden session. Nälkä kasvaa syödessä. Nyt vasta oon oppinut kunnolla nauttimaan seksistä..sitä ei saa vaan tarpeeksi


      • Tuo yksi x per vko tuntuu kieltämättä aika vähältä varsinkin suhteen ollessa melko alkuvaiheessa.

        Fyysisen intohimon ajattelisin kestävän kyllä alkuvaiheessa pidempään, vaikka seksin ei tulisikaan olla suorituskertojen määrään ja kalenteriin sidottua.

        Taustojanne tarkemmin tuntematta, niin onkohan kumppanisi päässyt irtaantumaan täysin mahdollisesta edellisestä suhteestaan tai kokeeko jostain syystä riittämättömyyden tunnetta ja siksi välttelee seksiä kanssasi?


      • 4xvko

        Tiedän että hän on satuttanut itsensä aiemmassa suhteessa mutta sanoi itse lopettaneensa suhteen. On ollut suhteessa myös itseään huomattavasti vanhemman naisen kanssa, Mietin kokeeko hän jotenkin että haluan häneltä vain munaa? Tykkään olla hänen kanssaan muutenkin, nukkua yhdessä, olla lähekkäin.


      • Mies voi kokea suorituspaineita suhteessa iäkkäämpään naiseen. Oletusarvo on, että nuori jaksaa tyydyttää naisen tarpeet.

        Teillä tuo ikäero ei ole niin merkitsevä, jotta sillä olisi kuitenkaan vaikutusta asiaan.
        Miehellä voi olla stressitekijöitä kuitenkin esim. työelämässä, jotka vaikuttavat psyykkeeseen ja sitäkautta myös seksuaalisuuteen.

        Tuosta kannattaa keskustella avoimesti, jotta puutteesta ei tule pysyvä olotila.


      • 4xvko

        Ollaan keskusteltu ja mies sanoi vaan että sulla ei ole mielessä mikään muu kuin se. Siitä puhe mistä puute. Sanoin kyllä että voidaan me pitää taukoakin seksissä, jos se kerran maistuu sitten paremmalta. Kertoi juuri alussa tykkäävänsä naisesta joka tekee aloitteen ja nyt se häiritsee. Eikä 4 krt. viikossa ole se ehdoton.


    • toisinmeillä

      Meillä päinvastoin. Ite oon viriili mies mutta eukolla on iän ja lasten myötä halut vähentynyt. Noin 15 vuotta sitten se oli enemmän vaimo joka alkoi hiplaamaan ja niitä aikoja on ikävä, vaikka sillon tuntuikin joskus että ei niin usein jaksaisi ;)

    • uskohuvikses

      Löylykauhan toi homeperse tarvii..ukollas on toinen muija

    • suhteessani

      Minulle työpäivinä 3x on yleensä sopiva nejäs on vain ”velvollisuus” naisen joskus pyytäessä. Vapaapäivinä mielellään niin paljon kuin jaksan ja nainen haluaa. Naiseni haluaa usein pikap…n heti jos tulemme yhtäaikaa kotiin.

    • 0519

      Kuten jo alussa todettua, riippuu miehestä. Toisille neljä kertaa viikossa on liikaa. Minulle neljä kertaa päivässä alkaa olla liikaa. Sitä ei jaksa montaakaan viikkoa. Mutta kyllä pari kertaa päivässä menee helpostikkin.

      Sitäpaitsi, siinä ei tarvitse käydä kuntoilemassa, lihakset pysyy kunnossa ja notkeina kun on koko ajan liikuntaa.

      Harmi ettei halut kohtaa. Seksi antaa elämään energiaa.

      • zzxxxxx

        Riippuu millasen löylykauhan työnnät perseeseen


    • Liika-liikaa

      Kyllä liian aktiivinen nainen tuottaa miehelle painetta, vaikka nämä runkkarit täällä leikkii viriiliä panomiestä, kun eivät ikinä edes saa.

    • Aksa246

      Me naidaan viikonloppuna 2-3 kertaa päivässä. Joskus 2-3 kertaa viikolla menee helposti. Ei ole vielä kyllästynyt.

    • buuaahaa

      Löylykauha perseeseen ei kyllästytä koskaan

    • Moi 4xvko!
      Voisin auttaa sinua. Mulla on sama tilanne mutta toisin päin. Ihan tosi. Laita viesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3499
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2919
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1816
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      268
      1320
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe