Kuinka todennäköistä on kohdata yhdysvaltalainen, joka ei ole koskaan syönyt hampurilaista? Kyllähän sielläkin sellaisia on, mutta kuinkahan paljon ja millä suunnalla erityisesti? Tässä vanhassa McDonald'sin mainoksessa isoisä menee ensimmäistä kertaa McDonald'siin. Mietin myös, että käyttävätkö jonkin vähemmistön edustajat Yhdysvalloissa tuollaisia vaatteita vai ovatko nuo ihan tavallisen maalaisen? vaatteet? Alkaa 57 sekunnin kohdalta. https://www.youtube.com/watch?v=k9obueOJeqs
Vastaukset 2
- Puhdas_arvaus
Kyllä hampurilainen on niin perusruokavaliota, että aika harvassa väittäisin olevan. Lähinnä tulee mieleen jotkut kasvisruokafriikkien perheessä kasvaneet, joihin törmää todennäköisimmin Kaliforniassa tai sitten eristyksissä erämaissa asuvat, mutta heitäkään ei ole paljoa.
- Thomas626
ei ole perusruokavaliota. suurin osa ystavistani ei syo hampurilaisia ollenkaan. mutta tama varmaan riippuu missapain yhdysvaltoja asuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151293Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 951009
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101909
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20704- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597