Kiva linkki - kannattaa katsoa!

Debian__Mika__tuhhoo

19

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanko käyttää kuvaa varoitusmateriaalina vindovsin aiheuttamista mielenterveysongelmista?

      • Linuks_aina_varas

        Saat käyttää, mutta muista katsoa se copyright©fedesetä merkki tarkasti, ettei tule tekijänoikeus ongelmia!


    • HyvääPalvelua

      Suomi24 varustaa kahelit viestit †-merkillä.

      • win_tyhmentää

        "Suomi24 varustaa kahelit viestit †-merkillä."

        Kyllä ne tekee sen ihan vapaaehtoisesti itse.


      • Linuks_Mika_katsoi

        Kiva, että Mikakin kävi katsomassa!


      • Tohtorille_mars
        Linuks_Mika_katsoi kirjoitti:

        Kiva, että Mikakin kävi katsomassa!

        Tee hyvä ihminen jotain tuolle Mika-fantasiallesi! Lienee jo yöunetkin menneet mokoman kaipuun takia.


      • Et_hämää_meitä

        Älä sinä Mika neuvo siinä - kyllä mä sut tiedän......†


    • Kari se jaksaa pelata huijaamalla sitä Karianssiaan.

      • Et_hämää_meitä_enää

        Sinun kuvamanipulaatio. Oikeassa alareunassa lukee tekijänoikeusmerkinnässä sinun eräs nimistäsi.


      • kari_tuhoo
        Et_hämää_meitä_enää kirjoitti:

        Sinun kuvamanipulaatio. Oikeassa alareunassa lukee tekijänoikeusmerkinnässä sinun eräs nimistäsi.

        Sinä kari laitoit Sepon nimen!


    • Linuks_haittaohjelma

      Vain linukshihhuleilta - noilta kammottavilta risuparroilta - voi olettaa tuollaista käytöstä......†
      Esiintyvät ensin toisena henkilönä ja sitten vielä vastaavat siihen itse - hirveää....†

      • Linuks_aina_varas

        Linuks onkin aina perustunut varastamiseen ja toisten keksintöjen hyödyntämiseen ilman patenttimaksuja tai muita tekijänoikeuksia kunnioittamatta......†


      • qwqeqeqweeqwe
        Linuks_aina_varas kirjoitti:

        Linuks onkin aina perustunut varastamiseen ja toisten keksintöjen hyödyntämiseen ilman patenttimaksuja tai muita tekijänoikeuksia kunnioittamatta......†

        Microsoft on varastanut linuxeilta monta ominaisuutta ja rahastaa niillä teitä tyhmiä.


    • hahahahahahhaahaaaa

      Ristitumbuttaja paljastui Sepoksi!

      • Linuks_takinkääntäjä

        Minnekäs se Kari hävisi?


      • frg5g4g4g
        Linuks_takinkääntäjä kirjoitti:

        Minnekäs se Kari hävisi?

        Ristintumbuttajako? No, sitä tekemään tietysti!


      • Linuks_Sopimaton_käytös

        Vain linukshihhulit tekevät "sitä" (mitä se lieneekin)......†
        Mutta me Windows Herrasmiehet emme todellakaan tarvitse tehdä mitään sopimatonta tai muuten vain paheksuttavaa ♥
        Meillä riittää ryhtiä elämään muutenkin!


      • Kuis_on
        Linuks_Sopimaton_käytös kirjoitti:

        Vain linukshihhulit tekevät "sitä" (mitä se lieneekin)......†
        Mutta me Windows Herrasmiehet emme todellakaan tarvitse tehdä mitään sopimatonta tai muuten vain paheksuttavaa ♥
        Meillä riittää ryhtiä elämään muutenkin!

        Entäs Windowsia käyttävät naiset?


      • Vain_Windowskäyttäjillä

        Suloinen on niiden pillu!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe