http://aijaa.com/8Oz7V9
Ei mika, älä pelkää sitä pahinta.....†
Kiva linkki - kannattaa katsoa!
19
109
Vastaukset
Saanko käyttää kuvaa varoitusmateriaalina vindovsin aiheuttamista mielenterveysongelmista?
- Linuks_aina_varas
Saat käyttää, mutta muista katsoa se copyright©fedesetä merkki tarkasti, ettei tule tekijänoikeus ongelmia!
- HyvääPalvelua
Suomi24 varustaa kahelit viestit †-merkillä.
- win_tyhmentää
"Suomi24 varustaa kahelit viestit †-merkillä."
Kyllä ne tekee sen ihan vapaaehtoisesti itse. - Linuks_Mika_katsoi
Kiva, että Mikakin kävi katsomassa!
- Tohtorille_mars
Linuks_Mika_katsoi kirjoitti:
Kiva, että Mikakin kävi katsomassa!
Tee hyvä ihminen jotain tuolle Mika-fantasiallesi! Lienee jo yöunetkin menneet mokoman kaipuun takia.
- Et_hämää_meitä
Älä sinä Mika neuvo siinä - kyllä mä sut tiedän......†
Kari se jaksaa pelata huijaamalla sitä Karianssiaan.
- Et_hämää_meitä_enää
Sinun kuvamanipulaatio. Oikeassa alareunassa lukee tekijänoikeusmerkinnässä sinun eräs nimistäsi.
- kari_tuhoo
Et_hämää_meitä_enää kirjoitti:
Sinun kuvamanipulaatio. Oikeassa alareunassa lukee tekijänoikeusmerkinnässä sinun eräs nimistäsi.
Sinä kari laitoit Sepon nimen!
- Linuks_haittaohjelma
Vain linukshihhuleilta - noilta kammottavilta risuparroilta - voi olettaa tuollaista käytöstä......†
Esiintyvät ensin toisena henkilönä ja sitten vielä vastaavat siihen itse - hirveää....†- Linuks_aina_varas
Linuks onkin aina perustunut varastamiseen ja toisten keksintöjen hyödyntämiseen ilman patenttimaksuja tai muita tekijänoikeuksia kunnioittamatta......†
- qwqeqeqweeqwe
Linuks_aina_varas kirjoitti:
Linuks onkin aina perustunut varastamiseen ja toisten keksintöjen hyödyntämiseen ilman patenttimaksuja tai muita tekijänoikeuksia kunnioittamatta......†
Microsoft on varastanut linuxeilta monta ominaisuutta ja rahastaa niillä teitä tyhmiä.
- hahahahahahhaahaaaa
Ristitumbuttaja paljastui Sepoksi!
- Linuks_takinkääntäjä
Minnekäs se Kari hävisi?
- frg5g4g4g
Linuks_takinkääntäjä kirjoitti:
Minnekäs se Kari hävisi?
Ristintumbuttajako? No, sitä tekemään tietysti!
- Linuks_Sopimaton_käytös
Vain linukshihhulit tekevät "sitä" (mitä se lieneekin)......†
Mutta me Windows Herrasmiehet emme todellakaan tarvitse tehdä mitään sopimatonta tai muuten vain paheksuttavaa ♥
Meillä riittää ryhtiä elämään muutenkin! - Kuis_on
Linuks_Sopimaton_käytös kirjoitti:
Vain linukshihhulit tekevät "sitä" (mitä se lieneekin)......†
Mutta me Windows Herrasmiehet emme todellakaan tarvitse tehdä mitään sopimatonta tai muuten vain paheksuttavaa ♥
Meillä riittää ryhtiä elämään muutenkin!Entäs Windowsia käyttävät naiset?
- Vain_Windowskäyttäjillä
Suloinen on niiden pillu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412