Miksi ruotsalaiset blodit eivät käytä mini hametta?=ettei munat näy........ en tajuu
Miksi nasa palkkaa peroksidi blondeja?=koska he tutkivat mustia aukkoja.
Blondi toiselle oletko maistanut viiriäisen munia?-enhän tunne edes koko miestä.
Miksi blondi harrastaa vähitensexyä helmikuussa?=koska silloin on vain 29 yötä
Mistä tietää että blondi on käynyt saunassa?=sen persus on palanut,koska joku pyysi heittämään vettä kiukaalle.
Blodin ilta rukous:voi suojele minua etten aamulla heräisi kuolleena.
Miksi blondit luulevat olevansa maailman kauneimpia:no he kyselevät peililtä"ken on maassa kaunehin"ja peilissä näkyy heidän oma kuvansa.
Mikä on musta ja roikkuu katossa?=blodi vaihtamassa sähkö lamppua.
kiitos!
Tässä teille blondi...
...visejä!
1
1476
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801117Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "249920Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49900- 98841
- 99789
- 73778
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11440