Poimikaamme tuolta vanhasta ketjustamme trollimme hengen tuotteita. Hän esiintyi tuolloin nimimerkillä "Mahtavaa":
HÄHHÄÄÄ. Etkö muuta saa sanottua. ÄÖ pitää teille typeryyksille kirjoittaa että edes ymmärrätte mitä ajan takaa. Jos kirjoitan äö niin tajuatte sen että äiti öitä. Siksi toi ÄÖ varmuuden vuoksi. ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ Menikö perille??? Ai ei. No minkäs minä typeryksille mahdan.
Tuossa yllä on trollimme sivistystaso ja älyllinen kapasiteetti kiteytettynä.
Trollaus2016
17
409
Vastaukset
Legendaarinen vanha ketjuhan löytyy kokonaisuudessaan tuolta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13431145/hirvensalmi-uuteen-nousuun- Dinitrolll
Hyvä että asia saadaan vihdoinkin tapetille !
- samaaSaastaa
Tuossa alla trollin kuvaus itsestään:
Alla vähän mallia siitä, mihin esimerkiksi Suomi24 Savonlinna ketju on ajautunut. Tämän tasoisia ovat trollimme:
Minun MIELISAIRAUS vie minua
Savonlinnan.MIELISAIRAS
17.1.2016 16:40
En ymmärrä, miksi minä aina silloin, kun minun MIELISAIRAUS iskee koko voimallaan, alan solvata palstoilla Pia Raskia.
Pia on minun unelmieni nainen. Minulla on 4 eri väristä KEINOVAGINAA. Olen kaikkiin kirjoittanut punaisella tussilla "Rakas Pia".
Rakastelen niiden kanssa 2-3 kertaa joka päivä.
Olet Pia uskomattoman IHANA!!!
Ystävällisin terveisin
Savonlinnan HULLU mies
Pia Raskin väsymätön vainoaja
paskat housussa - antitrolli
Muita transuja palstalla?
- samaaSaastaa
Ei Hirvensalmella, ehkä siellä.
- trolliongelma
Pauli Aalto-Setälä on luvannut meille moderaattorikulusta valmistuvat "valvojat", joita kuulemma tulee niin ammattilaisiksi, kuin vapaaehtoisiksikin. Helmikuussa valmistuu pilottiryhmä. Kopioimpa tämän tuohon toiseenkin asiaa käsittelevään ketjuun.
- trolliongelma
po. po. moderaattorikoulusta valmistuvat
- kirotusvire
po. Kopioinpa
- surkeatrolli
Otsikkoja trollimme idiotismin kylvöstä kunniakkaan kylämme palstalle. Hän esiintyy mökkiläisenä, mutta tuskin tuollaisella sossun asiakkaalla on edes koirankoppia paikkakunnalla. Niitä otsikoita:
Hävettää
Hei siskot
molojavvvvv
ja uusin
Menisikö Hirvensalmen kautta
Kovin on heikkoa jaksaminen, heikkolahjaisella... - turhaatrollausta
Listasi on puutteellinen, valitettavasti. Sitä voisi helposti täydentää vaikka näin:
200 työpaikkaa
Trollauksen syvin olemus.
Tervaleppäkujanne
EI PAKOLAISKESKUSTA TÄNNE.
Miksi sinunkin pitäisi rakastaa trollia?
Kohteliaisuus
Jää-tilanteita ?
tämä vielä tutkimatta
Kuorma-auto kylvi kuolemaa?
Hävettää
Hei siskot
molojavvvvv
ja uusin
Menisikö Hirvensalmen kautta - surkimuksia
Onnetonta trolliamme taas hävettää. On syytäkin. Unelmoi mökistä Hirvensalmella ja esiintyy "helsinkiläisenä".
Semmoisesta "surkimuksesta" löytyy esimerkki tuosta ketjusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13431145/hirvensalmi-uuteen-nousuun
Kovin on kaukana tuosta helsinkiläisyydestäkin. - trolliavaus
Nämä taitaa puuttua idioottiavauslistasta:
Kyläkauppa
Jäänpaksuus Hirvensalmella (kts. avaus)- däretjalahnat
Ilman trollia ei olisi mitään täällä.
- surkeatrolli
Idiottilistasta on siis unohtunut: "Mielipide Derbistä?". Taatusti aivottoman trollimme takuutavaraa.
- turhaaTrollausta
Se Derbi-ketju on kumminkin älykkäintä, mitä trollimme kykenee tuottamaan...
- surkeatrolli
"Derbi" symboloi ilmeisimmin nuoruuden saavuttamatonta unelmaa. Trollillamme ei ole koskaan ollut mopoakaan. Ei sittemmin oikein mitään muutakaan. Niinpä lopulta horjuu mielenterveys ja elämän täyttää alkoholismi ja trollaus suomi24-palstoilla.
- hämmästyttääKummastuttaa
Nostetaanpa tätä siltä varalta, että trollimme aktivoituu enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855