Trollaus2016

antitrolli

Poimikaamme tuolta vanhasta ketjustamme trollimme hengen tuotteita. Hän esiintyi tuolloin nimimerkillä "Mahtavaa":

HÄHHÄÄÄ. Etkö muuta saa sanottua. ÄÖ pitää teille typeryyksille kirjoittaa että edes ymmärrätte mitä ajan takaa. Jos kirjoitan äö niin tajuatte sen että äiti öitä. Siksi toi ÄÖ varmuuden vuoksi. ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ ÄÖ Menikö perille??? Ai ei. No minkäs minä typeryksille mahdan.

Tuossa yllä on trollimme sivistystaso ja älyllinen kapasiteetti kiteytettynä.

17

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dinitrolll

Hyvä että asia saadaan vihdoinkin tapetille !

• samaaSaastaa

Tuossa alla trollin kuvaus itsestään:

Alla vähän mallia siitä, mihin esimerkiksi Suomi24 Savonlinna ketju on ajautunut. Tämän tasoisia ovat trollimme:

Minun MIELISAIRAUS vie minua

Savonlinnan.MIELISAIRAS

17.1.2016 16:40

En ymmärrä, miksi minä aina silloin, kun minun MIELISAIRAUS iskee koko voimallaan, alan solvata palstoilla Pia Raskia.

Pia on minun unelmieni nainen. Minulla on 4 eri väristä KEINOVAGINAA. Olen kaikkiin kirjoittanut punaisella tussilla "Rakas Pia".

Rakastelen niiden kanssa 2-3 kertaa joka päivä.

Olet Pia uskomattoman IHANA!!!

Ystävällisin terveisin

Savonlinnan HULLU mies

Pia Raskin väsymätön vainoaja

paskat housussa

• antitrolli

Muita transuja palstalla?

• samaaSaastaa

Ei Hirvensalmella, ehkä siellä.

• trolliongelma

Pauli Aalto-Setälä on luvannut meille moderaattorikulusta valmistuvat "valvojat", joita kuulemma tulee niin ammattilaisiksi, kuin vapaaehtoisiksikin. Helmikuussa valmistuu pilottiryhmä. Kopioimpa tämän tuohon toiseenkin asiaa käsittelevään ketjuun.

• trolliongelma

po. po. moderaattorikoulusta valmistuvat

• kirotusvire

po. Kopioinpa

• surkeatrolli

Otsikkoja trollimme idiotismin kylvöstä kunniakkaan kylämme palstalle. Hän esiintyy mökkiläisenä, mutta tuskin tuollaisella sossun asiakkaalla on edes koirankoppia paikkakunnalla. Niitä otsikoita:

Hävettää

Hei siskot

molojavvvvv

ja uusin

Menisikö Hirvensalmen kautta

Kovin on heikkoa jaksaminen, heikkolahjaisella...

• turhaatrollausta

Listasi on puutteellinen, valitettavasti. Sitä voisi helposti täydentää vaikka näin:

200 työpaikkaa
      Trollauksen syvin olemus.
      Tervaleppäkujanne
      EI PAKOLAISKESKUSTA TÄNNE.
      Miksi sinunkin pitäisi rakastaa trollia?
      Kohteliaisuus
      Jää-tilanteita ?
      tämä vielä tutkimatta
      Kuorma-auto kylvi kuolemaa?
      Hävettää
      Hei siskot
      molojavvvvv
      ja uusin
      Menisikö Hirvensalmen kautta

• surkimuksia
    • trolliavaus

Nämä taitaa puuttua idioottiavauslistasta:

Kyläkauppa

Jäänpaksuus Hirvensalmella (kts. avaus)

• däretjalahnat

Ilman trollia ei olisi mitään täällä.

• surkeatrolli

Idiottilistasta on siis unohtunut: "Mielipide Derbistä?". Taatusti aivottoman trollimme takuutavaraa.

• turhaaTrollausta

Se Derbi-ketju on kumminkin älykkäintä, mitä trollimme kykenee tuottamaan...

• surkeatrolli

"Derbi" symboloi ilmeisimmin nuoruuden saavuttamatonta unelmaa. Trollillamme ei ole koskaan ollut mopoakaan. Ei sittemmin oikein mitään muutakaan. Niinpä lopulta horjuu mielenterveys ja elämän täyttää alkoholismi ja trollaus suomi24-palstoilla.

• hämmästyttääKummastuttaa

Nostetaanpa tätä siltä varalta, että trollimme aktivoituu enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      595
      2350
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1872
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1710
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1326
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1271
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      19
      937
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      918
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe