Onko Lahdessa tanssiravintolaa?

Tanssittais

Onko missään hotellin yhteydessä, tai muuten vaan jotain tanssiravintolaa, jossa voisi käydä pyörähtämässä tanssiparketilla? Mieluusti ihan elävän musiikin soidessa.. Kiitos vastauksista!

10

3153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trfjjuy

Kiinnostaisi minuakin tietää.

• Muiteloija

ei taida enään olla. viimeisin minkä muistan taitaa olla jo lopettanut alex park hotellin yhteydessä ollut olikohan Dance niminen paikka. Mutta jos toki on haluaisin itsekkin tietää :)

• tankooja

Kauppahotelli oli.

• nainanakisi

Taitavat olla kuolevaa bisnestä tällä hetkellä. Juominen tuo rahaa, tanssiminen vie (tila, orkesteri)

• MusaaTarvitaan

Harmi, että musa hävinnyt (elävä siis). Ja hotellit muuttuneet. Päivä- ja iltatansseja ei taida. Tulee aina mieleen vanha Kauppahotelli kaupungintalon puiston kupeessa. Se oli tunnelmaa todella.

• danssahtelija

Teivaan Lokissa on kesäisin kerran viikossa lavatanssit. On vaan niin pirun turvoksissa.

• MusaaTarvitaan

Saako siellä tanssia alasti?

• Törkeäänakuilua

Nakukymppi meni jo, jos et uskaltaunut, ei kukaan halua tansiia kanssasi alasti.

• Jalkansatanssinut

Keskustasta puuttuu tanssiravintola. Pesäkalliolle on keskustasta joskus kuljetuksia ja normaalleilla bussivuoroilla pääsee ainakin menemään keskustasta Orimattilan kehräämölle ja taksilla takaisin. Juhannuksena satamamakasiinissa on tanssit, mutta kävellen hotelleista se on lähes yhtä kaukana kuin Lokki. Lokin tanssit on tiistai-iltana ja niissä on paljon vapaita miehiä, ainakin minun oli vaikea pitää lepotaukoja.

• DANSSIJAT

LOKISSA NÄKYY OLEVA, MAHTAVAA....La 25.6. klo 14 alkaen perinteistä lavatanssimusiikkia.. Vapaa pääsy!
      Nauti Lokin herkullisesta lounasbuffeeesta ja jos tuntuu, pyörähdä parketilla!
      Lounas alkaa normaalin lauantai-aikataulun mukaan ja tanssit aloitetaan klo 14.00

VAPAA PÄÄSY

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe