Kokemuksia lomahuoneistosta Naxos (Aurinkomatkat)?

Naxos2016

HEi! Onko teillä kokemuksia Aurinkomatkoilla tarjolla olevasta lomahuoneistosta nimeltä Naxos? Kaipaisin lisätietoja, ja kokemuksia. Hämmentävää oli, että netistä googlaamalla en löytänyt lomahuoneistosta mitään tietoa. Myöskään Aurinkomatkojen chat-asiakaspalvelija ei nopeasti löytänyt mitään muuta tietoa kuin sen mitä Aurinkomatkojen sivuilla on. Siis kertokaapa kokemuksianne? Kiitokset jo nyt!

11

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussie67

      Moi!Itsellä ei kokemusta, mutta tapasin viime kesänä vanhemman rouvan joka oli ostanut huoneen ilman parveketta...ei mitään positiivista. Eli kadun puolelle ja parveke varmaan ok! Hotellilla ainakin hyvä sijainti. Itse nautin viikon Hotelli Rivassa, hintansa väärti!

      • Naxos2016

        Kiitokset tästä tiedon palasesta! Ilmeisesti paikka ei mikään ihan kamala ole rouvan kommenttien perusteella?


    • naxos55

      Viime kesänä 2 viikkoa siinä naxos huoneistohotellissa aurinkomatkoilta.ihmettelin itsekin ei ollut kuvia kuin meren puoleisista huoneista.ne oli ok ja hienot remontoidut.mutta nämä kaksi huoneistoa o dio. Minun oli pimeä synkkä ja "parvekkeen"ikkunaa ei voinut pitää auki kun sinne kuka vaan ketteräjalkainen olisi päässyt sisään.viikon nukuin sohvalla ja kamalan soittorumban jälkeen jopa aurinkomatkoille suomeen sain patjan ns.paremmasta huoneesta ettei selkäni olisi ollut patjojen jousia täynnä.pari naista oli viereisessä asunnossa ja kutsuttuaan katsomaan miten heillä niin keittotaso ja jääkaappi ruokapöytä oli Parvekkeella. Mamma mia kamalaa.kokeneena matkaajana en antanut pilata lomaani. Merelle päin olevat appartam.olivat upeat.ilman kuvia huoneista en matkusta enään.tässä asiassa aurinkomatka huijasi.sääli niitä jotka saivat mun rikkinäiset jousitukseltaan olevat patjaettä sellaista

    • M.s.j

      Onko tästä lisää kokemuksia? Lähinnä keittiön varustelu kiinnostaa. Onko kunnon tarvikkeet ruoanlaittoa varten? Lähden hotelliin toukokuun puolessavälissä.

      • Tiskirätyimukaan

        Keikkuva paistinpannu.pari kahvikuppia.lautaset.kattila.lävikkö.pari juomalasia.kulunut leikkuulauta.ei muuta.


      • Freeze7575

        Kiinnostaisi tietää tästä lisää. Onko savuton ym. Sellaiselta joka on viime kesänä käynyt.


      • Miria1

        savuton ??? Siis etkö itse polta vai haluatko että voi polttaa? Tuskin on savuton , parvekkeella kyllä ainakin itse aattelin poltella . Sisätilat savuttomia varmaan, niinkuin nykyään joka paikassa. Ja hyvä niin.


    • neroPattti

      savuton tarkoittaa savutonta majoitusta, savut on savullista
      englanniksi Non smoking. Kaikki eivät vaan noudata sääntöjä ja vasta tullessa sen huomaa

      • Mirkku007

        siis ko, huoneistohotelli tuskin on savuton,Ottaen huomioon sen ,että sijainti on kaiken katutunnelman keskuksessa. Mukavan isot terassit ja pizzeriaa heti kulmilla. Mutta kyllä aioin tupakit silloin tällöin tupruttaa parvekkeellani,en sisällä. Kera kuivan valkkarin.....Ei enää pitkä aika Sisilian kevääseen...


    • turcistani

      Kyllä noiden cigarette-mirkkujen tupakkaongelmineen kannattaa ihan vaan pysyä siellä tutussa Alanyassa pössyttelemässä, niin ei tarvitse vaivata päätään sillä missä saa ja ei saa tupakoida

    • Cigariina

      kannattaa ottaa etukäteen selvää saako vai eikö saa tupakoida sisällä, joissain hotelleissa 100e maksu jos tupakoi luvattomasti sisällä. Jos on valmismatka niin opas kyllä tietää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe