Avoimella koodilla parempiin päiviin.
http://www.mikrobitti.fi/2016/01/ibm-satsasi-miljardin-linux-palvelimiin-uhkapeli-kannatti/
Raha tulee
10
74
Vastaukset
- loistava_linux
"Suuren suosion yksi syy on juuri linux. IBM ilmoitti pari vuotta sitten sijoittavansa miljardi dollaria palvelinten kehitykseen, jotta asiakkaat voisivat käyttää linuxia. "
- kuolemaksi_on
Melko valikoivaa lainailua uutisesta. Tässä lisää lainauksia:
"linux-pohjaisten Power-palvelinten myynti on lähtenyt nousuun ensimmäistä kertaa neljään vuoteen"
"Kaksi vuotta sitten liiketoiminta kutistui jopa 30 prosenttia per vuosineljännes."
Eli käytännössä iloitaan siitä, että kuolevassa systeemissä havaittiin vielä heikko pulssi.
- Linuks_vain_marginaali
Ja sitten linukshihhuleille paluu nykypäivään:
"Vaikka Linuxille tarjolla olevien pelien määrä kasvaa hurjaa vauhtia, ei alusta houkuttele käyttäjiä. Linux-Steamin osuus on jämähtänyt hiukan alle yhteen prosenttiin. Kaikkiaan työpöytä-Linuxin käyttäjiä on eri tilastojen mukaan noin 1,5 prosentin verran."
http://www.mikrobitti.fi/2016/01/linux-edelleen-vain-marginaalipelaajien-valinta/
Totuus on totuus eikä se siitä muuksi muutu…...†- windows-pelaamaton
"Bittisky
22.1.2016 12:20
köyhäopiskelija_ kirjoitti:
Niinpä kai mutta suosittelen silti kaikille etsimään haluamaansa peliä ensin muualta.
Se tulee kalliiksi:) Siksi kannattaa odotella näitä tarjouskampanjoita ellei nyt ole tulipalokiirre saada jokin peli. Voi meinaan säästää satoja euroja "
Minä olen kai sitten säästänyt paljon noita "satoja euroja" koska en ole pelejä ostellut enkä edes kopioinut kymmeniin vuosiin.
- win_pilaa_järjestelmät
Jos olisi satsannut miljardin wintousiin, niin firma olisi konkurssissa.
- töpeksintääjakusetusta
Kannattaisi tutustua IBM/Microsoft historiaan.
- win_on_varastettu
töpeksintääjakusetusta kirjoitti:
Kannattaisi tutustua IBM/Microsoft historiaan.
Kannattaisi myös katsoa se Steve Jobs elokuva. Siinä esitetään microsoftin/windowsin historia ja Jobsin raivo Bill Gatesin varkauteen.
- win_vie_rahat
windows:
http://katmichels.com/wp-content/uploads/2015/07/baby-throwing-money-away.gif- Linuks_pers-auki
http://www.digitoday.fi/bisnes/2013/02/22/ubuntua-kehitetty-10-vuotta---ja-edelleen-tappiolla/20132946/66
Varmasti raha kelpaakin tubutinpojille.......†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412