Multimiljonääri Markku Hakala kauppaa Terhi Koivun kautta ok- taloaan, joka jäi häneltä ylimääräiseksi kun osti kopiokeisarin öky talon. Talo on kaikin puolin kuossisaan, mutta sijainti ei niinkään, eli Idänpään syrjäkujalla.
Hyvä pikkutalo sopivasti.
29
3272
Vastaukset
- papapapapapapapapap
ai ku kiwa :p
- haluatkoMiljonääriksi
Onks tää se talo, jonka Veilon plikka teetätti jollakulla raksamiehellä?
- WarttiÖ
Persaukinen kade aloittaja lottoo vaan ahkerammin, niin pääset sinäkin tänne syrjäkujalle.
- MarttiV
Markku on pikkumiljonääri, mutta ei pärjää minulle millään mittareilla. Lisäksi olen nuorempi, rikkaampi, pitempi ja komeampi. Onneksi Markku on päässyt pois Idänpään köyhälistöalueelta Vanajan rutakon rantaan. Me todelliset rahamiehet asumme meren rannalla ja siella sijaitseviin luxus huviloihin Markun rahat riittävät tuskin käsirahaksi. Siitä syystä Markun on pakko asua Hämeenlinnassa. Omistan itse sukukartanon hämeessä, mutta asun Espoossa West-Endissä. Markun tapasin kerran golfkentällä. Löi kyllä pitkälle, mutta hajontaa oli melkoisesti.
- WarttiÖ
Heh, ihan hyvä.
- LinnanHerra1
Mä oon tavannu Markun monta kertaa golfkentällä eikä se lyö ollenkaan pitkälle. Aika vinoon kylläkin.
- Taatusti.rapea
Pyynti on pikkutalossa taas omaa luokkaa.
- VeksiL
Markku koittaa kepillä jäätä. 2- makuuhuoneen talo ei ole perheellisille tarkoitettu. Oikea hinta välillä 350 000-380 000 €
- RMK1
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/10062837#?previousSearchId=11 Tämä talo sijatsee Myllymäessä ja pesee Markun talon mennen tullen.
- RepaMM
100 000 euroa voi laskea jo sijainnille.
- jotkut_tajuu
Hyvä Repa, ymmärrät hyvän päälle.
- HyväTrollaus
MarttiV se on mielenkiintoinen veijari. Kertoo asuvansa Espoon "West-Endissä". Jotta et eksyisi ja löytäisit varmasti kotiin, niin voin varmuuden vuoksi kertoa että paikan nimi on Westend.
- MarttiV
Meillä suomen -ruotsalaisissa piireissä West-End on edelleen alkuperäinen.
- tuskanparahdus
Totta, on mielenkiintoista seurata kuinka Markun jatkossa käy. Isänsä ei käynyt hyvin samoissa bisneksissä. Kaikkea hyvää kuitenkin!
- KiinteistöKaisaTerhiTy
Onkos Terhitsä K ladannut kunnon hinnan millä saanut myyntiin ja sitten myydään puoleen hintaa. Tertsikkä kusetti mua 20 v sitten ja kannattaa vähän tarkastaa mitä pimu puhuu
- kaisa-L
Terhi k.:n hintapyynnöt on hulppeat, niin eipä tarvi myydä kun yks tölli /kk niin ostaa ryppyvoidetta kummasti.
- myllymäenmölli
Näyttää siltä että kiinteistövälittäjien kohdalla alkaa tuntua jo se että kaikki kaunokaiset eivät ole saanneet suoritettua vaadittavaa LKV pätevyyttä.
Osalla pudokkaista kun on vaan se peruskoulu käytynä.
- Huvittunut
Terhi pyysi nykyisestä Markun Vanajan talosta hieman keskeneräisenä lähes 3- miljoonaa. Kun se myytiin niin Markku maksoi siitä 1.3 miljoonaa. Yli puolella heitti siis Terhin arvio.
- entinen_asiakas
Terhi päihittää monet itseään aliarvioineet miesvälittäjät.
90-luvulla varsinkin oli monenmoista miesilkkujaa vauhdissa.
Vaan.
Terhillä on firma vieläkin pystyssä ja osaa kyllä asiansa. - Anonyymi
entinen_asiakas kirjoitti:
Terhi päihittää monet itseään aliarvioineet miesvälittäjät.
90-luvulla varsinkin oli monenmoista miesilkkujaa vauhdissa.
Vaan.
Terhillä on firma vieläkin pystyssä ja osaa kyllä asiansa."Monet itseään aliarvioineet"? Tarkoitatko kenties, että monet miesvälittäjät, jotka ovat YLIarvioineet itsensä? Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että TK päihittää nimenomaan itsensä ALIarvioivat välittäjät. Ei ole tyhmä se, joka myy vaan se joka ostaa. Hämeenlinna on kasaan kuivunut kylä ja täällä TK:n kaltaiset "eliitti"/arvokiinteistönälittäjät on ihan reppanoita. Ei ne pärjäisi hetkeäkään isossa kaupungissa. Mutta moni huijarikin pyörittää rahakasta bisnestä ja hyviä arvosteluja palveluista voidaan ostaa. Kun osaa myydä itseään, niin kauppa käy. Ei siinä välttämättä taitoja vaadita. Joskus riittää miehen rahat.
- Pakolainen10
Markku lupasi täällä ottaa pakolaisia Vanajan taloonsa, mutta kapusi puihin. Meitä olisi ollut 2 aikuista ja vain viisi lasta.
- faktaaon
Terhi on kaikkien aikojen pätevin välittäjä Hämeenlinassa Tulokset puhuvat puolestaan.
- Anonyymi
Markulla on hilloo, mutta myös Terhillä. Markulla on pieni pili, mutta Terhi kaipaa omaan isoonsa vähän reippaampaa - näin niinkuin tämän junttipalstan alkajaiseksi :D
Terhin ottaessa kiinteistöä myyntiin, pyrkii tekemään omistajan/myyjän kanssa sellaisen diilin, että saa välistä mahdollisimman suuren siivun - homma ei siis perustu perus palkkioprosentteihin ja siksi myös tienaa hyvin. Lisäksi ostaa urponsa kanssa kuppasia kiinteistöjä, jotka remppaavat ja sitten myyvät - kyllä tällä toiminnalla tienaa muutkin!- Anonyymi
Törkyturpa!!!
- Anonyymi
Terhi luulee että ihmiset selaa myynti-ilmoituksia vielä sanomalehdistä, eivätkä osaa hakea vastaavien kohteiden hintatietoja. Niin eihän se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se joka maksaa. Törkeän ylihintaisia Terhin kohteet kuitenkin on järjestäen.
- Anonyymi
Järjestäen? Tarkoitat varmaan järjestään?
- Anonyymi
Mihin helkkariin noita kiinteistönvälittäjiä tarvitaan? Kyllä talonsa saa kaupaksi ihan ilmankin, jos talo on kunnossa ja jonkin näköinen. Kuka hölmö maksaa monen tonnin välityspalkkiot kiinteistönvälittäjälle? No, joku hölmö persu varmaan. Nim. Kokemusta on myynnistä ilman kiinteistönvälittäjää
- Anonyymi
No varmaan kiireellisellä ihmisellä joka asuu jossain toisella paikkakunnalla eikä ehdi näyttää jokaiselle kiinnostuneelle asuntoaan. Ja toisaalta, ihmiset ostaa mieluummin välittäjän kautta kun jonkun "tein itse ja säästin ja nyt velotan ostajalta loput" -myyjältä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894