Hyvä pikkutalo sopivasti.

MarttiV

Multimiljonääri Markku Hakala kauppaa Terhi Koivun kautta ok- taloaan, joka jäi häneltä ylimääräiseksi kun osti kopiokeisarin öky talon. Talo on kaikin puolin kuossisaan, mutta sijainti ei niinkään, eli Idänpään syrjäkujalla.

29

3272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papapapapapapapapap

ai ku kiwa :p

• haluatkoMiljonääriksi

Onks tää se talo, jonka Veilon plikka teetätti jollakulla raksamiehellä?

• WarttiÖ

Persaukinen kade aloittaja lottoo vaan ahkerammin, niin pääset sinäkin tänne syrjäkujalle.

• MarttiV

Markku on pikkumiljonääri, mutta ei pärjää minulle millään mittareilla. Lisäksi olen nuorempi, rikkaampi, pitempi ja komeampi. Onneksi Markku on päässyt pois Idänpään köyhälistöalueelta Vanajan rutakon rantaan. Me todelliset rahamiehet asumme meren rannalla ja siella sijaitseviin luxus huviloihin Markun rahat riittävät tuskin käsirahaksi. Siitä syystä Markun on pakko asua Hämeenlinnassa. Omistan itse sukukartanon hämeessä, mutta asun Espoossa West-Endissä. Markun tapasin kerran golfkentällä. Löi kyllä pitkälle, mutta hajontaa oli melkoisesti.

• WarttiÖ

Heh, ihan hyvä.

• LinnanHerra1

Mä oon tavannu Markun monta kertaa golfkentällä eikä se lyö ollenkaan pitkälle. Aika vinoon kylläkin.

• Taatusti.rapea

Pyynti on pikkutalossa taas omaa luokkaa.

• VeksiL

Markku koittaa kepillä jäätä. 2- makuuhuoneen talo ei ole perheellisille tarkoitettu. Oikea hinta välillä 350 000-380 000 €

• RMK1
    • RepaMM

100 000 euroa voi laskea jo sijainnille.

• jotkut_tajuu

Hyvä Repa, ymmärrät hyvän päälle.

• HyväTrollaus

MarttiV se on mielenkiintoinen veijari. Kertoo asuvansa Espoon "West-Endissä". Jotta et eksyisi ja löytäisit varmasti kotiin, niin voin varmuuden vuoksi kertoa että paikan nimi on Westend.

• MarttiV

Meillä suomen -ruotsalaisissa piireissä West-End on edelleen alkuperäinen.

• tuskanparahdus

Totta, on mielenkiintoista seurata kuinka Markun jatkossa käy. Isänsä ei käynyt hyvin samoissa bisneksissä. Kaikkea hyvää kuitenkin!

• KiinteistöKaisaTerhiTy

Onkos Terhitsä K ladannut kunnon hinnan millä saanut myyntiin ja sitten myydään puoleen hintaa. Tertsikkä kusetti mua 20 v sitten ja kannattaa vähän tarkastaa mitä pimu puhuu

• kaisa-L

Terhi k.:n hintapyynnöt on hulppeat, niin eipä tarvi myydä kun yks tölli /kk niin ostaa ryppyvoidetta kummasti.

• myllymäenmölli

Näyttää siltä että kiinteistövälittäjien kohdalla alkaa tuntua jo se että kaikki kaunokaiset eivät ole saanneet suoritettua vaadittavaa LKV pätevyyttä.
        Osalla pudokkaista kun on vaan se peruskoulu käytynä.

• Huvittunut

Terhi pyysi nykyisestä Markun Vanajan talosta hieman keskeneräisenä lähes 3- miljoonaa. Kun se myytiin niin Markku maksoi siitä 1.3 miljoonaa. Yli puolella heitti siis Terhin arvio.

• entinen_asiakas

Terhi päihittää monet itseään aliarvioineet miesvälittäjät.
        90-luvulla varsinkin oli monenmoista miesilkkujaa vauhdissa.
        Vaan.
        Terhillä on firma vieläkin pystyssä ja osaa kyllä asiansa.

• Anonyymi
        entinen_asiakas kirjoitti:

Terhi päihittää monet itseään aliarvioineet miesvälittäjät.
        90-luvulla varsinkin oli monenmoista miesilkkujaa vauhdissa.
        Vaan.
        Terhillä on firma vieläkin pystyssä ja osaa kyllä asiansa.

"Monet itseään aliarvioineet"? Tarkoitatko kenties, että monet miesvälittäjät, jotka ovat YLIarvioineet itsensä? Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että TK päihittää nimenomaan itsensä ALIarvioivat välittäjät. Ei ole tyhmä se, joka myy vaan se joka ostaa. Hämeenlinna on kasaan kuivunut kylä ja täällä TK:n kaltaiset "eliitti"/arvokiinteistönälittäjät on ihan reppanoita. Ei ne pärjäisi hetkeäkään isossa kaupungissa. Mutta moni huijarikin pyörittää rahakasta bisnestä ja hyviä arvosteluja palveluista voidaan ostaa. Kun osaa myydä itseään, niin kauppa käy. Ei siinä välttämättä taitoja vaadita. Joskus riittää miehen rahat.

• Pakolainen10

Markku lupasi täällä ottaa pakolaisia Vanajan taloonsa, mutta kapusi puihin. Meitä olisi ollut 2 aikuista ja vain viisi lasta.

• faktaaon

Terhi on kaikkien aikojen pätevin välittäjä Hämeenlinassa Tulokset puhuvat puolestaan.

• Anonyymi

Markulla on hilloo, mutta myös Terhillä. Markulla on pieni pili, mutta Terhi kaipaa omaan isoonsa vähän reippaampaa - näin niinkuin tämän junttipalstan alkajaiseksi :D

Terhin ottaessa kiinteistöä myyntiin, pyrkii tekemään omistajan/myyjän kanssa sellaisen diilin, että saa välistä mahdollisimman suuren siivun - homma ei siis perustu perus palkkioprosentteihin ja siksi myös tienaa hyvin. Lisäksi ostaa urponsa kanssa kuppasia kiinteistöjä, jotka remppaavat ja sitten myyvät - kyllä tällä toiminnalla tienaa muutkin!

• Anonyymi

Törkyturpa!!!

• Anonyymi

Terhi luulee että ihmiset selaa myynti-ilmoituksia vielä sanomalehdistä, eivätkä osaa hakea vastaavien kohteiden hintatietoja. Niin eihän se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se joka maksaa. Törkeän ylihintaisia Terhin kohteet kuitenkin on järjestäen.

• Anonyymi

Järjestäen? Tarkoitat varmaan järjestään?

• Anonyymi

Mihin helkkariin noita kiinteistönvälittäjiä tarvitaan? Kyllä talonsa saa kaupaksi ihan ilmankin, jos talo on kunnossa ja jonkin näköinen. Kuka hölmö maksaa monen tonnin välityspalkkiot kiinteistönvälittäjälle? No, joku hölmö persu varmaan. Nim. Kokemusta on myynnistä ilman kiinteistönvälittäjää

• Anonyymi

No varmaan kiireellisellä ihmisellä joka asuu jossain toisella paikkakunnalla eikä ehdi näyttää jokaiselle kiinnostuneelle asuntoaan. Ja toisaalta, ihmiset ostaa mieluummin välittäjän kautta kun jonkun "tein itse ja säästin ja nyt velotan ostajalta loput" -myyjältä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe