Rhodos Vain Junteille

lihapullaajakännit

Juntit viihtyvät Rhodoksella.

23

1857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainamatkalla

Rhodos on yksi Thaimaan parhaita matkakohteita.Ei siinä juntti tarvi olla,pöljä!

• 24sittaa

Junteista monet myös harrastaa matkailusivustoille kirjoittelua - ei tunnu NIIN juntille olo

• juntit-jyrää

Kuin juntti sä oot rodos on kreikan saari...

• Vähän.pihalla

Minäkin olen aina perheeni kanssa tykännyt kovasti Mauritiuksesta. Eiks se ole aika lähellä Pattayaa?

• hedame

Vain tosi juntit ovat tuota mieltä.

• yksijunteista

jahas, se on tämän vuoden rodoksen mollaus kamppanja alkanut

• mualimanmies

Ollaan menossa Rohdokselle. Sinne Bitezin puoleiselle rannalle. Siellä ei tuule niin kuin Rethymnonin puolella. Juodaan Tropicalia ja Sangriaa. Mamman kaa.

• pargaafan

Tulipa ikävä tropicalia

• mejuntille

Äläs omi paikkaa, kait me muutkin saadaan tulla.

• huvitutti

Ja Pihlajainen.

• rodoksenjuntti

Monet vois vastata tuohon, että sittenhän se on useimmille sopivaakin sopivampi lomakohde! Rodos on niin monipuolinen saari, että siellä viihtyvät niin juntit kuin ne ei-juntitkin aivan yhtä loistavasti! Koko perheen unelmakohde tarjoa erittäin paljon mielenkiintoista puuhaa ja kiehtovaa katseltavaa, oletpa sitten raunioiden, vesipuistojen, hiekkarantojen, lämpimien aaltojen tai tavernoiden ystävä. Suosittelen kaikkia "juntteja" ja ei-juntteja lukemaan suomalaisen Kreikassa asuvan kirjoittamalta kreikkaan.net-sivustolta sen rikkaan Rodos-osion, jonka pääsivu on tässä: http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos

• Ialyssos

Mekin viihdymme Rodoksella,pisin matka kesti 7 kuukautta,ihana taas toukokuussa mennä tapaamaan tuttuja.

• kaikkeakaikille

Pattiksen jälkeen Rohdos tulee melekein kakkosena. Strippipaikoissa kiva käydä katsomassa, kun suomitytöt riisuuntuu.

• niinpitääkin

Tarpeeksi kun kostutat omalla piikillä suomipaarissa suomityttäriä, hönöissään riisuvat sielläkin ja krekutkin nauraa.

• Teija2Rmakela

Rhodos on nuorten keskuudessa yksi suosituimpia lomakohteita. Yöelämä on erittäin vilkasta ja sieltä löytyy lähes mitä vaan. Normaalien discojen lisäksi myös paljon swingers -clubeja, jotka ovat hyvin suosittuja nykyään.
      Ruokapaikkoja on enemmän kuin tarpeeksi ja ruoka on suhteellisen edullista.
      Rannat ovat upeita, varsinkin Faliraki (huom! nudistiranta)

Rhodos taitaa tulla kakkoseksi heti Kanarian Inglesin jälkeen. Suosittelen.

• JuntitNauraa

HÄ Hä hää

• todellakinon

No niinpä näyttää olevan

• Tiinamaijaliisa

Kalisprera. Mie lennän Rodokselle 21.5. IIIIhanaa!!!
      Eikä tartte mennä junttibaareihin. Vaellan pitkin rantoja ja nautin auringosta ja merestä ja siitä ihanasta tunteesta, ettei tarvi siivota, pyykätä, laittaa ruokaa.

Saa vain olla lämmössä ja valmiin päällä.

• Perus.juntti

"Eikä tartte mennä junttibaareihin."
        Ei tietenkään TARVITSE, mutta SAA mennä. Minä ainakin aion käydä kaikissa junttibaareissa, jos vain löydän ne. Tule ihmeessä seuraksi! :o)

• 2ERIPAIKKAAsamassa

Demis on ihan hyvä paikka, kunhan juntit kaatuilee huoneisiinsa siinä klo 20:00 vedettyään koko päivän VIINAA !

• Esko67

Ny lens mälli!

• eskonkaveri

Vihdoin,hyvä Esko.Harjoitus tekee mestarin.

• junttikunjuntti

Olen käynyt muualla mutta en tuolla Rodoksella,käyn siellä sitten muihin maihin.Jotta näin tämä juntti liikuu,junttina hyvä olla tulee kaikkien kanssa toimeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe