Olen yllättynyt ettei Helsingistä, Suomen suurimmasta kaupungista tunnu löytyvän larppausseuraa. Jotain maksullisia larppaustapahtumia järjestetään, mutta opiskelijana ei oikein rahat riitä sellaiseen.
Tuli mieleen että ehkä tätä kautta voisimme saada kokoon hyvän larppauskokoonpanon. Jos olet kiinnostunut, niin vastaa jotakin tähän viestiin. Ja jos meitä kiinnostuneita löytyy tarpeeksi monta, niin sitten pistetään peli pystyyn.
Jos siis olet kiinnostunut, niin kerro vaikka jotain itsestäsi ja minkä tyyppisestä liveroolipelistä olisit kiinnostunut. Haluaisitko suunnitella tarinaa siihen liittyen vai haluaisitko osallistua vain pelaajana.
Itse olen 31-vuotias. Pelin teemalla ei ole minulle pahemmin merkitystä. Ihan sama onko fantasiaa, jotain zombie apocalypsea tai vaikka mielisairaalaan sijoittuva tarina. Sillä ei ole minulle merkitystä. Haluan vain eläytyä johonkin hahmoon. Mieluusti annan jonkun toisen suunnitella koko pelin tarinan, jos joku on innostunut erityisesti siitä puolesta. Toisaalta voin tarvittaessa myös osallistua siihen suunnittelupuoleen, jos saadaan porukka kokoon.
Jos siis asut Helsingissä ja olet kiinnostunut larppauksesta, niin laita ihmeessä viestiä, niin ehkäpä saadaan jotain eloa tämän kaupungin roolipelikulttuuriin. :)
Larppausseuraa HKI
larp
1
945
Vastaukset
- crimefiction
Samaa olen itsekin ihmetellyt. Epäilemättä aiheesta kiinnostuneet kokoontuvat jossakin muualla kuin täällä. :)
Itseäni kiinnostaisi jokin "realistinen" peli. Ei siis niinkään zombi/fantasia-aiheet. Jos olet vielä kiinnostunut, laita viesti minulle:
helsinki00750@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f062681872- 1061840
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631398- 1491354
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi2001322Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http68855Sinulle On Postia
Niin elikkäs kuten otsikko sanoo jollekin olisi postia. Pelokkaana mietin tuleeko vastausta laisinkaan. Ja jos tulee36658- 61634
Ulkomaillakin jo irvaillaan ja naureskellaan Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla p
Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla peppuvitsein Saksalaislehti Bild uutisoi Sanna Marinin bikinikuvas91633Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru261633