Larppausseuraa HKI

larp

Olen yllättynyt ettei Helsingistä, Suomen suurimmasta kaupungista tunnu löytyvän larppausseuraa. Jotain maksullisia larppaustapahtumia järjestetään, mutta opiskelijana ei oikein rahat riitä sellaiseen.

Tuli mieleen että ehkä tätä kautta voisimme saada kokoon hyvän larppauskokoonpanon. Jos olet kiinnostunut, niin vastaa jotakin tähän viestiin. Ja jos meitä kiinnostuneita löytyy tarpeeksi monta, niin sitten pistetään peli pystyyn.

Jos siis olet kiinnostunut, niin kerro vaikka jotain itsestäsi ja minkä tyyppisestä liveroolipelistä olisit kiinnostunut. Haluaisitko suunnitella tarinaa siihen liittyen vai haluaisitko osallistua vain pelaajana.

Itse olen 31-vuotias. Pelin teemalla ei ole minulle pahemmin merkitystä. Ihan sama onko fantasiaa, jotain zombie apocalypsea tai vaikka mielisairaalaan sijoittuva tarina. Sillä ei ole minulle merkitystä. Haluan vain eläytyä johonkin hahmoon. Mieluusti annan jonkun toisen suunnitella koko pelin tarinan, jos joku on innostunut erityisesti siitä puolesta. Toisaalta voin tarvittaessa myös osallistua siihen suunnittelupuoleen, jos saadaan porukka kokoon.

Jos siis asut Helsingissä ja olet kiinnostunut larppauksesta, niin laita ihmeessä viestiä, niin ehkäpä saadaan jotain eloa tämän kaupungin roolipelikulttuuriin. :)

1

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crimefiction

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Epäilemättä aiheesta kiinnostuneet kokoontuvat jossakin muualla kuin täällä. :)
      Itseäni kiinnostaisi jokin "realistinen" peli. Ei siis niinkään zombi/fantasia-aiheet. Jos olet vielä kiinnostunut, laita viesti minulle:
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1939
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      287
      1071
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      81
      899
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      868
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      789
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      736
    7. 73
      732
    8. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      45
      688
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      676
    Aihe