Olen yllättynyt ettei Helsingistä, Suomen suurimmasta kaupungista tunnu löytyvän larppausseuraa. Jotain maksullisia larppaustapahtumia järjestetään, mutta opiskelijana ei oikein rahat riitä sellaiseen.
Tuli mieleen että ehkä tätä kautta voisimme saada kokoon hyvän larppauskokoonpanon. Jos olet kiinnostunut, niin vastaa jotakin tähän viestiin. Ja jos meitä kiinnostuneita löytyy tarpeeksi monta, niin sitten pistetään peli pystyyn.
Jos siis olet kiinnostunut, niin kerro vaikka jotain itsestäsi ja minkä tyyppisestä liveroolipelistä olisit kiinnostunut. Haluaisitko suunnitella tarinaa siihen liittyen vai haluaisitko osallistua vain pelaajana.
Itse olen 31-vuotias. Pelin teemalla ei ole minulle pahemmin merkitystä. Ihan sama onko fantasiaa, jotain zombie apocalypsea tai vaikka mielisairaalaan sijoittuva tarina. Sillä ei ole minulle merkitystä. Haluan vain eläytyä johonkin hahmoon. Mieluusti annan jonkun toisen suunnitella koko pelin tarinan, jos joku on innostunut erityisesti siitä puolesta. Toisaalta voin tarvittaessa myös osallistua siihen suunnittelupuoleen, jos saadaan porukka kokoon.
Jos siis asut Helsingissä ja olet kiinnostunut larppauksesta, niin laita ihmeessä viestiä, niin ehkäpä saadaan jotain eloa tämän kaupungin roolipelikulttuuriin. :)
Larppausseuraa HKI
larp
1
1245
Vastaukset
- crimefiction
Samaa olen itsekin ihmetellyt. Epäilemättä aiheesta kiinnostuneet kokoontuvat jossakin muualla kuin täällä. :)
Itseäni kiinnostaisi jokin "realistinen" peli. Ei siis niinkään zombi/fantasia-aiheet. Jos olet vielä kiinnostunut, laita viesti minulle:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764