eli oon ihastunu yhteen poikaan mun koulussa ja vaik nään sen tosi harvoin käytävällä niin en voi unohtaa sitä :D en tiiä sen nimee tai ketään sen kavereista, eli en voi kysyä niiltä mitään..... ongelmana on se et miten ees saan siihen yhteyden kun ainoo tapa on saada jostain sen nimi selville tai sit vaan pysäyttää käytäväl joka ei oo varmaan yhtään epäilyttävää. ihastuin siihen teknisen tunnil joskus 3kk sitten ja oon nähny sen vaan 2x :D se oli niin kiltti :3 oon itekkin poika
miten lähestyn toista poikaa?
5
182
Vastaukset
asiattomat kommentit voi sit heti tunkee perseeseen :3 en tee niil mitään :DD
- gcvjvk
Eikö seki ois epäilyttävää jos sulla ois yhtäkkiä sen nimi jos jotakin kautta löytäsit sen ja alkaisit viestittää esim. Facessa. Sun pitäs vaan mennä juttelee sille
Tiedätkö edes, että tykkääkö se poikakin pojista?
Ottaisit aikamoisen riskin lähestymällä summamutikassa poikaa, josta et tiedä käytännössä mitään. Varsinkin jos olet vielä "kaapissa".
Ihastumisesi on sinällään varmaan aitoa, mutta se perustuu tällä hetkellä pelkästään ulkonäköön. Jos et jaksa vaan haaveilla, niin sinun tulisi pyrkiä jollain tavalla hänen kanssaan samoihin piireihin tai pääsemään muutoin juttusille ikään kuin vahingossa.- Yki1972
Mitä ihmeen lekkeripeliä tämä on, että murrosikäiset nöösipojat ovat kaikki nykyään "ihastuneita" toisiinsa eivätkä muka enää ymmärrä tytöistä mitään?
Voi Pyhä Sylvi!!! (**?=//""¤%**&%¤*¤*%&/!!! järeimmät kirosanat sensuroitu)!
Ei tuollaista tautia ollut vielä minun kouluaikanani.
Toiko Tarja Halonen tämän joukkopsykoosin Suomeen? Jos ei, niin kuka? Ja milloin tämä pähkähullu meno loppuu?- minävaan12345
Kuule kyllä niitä oli sunkin kouluaikana nykyään ne vaan ilmasee itteensä kato kun nyt vuosi 2016 ja se on nyt hyväksyttävää sillon oli asiat vähän toisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648