Sitten teillä ammattikuljettajilla varmaan taas käynnistyy kilpailu että kuka uskaltaa ajaa koviten asfaltointityömaan läpi? Mikä muuten on pääpalkinto? Tuleeko mahdollisista raadoista bonuspisteitä?
Enää noin 3 kuukautta...
10
347
Vastaukset
- kapellikyytiä
Koita kestää,laita kypärän nelipiste leukaremmi kireelle..Olin joskus itsekin siellä töissä,ajan varovasti.
- P-Mies
Tottakai kaadoista saa pisteitä, minäkin nuorenpana kaadoin monta narttua päivässä.
- kossua
Kuka tarjoo kaatoryypyn?
- Lervontuttu
KA-lervo
- ajukonna
K.A.lervo tuli Luumäellä vastaan!Oli ottanu jo kaatoryypyt,kolmitollppa pysy kuitenkin viivojen välissä.
- voitullapataan
Kyllä tää on teiniikäisten työnvälitös toimisto.Kyselevät tyhmiä.Koskaan eioleet työelämässä.Mekää nyt sinne abc :lle jutustamaan kuskeja,Voi tulla patttaaan.
- ajua
Missä K.A. On kun ei kuulu rahtikonnasta mitään?Onko tasakatto toplaini päntälanmäen kesoililla renkhairen vaihdos?Vaihtojuomat on vielä juomatta....
- Kalervo125
ABC Korialla viimeksi nähty, kollareissa tietty..
- ajukonna
Ei kai vaan Lerwoa oo taas laitettu ALKO:n ajuun, sillä kun on tapana aina kadota ALKO:n ajuissa, kerrankin Lerwon piti ajaa kuorma Rajamäeltä Hyvinkäälle, Lerwo hävisi sen siliän tien, löyty kolmen kuukauden kuluttua Kytäjältä, kuormasta oli yks täysi pullo jäljellä. On se aika konna
- Huh.Huh.aloitus
Minkälaisen kasvatuksen aloittaja on saanut, onneksi ei tarvitse tuntea, eikä olla lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693