Minun hiihto loppu kun kaaduin

JopiJoutava

Vaimo selvitteli minun jalat erilleen suksista

21

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilimuori3

Ne naiset, vomassaan väkevät. Miten selviäisi mies suksista ilman naista :DD.

• 1eero

Oletko kuullut sanontaa jos mäessä tulee akka.

• siilimuori3
        1eero kirjoitti:

Oletko kuullut sanontaa jos mäessä tulee akka.

Juu kyllä. Eli siis kaatuu. Samoin luistellessa, Miksihän se on akka, miksei ukko?

• eppu2
        siilimuori3 kirjoitti:

Juu kyllä. Eli siis kaatuu. Samoin luistellessa, Miksihän se on akka, miksei ukko?

Akat pärjää aina, eihän niitä tarvitse avittaa, vai minkä takia sitten sanotaan, että auta miestä mäessä, älä mäen alla.

• siilimuori3
        eppu2 kirjoitti:

Akat pärjää aina, eihän niitä tarvitse avittaa, vai minkä takia sitten sanotaan, että auta miestä mäessä, älä mäen alla.

Niin mut tuossa esimerkissä akkaa käytetään merkityksessä kaatua/kaatuminen , ei liene merkki pärjäämisestä :D.

• eppu2
        siilimuori3 kirjoitti:

Niin mut tuossa esimerkissä akkaa käytetään merkityksessä kaatua/kaatuminen , ei liene merkki pärjäämisestä :D.

Mutta, jos akka kaatuu, onko sekin akka. Jos on, se täytyy muuttaa.
        Tasa-arvon nimissä!

• eppu2 kirjoitti:

Mutta, jos akka kaatuu, onko sekin akka. Jos on, se täytyy muuttaa.
        Tasa-arvon nimissä!

Olin tänään naishaasteen edessä. Ostin eilen yöpöydän Jyskistä. Sain jumalattoman painavan paketin jonka sain kuin sainkin kieriteltyä kotiin. Tänään alkoi pöydän kokoaminen. Pakko myöntää, että nautin sillä kokoaminen ei ollut helppoa. Tuolla se nyt tököttää makuuhuoneessa, ei tullut akkaa ; 9

• joskus.onnistuu

Ihme, selvisit ilman kätevää miestä.

• joskus.onnistuu kirjoitti:

Ihme, selvisit ilman kätevää miestä.

Harjoittelin joulun edellä kun hain tämän uuden tietokonepöydän ja kokosin. Voisin sanoa, että huonekalujen kokoaminen on verrattavissa sanaristikoiden ratkomiseen. Jos hyvä mäihä käy kaikki ruuvit ja mutterit menee oikeisiin kohtiin.

• siilimuori3
        korpikirjailija kirjoitti:

Harjoittelin joulun edellä kun hain tämän uuden tietokonepöydän ja kokosin. Voisin sanoa, että huonekalujen kokoaminen on verrattavissa sanaristikoiden ratkomiseen. Jos hyvä mäihä käy kaikki ruuvit ja mutterit menee oikeisiin kohtiin.

Nii ja jos oikein mäihä käy kaikki ruuvit ja mutterit on paketissa ostettaessa mukana :D.

• siilimuori3 kirjoitti:

Nii ja jos oikein mäihä käy kaikki ruuvit ja mutterit on paketissa ostettaessa mukana :D.

Jouduin hakemaan muutaman tavallisen ruuvin ja isompia kiinnitys koukkuruuveja lisää. Myyjä sanoi, että paketissa on aina ylimääräisiä, vastasin vaan kun nyt ei ollut.

Jyskillä on varastossa huonekalujen kokoamiseen ruuveja ja muttereita yms. joten sain puuttuvat.

• 1eero
        siilimuori3 kirjoitti:

Joo joutuu jopa mieskin pähkäilemään ettei mene vipuun. Meinaa noissa kokoamisissa ei ensi yrittämällä mee suoraan kasaan riippuen miten paljon on osissa, lopulta onnistuu miesten mies ei anna periksi.

• siilimuori3

Joo mut voisko ne joksu olla silleesti niin kuin paketissa luvataan. Ei yli eikä ali?

• eppu2

Jouduin hakemaan muutaman tavallisen ruuvin ja isompia kiinnitys koukkuruuveja lisää. Myyjä sanoi, että paketissa on aina ylimääräisiä, vastasin vaan kun nyt ei ollut.

Jyskillä on varastossa huonekalujen kokoamiseen ruuveja ja muttereita yms. joten sain puuttuvat.

Joo, on kanssa puuttunut ruuveja ja pultteja, kun on joskus tullut jotain koottua.
        Kyllä niissä nikkaroimista on, kun niitä kokoaa, ei ne ohjekuvatkaan aina niin täsmällisiä ole.

• siilimuori3
        1eero kirjoitti:

Joo joutuu jopa mieskin pähkäilemään ettei mene vipuun. Meinaa noissa kokoamisissa ei ensi yrittämällä mee suoraan kasaan riippuen miten paljon on osissa, lopulta onnistuu miesten mies ei anna periksi.

Entä naisten- :D?
        Aika hyvät ohjeet niissä yleensä on, kuvalla.

• eppu2 kirjoitti:

Joo, on kanssa puuttunut ruuveja ja pultteja, kun on joskus tullut jotain koottua.
        Kyllä niissä nikkaroimista on, kun niitä kokoaa, ei ne ohjekuvatkaan aina niin täsmällisiä ole.

Kun katsoin ohjekirjaa eilen, ajattelin taitaa jäädä kokoamatta. Yöpöydässa oli laatikosto metallikiskoilla.

Mutta onnistuin kun en hötkyillyt. Laiton vastaparit vierekkäin ohjekirjan mukaan, ja kieli keskellä suuta sovittelin. En ruuvannut mitään osaa kiinni tai loppuun vaan tarkistin ensin toimiiko ja sitten jos toimi ruuvasin tiukkaan.

Olen aikasti hyvä timpuri ; )

• eppu2

Kun katsoin ohjekirjaa eilen, ajattelin taitaa jäädä kokoamatta. Yöpöydässa oli laatikosto metallikiskoilla.

Mutta onnistuin kun en hötkyillyt. Laiton vastaparit vierekkäin ohjekirjan mukaan, ja kieli keskellä suuta sovittelin. En ruuvannut mitään osaa kiinni tai loppuun vaan tarkistin ensin toimiiko ja sitten jos toimi ruuvasin tiukkaan.

Olen aikasti hyvä timpuri ; )

Se siinä monta kertaa on, että kun ei hikeenny, räknäilee rauhassa.
        Monasti vielä, työ tekijäänsä neuvoo. Äite-muori noin pruukasi sanoa.

• Haasteet-kaadettavissa

"Monasti vielä, työ tekijäänsä neuvoo."
        Juuri noin. Itse en katso ohjeita ollenkaan, enää, joskus ne saattavat olla väärin suomennettujakin ja toisekseen jos tilaa (tilaus tulee) kotimaan ulkopuolelta, ei niissä ole suomenkielisiä selosteita, vaikka tietääkseni lain mukaan pitäisi? Etenkin jos on kotimainen välittäjä.
        Viimeisen kolmen vuoden aikana olen joutunut kokoamaan tosi kinkkisiäkin juttuja. Yleensä vaan avaan paketin ja katson ohjeen kansikuvan ja se jo kertoo minkä näköinen se on koottuna. Mieluummin nettikuva. Sitten levittelen osat ja miellän niille logiikan missä järjestyksessä ne on koottava ja jotakuinkin aina se menee putkeen.
        Sanottakoon, että en ole ensimmäistä kertaa pappia potkimassa, on tässä elämän aikana tullut kokeiltua tuhannen sortin ammatteja ja ammattinimikkeitäkin on riittämiin.
        Haastaviakin koottavia on. Tilaapa vaikka keskikokoinen peltinen (tosi ohutta lötkömetallia) puutarhavaja pihaasi ja löydä paketista 400 - 500 noin sentin mittaista ruuvia ja muut mutterit ja piikit päälle. Siinä sitä on askaretta hiemaksi aikaa.
        Jyskyn-Maskun-Sotkan-Ikean tuotteet kokoaisi vaikka liina silmillä. Muistaa vaan ettei tiputa niitä lastulevyjä varpailleen. Itse en ottaisi ilmatteeksikaan. Puuta sen olla pitää.
        Toisekseen Ikean tuotteet valtaosin ei ole edes lastulevyä vaan päällystettyä kennopahvia. Sellaisia voisi tehdä itsekin munakennoista ja kovalevystä. Siitä 3 millin ruskeasta.

• att2

Minulle aivan sama milloin kuolet!!!

• att2

Apinoille tietenkin suuri uutinen kun joku kaatuu!

• att2
        att2 kirjoitti:

Apinoille tietenkin suuri uutinen kun joku kaatuu!

Kepit katkesivat Lahdessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56