Kuka Hyvinkäällä ajelee 70-luvun Kadetilla(vihertävä väriltään, rekkaria en muista ehkä AKT jotain). Tänään syyllistyin siihen mihin ei pitäisi syyllistyä. Eli kikkailtua tuli. Takaveteoinen Opel veteli kylki edellä mutkat näyttävästi. Piti kuitenkin taajama-alueella sitten rempasta ohi. Opel kulki kuitenkin aika hyvin, eli vähintään 120hv siinä oli.
Opel Kadett ja 70-luku
QuattroA4
3
151
Vastaukset
- TurvallistaMatkaa
Varmaan turvallista menoa umpiruosteisella korilla varustettuna......(ei näy ulospäin, kun paikattu joka päivä uudella spraymaalikerroksella)....
- QuattroA4
Ulkoisesti näytti hyvältä tuo Opel :) Eikä käryttänyt ym. Hyväkuntoiset nastarenkaat olivat myös alla. Eli turvallista, vaikka kuskin kaasujalka olikin melko raskas.
- QuattroA4
Itse siis painoin tuosta Opelista ohi, vaikka Opel yrittikin kaikkensa, että ohitus ei onnistuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026