Vampyyri Ystävät

Anzu95

Hei!

Olen anzu.
Olen vampyyri ja haluan saada ystäviä siis jos olisi vampyyrejä jotka asuisivat lähellä rovniemeä. Olisin todella kiitollinen koska olen yksin eikä minulla ole ystäviä. minut saa kiinni täältä.

18

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • withoutyouevek

      Pyyhin äskön pölyjä, ja laitoin veskipaprun kuivumaan huomiseksi.

      • Anzu95

        Kuka olet??


      • Hei Anzu!
        olet siis oikea vampyyri? miten tulit sellaiseksi? puriko toinen vampyyri sinua vai synnyitkö sellaisena? voiko vampyyri elää ilman ihmisen verta? jos siis ei juo ihmisten verta?


    • Kiva kuulla että täällä jumalan selän takanakin asustaa noinkin mielenkiintoisia olentoja. Kuljetko vampyyrin vaatteissa vai sulaudutko ihmisjoukkoon? :)

      • Anzu95

        Sulaudun ihmisten joukkoon


      • Onko sinulla ketään muita tuttuja jotka eivät ole ihmisiä? Pidättekö kokouksia tms..? Vai etsitkö juuri ensimmäisiä vampyyri-ystäviä?


    • lärvänlerva

      Hei, minä taas tunnen olevani farao miten on käviskö seura??
      Vai olisiko tohtori oikeasti parempaa seuraa??

      • Anzu95

        Vai farao todella mielenkiintoista en ole koskaan ennen törmännyt kaltaisiisi.


    • huippaa

      tuleks sää känniin jos juot mun verta?olen alkkis eli aina plörössä

      • Anzu95

        en tule


    • pöhköjäriittää

      Kannattaa varoa toisten verta, niistä taudit tulee kuten esim. zika virus joka leviää verensiirrossa . . ym. taudit, kai olet tietoinen?

    • Girl.of.darkness

      Hei! Itsekin olen vampyyri ja kaipaisin seuraa.. olen piileskellyt liian kauan. Vihdoin voin olla täällä oma itseni! Asun rovaniemellä ja olisi hauska tutustua! Minkä väriset silmät sinulla on? Itselläni on kirkkaan punaiset :) vastaisitpa pian sillä en kestä enään piileskellä! Jos sinulla on kik tule sinne darkness_girl1100 odotan sua

      • Anzu95

        hei. silmäni ovat ainoastaan punaiset vain silloin kun olen todella pahasti suuttunut.


    • joopajooooohohhoijaa

      Ihminen on mielikuvituksellinen olento. Se on luonut monenlaista jännittävää tarinaa. Mielenkiintoinen aihe on varsinkin nämä monien tarinoiden mielikuvitusolennot, ihmis/eläin tai eläin/eläin hybridit, kuten minotauros, fauni, seireeni, lohikäärme, ihmissusi, kentauri, satyyri ja vampyyri. Pelkkää humpuukia. Uskoo ken tahtoo, fiksu ei usko.

      • Usko_suosiolla

        Ei todellakaan ole humppaa! Mitä teet täällä taikauskopalstalla, täällä uskotaan taikaan! Menisit jonnekin skeptikkojen palstalle, siellä voisitte hokea toisillenne: vampyyrejä ei ole, ihmissusia ei ole, noitia ei ole, Jumalaa ei ole, enkeleitä ei ole, Paholaista ei ole.

        Mutta ei auta, ne kaikki nimittäin on olemassa ja yksi yö heräät siihen että sänkysi ympärillä seisoo vampyyrejä, ihmissusia ja mustia maageja, jotka surmaavat ruumiisi ja kiroavat sielusi Helvetin tuleen.

        Silloin sinua ei voi pelastaa mikään muu kuin kristillinen usko, sillä Jumala on hengistä mahtavin ja Hänen edessään on myös kaikkien pimeyden voimien nöyrryttävä, jopa Perkeleen itsensä.

        Lankea siis polvillesi, kadu syntejäsi ja rukoile!


    • RandomHyyppäRollosta

      En oo vampyyri mut normaali ihminen, joka uskoo vampyyreihin ja ihmissusiin. Asun siis Rovaniemellä ja mulla olis muutama kysymys;
      Kuin vanha olet/Kuin vanhalta näytät?
      Kumpaa sukupuolta olet?

      • Anzu95

        Hei. Olen 1020v ja näytän 20v Olen nainen.


      • Vappyhuisku

        Jos olet aikuinen nii kannattaa käydä psykiatrisella....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe