http://yle.fi/uutiset/serbialainen_erakko_peri_omaisuuden__ja_antoi_sen_pois/8619873
koskettavaa
"Siellä minne minä pian joudun, ei tarvitse rahaa"
9
69
Vastaukset
Vanha uutinen.
Vanha sanonta.
Vanhaa valetta.
H.- terttttu
:))
- Ttimon
Ei ollut enää pikkurahan puutetta rouvalla.
on sitä monenlaista kohtaloa. - Elämä-kolhii-joskus-
liian kovalla kouralla,
jonka seurauksena ihminen menettää halun elää , halun rakentaa rahalla,
halun enää selvitä, haluaa vain päästä tuonpuoleiseen,
maalinen omaisuus on menettäny merkityksensä,
rahaa ja varallisuutta on tullu liian myöhään,
vanhus ei enää tajua muusta kuin elämän loppu on lähellä,
tässätapauksessa toivottavasti kyläyhteisö on ymmärtäny mitä lahjaraha merkitsee
ja todella pitävät parempaa huolta kohta pois lähtevälle vanhukselle,
-
Surullista,
suurin osa ihmiskuntaa kuolee köyhänä unohdettuna hyljättynä suuressa köyhyydessä, Tuskin erakkomummo ilman apua jää nytkään. Hän viihtyy varmaan omissa oloissaan edelleenkin ja saa apua tarvitessaan. - Jos ihminen on tyytyväinen elämäänsä, miksi sitä pitäisi muuttaa?
Rahan vuoksi?
Itse olen naureskellut, etten todellakaan haluaisi mitään monen miljoonan lottovoittoa, vaan mieluummin jonkin korkeintaan kuusinumeroisen voittosumman, jos vielä sattuisin joskus lottorivilläni jotain voittamaan. - Tosin en kovin usein lottoakaan.
Minusta olisi todella tylsää käyttää aikaani se selvittämiseen, mihin miljoonani laittaisin. Pitäisi tutkia erilaisia kohteita ja varmuuden vuoksi vielä mahdollisia veroseuraamuksiakin. Jos tulisin antaneeksi rahaa johonkin kohteeseen, jossa niitä käytettäisiin väärin, tuntuisi kurjalta ottaa vähintäänkin omassa mielessä vastuuta asiasta. Yök. - Olisi hyvä, jos voisi siirtää vastuun eteenpäin luotettavaan kohteeseen. :)
Ehkä säästyn moisilta huolilta kokonaan. ;)- Momcilo
Mitä sitten? Minä jo annoin yli sata tuhatta euroa muille ja vielä jäikin. Ihan liikaa. Minäkin pian sinne joudun, missä ei rahaa tarvita. Kenelle antaisin? Varmaan ainakin lähemmäs miljoona euroa löytyisi? Kukaan ei minua tarvitse, ketään en minä tarvitse. Kun aikani koittaa, kukaan ei huomaa muuten kuin että laskut jää maksamatta. Tässäkö se kaikki olikin? Turha elämä. Taas kerran?
- Ö-ööööö
Kai nyt kuitenkin teet testamentin, vai haluatko lahjoittaa omaisuutesi valtiolle? Vai onko sinulla perillisiä?
- ent.siivoojaparka
En minäkään ole määrännyt tuota säästöpossuani arkkuuni laitettavaksi. En kuitenkaan ole niin julkisuudenhakuinen, että sitä poiskaan lahjoittaisin ennen kuolemaani. Tiedä vaikka nuo kolikot tulisivat vielä tarpeeseen, jos tässä joutuu ostamaan niitä paksumpia pöksynsuojuksia.
- phchimshh
Tottahan sekin että elämä kolhii - tuli mieleen vanha vitsi kaupan kassalta
- kuka meän Allua pakastekanalla oikein heitti ...
- mikähän olis maailmassa semmoinen alue, jossa raha olis liikkumaan luotu väline eikä mikään mittari jolla mitataan ihmisarvoa ja -oikeuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a687962Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1014682Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1113859Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut753363Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742986Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1342700SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het382145Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621967Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2601924Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561908