Näin unta, sain suukon !

leski-

Mitä merkitsee uni, maksin paareissa sairaalan ovella, siinä maatessani sain suukon fiksulta tuntemattomalta mieheltä ?

31

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä syö ostereita iltapalaksi :)

      • en-syöny-ostereita

        ai jaa, miksi, kuinka ne vaikuttaa uniin,,,,, ?


      • en-syöny-ostereita kirjoitti:

        ai jaa, miksi, kuinka ne vaikuttaa uniin,,,,, ?

        Se on lemmenruokaa.
        Ite en uskalla koskea, voisi tulla vielä lempeäksi :)


      • outo-nimi-se-kustaa

        Se oli se laulu kin
        "Mua lemmitkö vielä vai kuskaat, vai onko rakkautes ruostunut pois, etupenkkiä jaksa en oottaa, vaik takapenkkikin parempi ois"


      • tässä-tytöt-kyselee-
        outo-nimi-se-kustaa kirjoitti:

        Se oli se laulu kin
        "Mua lemmitkö vielä vai kuskaat, vai onko rakkautes ruostunut pois, etupenkkiä jaksa en oottaa, vaik takapenkkikin parempi ois"

        kustaan perään, kuin mahtaa olla, vieläkö kustaa muistaa,
        https://www.youtube.com/watch?v=isSr0qCPZEU


      • outo-nimi-se-kustaa

        Tjuu tuota noin se on Brita Koivusen alkujaan, vaikka muistini aikoi tuputtaa metro tytteleitä.


    • onnea.vastakin

      Pususta ei ole pitkä matka alakertaan.

      • olisitko-siellä

        Mitä alakerrassa tekisin ?


    • autotalliinko-heh

      Täh,,,,, alakertaan ???
      siellä on autotalli,
      auto ja romua, kuten talleissa yleensä on,,,,

    • meri-kuule-sielunisoitto
      • Viatonsivullinen

        Tutunnäköiset silmät, vihreät kuten minulla. Tuossa kappaleessa.


      • ruskeista-on-lauluja

        Onko vihreistä silmistä tehty laulua? Olen ollut lumona aina naisten vihreisiin silmiin. Toki teemani on, värillä ei väliä kunhan eivät ole mustana.


      • niissä-on-rakkaus-
        ruskeista-on-lauluja kirjoitti:

        Onko vihreistä silmistä tehty laulua? Olen ollut lumona aina naisten vihreisiin silmiin. Toki teemani on, värillä ei väliä kunhan eivät ole mustana.

        uskollisuus,,,

        --
        silmissä niissä on kevät ja syys,

        https://www.youtube.com/watch?v=RviCvXMJw70


      • niille-soi-lauluni-uus

      • reipas-esitys-

      • hytinäx1
        ruskeista-on-lauluja kirjoitti:

        Onko vihreistä silmistä tehty laulua? Olen ollut lumona aina naisten vihreisiin silmiin. Toki teemani on, värillä ei väliä kunhan eivät ole mustana.

        On tehty lauluja vihreistä silmistä, esim Matti Esko, Tapio Lehtinen ja moni muu


      • ent.siivoojaparka
        ruskeista-on-lauluja kirjoitti:

        Onko vihreistä silmistä tehty laulua? Olen ollut lumona aina naisten vihreisiin silmiin. Toki teemani on, värillä ei väliä kunhan eivät ole mustana.

        Kent (Din enda vän):
        "I dina sorgsna gröna ögon
        fanns en längtan som kan döda vem som helst."


    • tonttu-tosikkoinen

      Taas on romutettu vilpitöntä uskoani. Olen luullut, että vain joulupukki saa niitä kosteita...nuoluja.

      • usko-vaan-

        tonttuki joskus saa,


    • jaksaisit-vielä-mun
    • Heikunkeikku

      Minä en näe koskaan unta. Häiriintyisköhän mun nukkuminen, jos yhtäkkiä alkais unielokuva pyörimään päässä. Heräisin varmaan oitis ihmettelemään, että mitä häh häh nyt tapahtuu.
      Unessa ei voisi valita pusun antajaa. Kauhiaa jos semmonen töröhuuli tryykäis yhtäkkiä huulensa mun huuliin. Semmonen, jonka pusu olis kauheen märkä.
      Oi kauheaa. Hyviä, siis TOSI hyviä, suutelijoita on harvas. Tokko unissakaan priimasuutelijoita olis liian kans. Pareet ku en nää niitä unia ollenkaan.

      • elämä-on-seikkailu-

        Näen usein unia, ne on kuin parhaita elokuvia konsanaan,
        jos herään ja uni keskeytyy, äkkiä uudelleen nukkumaan että näen mitä vielä tapahtuu, yleensä unet on mukavia seikkailua, ei koskaan pelottavai,
        -
        joskus nuoruudessa näin painajaisunia, minut aina ammuttiin niissä,
        tunsin jopa kuinka kuolin kun osui, onneksi en enää näe niitä unia,


      • Heikunkeikku
        elämä-on-seikkailu- kirjoitti:

        Näen usein unia, ne on kuin parhaita elokuvia konsanaan,
        jos herään ja uni keskeytyy, äkkiä uudelleen nukkumaan että näen mitä vielä tapahtuu, yleensä unet on mukavia seikkailua, ei koskaan pelottavai,
        -
        joskus nuoruudessa näin painajaisunia, minut aina ammuttiin niissä,
        tunsin jopa kuinka kuolin kun osui, onneksi en enää näe niitä unia,

        Mun hyvä ystävä on kans semmonen unennäkijä, että pois tiehensä. Usein kertoo niistä unistaan. Hänkin on sanonut, että jos herää kesken kaiken, niin yrittää nukahtaa mahdollisimman äkkiä uudelleen, että uni jatkuisi. Ja uskomatonta kyllä hän väittää, että jatkuvatkin.
        Luulen, että nukun "liian" sikeästi ja sen takia en näe unia. Tai ehkä näen jossakin sielä syvyyksien koomaunessa?


    • On niin eri asia unessa saada suudelma kuin antaa suudelma, nyt ole varovainen. Juudaksen suudelmakin on suudelma...sairaalan ovi???
      No, ei syytä huoleen suudelmia on aina ihana saada, unessakin, eikö vaan.

    • älä.unta.nää

      Unta se oli, melkein pykälässä uni katkesi, nyt uneksin unia.

    • hän-mulle-kahvit-keittää
    • nuormieli

      Unesi oli enneuni!, joudut turvautumaan lääkärin apuun terveytesi vuoksi, mut älä hätäile, kaikki hyvin, sinua tarvitaan vielä.

      • Ehkäruususensuukko

        Unet eivät ole ennustuksia. Sen sijaan unissa elää se, mitä olet syvälle, kauas alitajuntasi pohjalle painanut. Uni nostaa ne ylös, tietoisuuteen, siksi unia tulkitsemalla voi oppia tuntemaan ominta itseään. Ja silloin voi tehdä salaisista unelmistaan todellisia, jotta siinä mielessä toive tai vaikka ennekin.


      • loppusuora-menossa-

        " nuormieli "
        tuohon selitykseen tarraudun, todellaki menen sairaalaan kontrollitarkastukseen,
        jospa muinua vielä joku tarvitsee,


    • ent.siivoojaparka

      Minäkin sain kerran suukon. Unta sekin vain oli.

      • Joskus_silloin

        Minullekin on valehdeltu, jos suutelet naista siitä tulee lapsia. Siksikö suomalainen mies ei pussaa ja puhuukin vain tärkeimmät?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe