Thomas Cook lentää kaukolentoja pienellä Airbus 241 koneella Helsingistä Gambiaan. Lisätilaa saadakseen koneen istuimia on pienennetty pehmusteiden osalta ja saatu muutama jakkara sopimaan ehkä lisää koneeseen. Koneen miehistö yrittää hoputtaa ihmisiä koneisiin, jotta myöhästymisiltä vältyttäisiin, sitten viimeisen kuulutuksen jälkeen kuitenkin istutaankin koneessa, kun ei saatukaan viimeistä matkustajaa tai koneen painolaskelmapapereita tai jotain muuta ajoissa. Näin kävi Gambia-Las Palmas-Helsinki lennolla perjantaina. Hirveää sählinkiä koko koneen vaihto show myös Las Palmasissa. Näin kun koneen rahdin käsittelijät pudottivat koneen rahtiluukulta matkalaukun maahan, varmasti hajosi kaikki laukun siällä olevat tavarat ja laukkukin. Lentoaseman passintarkastajat olivat ilmeisesti menneet jo nukkumaan, heitä sai odotella tyhjässä ja pimeässä hallissa 15 minuuttia, turvatarkastajat veivät Banjulin lentoasemalta ostetut viinat ( olivat asianmukaisessa turvapusissa ) mutta kun lentoasemalata ei saanut kuittia. Sitten sai odottaa tunnin konetta, se kun oli myöhässä. Lopulta päästyämme ilmaan, koneen perämies kuuluttaa, että yritämme ajaa Helsinkiin pakoputket punaisina ja melkein tunnin myöhässähän sitten Helsinkiin saavuimme.
En ihan heti tule tarvitsemaan Thomas Cookin ja Tjäreborgin palveluita.
Thomas Cook ja Tjäreborg
happy123
3
273
Vastaukset 3
- kdkkddnnd
Airbus 241? Tollasta konetta ei ole.
- PuuttuukoKokemusta
http://www.flightradar24.com/data/flights/dk7896/
Tuossa sinne on lennetty tuoreilla A321-211 Winglet, ihan sama kuin Finnairilla esim. Kanarian lennoilla (mutta eri moottoreilla -231).
Jos tarkoitit niitä ohuita ja kovahkoja penkkejä, niin sellaisiahan ne tuppaavat olemaan nykyään, normimallia joissa kankku puutuu. - lonkero99
jep joku heittänyt kunnon stoorin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452096Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja189934Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660