Noin viikoksi tai kahdeksi.Matkatoimistojen valmismatkat ainakin ihan sikakalliita.En ole koskaan ollut Fuengirolassa, keväällä tai syksyllä olisi tarkoitus tulla.
Kiitti vastauksista.
Miten edullisesti Fuegirolaan?
5
158
Vastaukset
- olehyva
Ostat meno-paluu lennot joko Norwegianilta tai Finnairilta, tai toiselta toiseen suuntaan ja toiseen suuntaan toiselta. Mutta yleensä edullisinta kun meno-paluu samalla yhtiöllä.
Hotellin tai huoneistohotellin varaat booking.com tai hotels.com sivuston kautta.
Näin saat omalle kukkarollesi sopivamman hinnan. - fgdgdgfdgd
Malagan lentokenttä - Fuengirola välin pääsee näppärästi junalla jos haluu vähän säästää
- malagaarnold
Jos lennot Malagaan on kalliita, ota lennot Madridiin ja sieltä luotijunalla Malagaan. Matka junalla kestää noin 2h per suunta.
- Aveakäytän
Ja junaliput ostettava ajoissa, että saa edullisemmin. Netistä heti kun tulevat myyntiin koska junaliput maksaa aika paljon. Halvemmaksi ei välttämättä tule Madridin kautta. Kannattaa vertailla.
- ollaa
Syksyllä kandee.jos haluut tareta..keväällä ilmat on mitä on..säkällä lämpöistä..tuulee..niin että hrrr on...on tietty hyviä ilmojakin..mut jos ajattelee rantalomaa.niin kesällä ja syksyllä..mutta kyllä suomen talvet voittaa..myrskyää..talvella ja kovasti tuulee..välillä lämpöistä...ei tosin tartte lunta luoda....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274