Eli siis oon huhtikuussa 16-vuotias tyttö ja oon seurustellu nyt 4kk 11-vuotiaan (kohta 12) kanssa. Tää juttu on jotenki tosi suuri ongelma kaverilleni, joka aina sanoo mulle, että liikaa ikäeroo ja et mun pitäis tapailla oman ikäistä. Se on yrittäny erottaa meidät, monta kertaa. Se sanoo vaa et on mulle paras ratkasu. Aion ehkä pistää välit poikki sen kaa, mut mitä mieltä te ootte?
Kaveri sabotoi mun suhdetta
14
141
Vastaukset
Kerrankin järkevä ihminen. Minä kun olen olen 16 ja tyttöystäväni ovat 12v:3
- hkjjhkhkhkhj
Ikäero nyt on aivan tilanteesta toki kiinni, ihan hyvin voisi kuvitella vaikkapa 25 ja 35-vuotiaat yhdessä, mutta aika erikoinen tilanne teillä kyllä. Ihmetyttää lähinnä, että mitähän yhteistä voi 16-vuotiaalla, eli lukio/amis-ikäisellä ja jollain tyyliin alakoululaisella. Ei ainakaan itse olisi mitenkään voinut kuvitella 16-vuotiaana, että ois ollu mitään puhuttavaakaan 11v kanssa, saatika että olis suhteessa.
Mutta sinä et ole minä ja asia ei kuulu minulle, joten ei sillä ole väliä. - mitämäjustoikeenluin
Liian suuri ikäero. 16 vuotias tyttö kiinnostuu 12v pojasta, jolla ei edes kivekset oo laskeutunut. Voi vittu.
- htytruyrt
Missä sanottiin kiveksistä mitään? Kyllä ne tossa iässä yleensä on jo laskeutuneet, plus mitä väliä sillä on. Lyön vetoa, että oot tyttö, kuulostat just semmoselta ylimielisesltä idioottiteinitytöltä
- kiItti_mies
Mitäs sitten jos se pedari onkin oikeasti 40??
- krooooooooooooooooohhh
Huomaisiko sen ehkä ulkonäöstä, mitä luulet?
- asiastatietävä
Neljä kuukautta noilla spekseillä on jo aika hyvin. Kävikö ihastuksen aikaan mahdollisesti niin, että joko poika luuli sua nuoremmaksi tai sä luulit poikaa vanhemmaksi? Vaikuttiko poika selvästi ikäistään kypsemmältä? Rakastatteko toisianne oikeasti? Täst herää niin monta kysymystä. On lisäks mahdollista, että poika saattaa löytää jonkun uuden, sillä pikkulasten (kyllä, pidän 11v:tä pikkulapsena) mielialat, tms. saattaa ailahdella jopa muutamissa päivissä ihan päälaelleen, sillä 11v. on vasta tulossa tähän niin sanottuun murrosikään; Tai asiaa turhaan hienostelematta ja selkeellä suomen kielellä, sillä on pallit vasta laskeutumassa.
Mut... rakkaus ei yleensä kato ikää sun muita juttuja joten onnittelut teille ja toivottavasti tää teiän juttu kestää :)- 238456
Missä sanotaan, että "ihastus" on poika?
- gsgttg
Kaverisi tietää muiden asiat paremmin, kuin he itse. Maailma on täynnä tällaisia henkilöitä.
- SossunAkka
Sinä olet pedofili.Sinusta pitäisi tehdä ilmoitus poliisille ja lasten suojeluun.
- Vitun_pedo
Vitun pedofiili. Kaveris on täysin oikeassa.
Kaverisi on oikeassa.
Teillä on about 4v ikäeroo ja se on liikaa.. 1/3 sen pojan elämästä. Eihän ton ikäsillä oo edes murrosikä alkanu kunnolla... eti joku vähän vanhempi.- minkäpojan
Pojan?
minkäpojan kirjoitti:
Pojan?
Olkoon mikä tahansa. Lähdin oletuksesta, että "hän" on poika, enkä ajatellut sen kummemmin. Jos on oikeasti epäselvää, niin tytön kohdalla sama.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634