Kaveri sabotoi mun suhdetta

tyttöjollaonongelma

Eli siis oon huhtikuussa 16-vuotias tyttö ja oon seurustellu nyt 4kk 11-vuotiaan (kohta 12) kanssa. Tää juttu on jotenki tosi suuri ongelma kaverilleni, joka aina sanoo mulle, että liikaa ikäeroo ja et mun pitäis tapailla oman ikäistä. Se on yrittäny erottaa meidät, monta kertaa. Se sanoo vaa et on mulle paras ratkasu. Aion ehkä pistää välit poikki sen kaa, mut mitä mieltä te ootte?

14

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrankin järkevä ihminen. Minä kun olen olen 16 ja tyttöystäväni ovat 12v:3

    • hkjjhkhkhkhj

      Ikäero nyt on aivan tilanteesta toki kiinni, ihan hyvin voisi kuvitella vaikkapa 25 ja 35-vuotiaat yhdessä, mutta aika erikoinen tilanne teillä kyllä. Ihmetyttää lähinnä, että mitähän yhteistä voi 16-vuotiaalla, eli lukio/amis-ikäisellä ja jollain tyyliin alakoululaisella. Ei ainakaan itse olisi mitenkään voinut kuvitella 16-vuotiaana, että ois ollu mitään puhuttavaakaan 11v kanssa, saatika että olis suhteessa.

      Mutta sinä et ole minä ja asia ei kuulu minulle, joten ei sillä ole väliä.

    • mitämäjustoikeenluin

      Liian suuri ikäero. 16 vuotias tyttö kiinnostuu 12v pojasta, jolla ei edes kivekset oo laskeutunut. Voi vittu.

      • htytruyrt

        Missä sanottiin kiveksistä mitään? Kyllä ne tossa iässä yleensä on jo laskeutuneet, plus mitä väliä sillä on. Lyön vetoa, että oot tyttö, kuulostat just semmoselta ylimielisesltä idioottiteinitytöltä


    • kiItti_mies

      Mitäs sitten jos se pedari onkin oikeasti 40??

      • krooooooooooooooooohhh

        Huomaisiko sen ehkä ulkonäöstä, mitä luulet?


    • asiastatietävä

      Neljä kuukautta noilla spekseillä on jo aika hyvin. Kävikö ihastuksen aikaan mahdollisesti niin, että joko poika luuli sua nuoremmaksi tai sä luulit poikaa vanhemmaksi? Vaikuttiko poika selvästi ikäistään kypsemmältä? Rakastatteko toisianne oikeasti? Täst herää niin monta kysymystä. On lisäks mahdollista, että poika saattaa löytää jonkun uuden, sillä pikkulasten (kyllä, pidän 11v:tä pikkulapsena) mielialat, tms. saattaa ailahdella jopa muutamissa päivissä ihan päälaelleen, sillä 11v. on vasta tulossa tähän niin sanottuun murrosikään; Tai asiaa turhaan hienostelematta ja selkeellä suomen kielellä, sillä on pallit vasta laskeutumassa.

      Mut... rakkaus ei yleensä kato ikää sun muita juttuja joten onnittelut teille ja toivottavasti tää teiän juttu kestää :)

      • 238456

        Missä sanotaan, että "ihastus" on poika?


    • gsgttg

      Kaverisi tietää muiden asiat paremmin, kuin he itse. Maailma on täynnä tällaisia henkilöitä.

    • SossunAkka

      Sinä olet pedofili.Sinusta pitäisi tehdä ilmoitus poliisille ja lasten suojeluun.

    • Vitun_pedo

      Vitun pedofiili. Kaveris on täysin oikeassa.

    • Kaverisi on oikeassa.
      Teillä on about 4v ikäeroo ja se on liikaa.. 1/3 sen pojan elämästä. Eihän ton ikäsillä oo edes murrosikä alkanu kunnolla... eti joku vähän vanhempi.

      • minkäpojan

        Pojan?


      • minkäpojan kirjoitti:

        Pojan?

        Olkoon mikä tahansa. Lähdin oletuksesta, että "hän" on poika, enkä ajatellut sen kummemmin. Jos on oikeasti epäselvää, niin tytön kohdalla sama.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe