Olen 17-vuotias ja pelkään älyttömästi sairastavani kohdunkaulan syöpää. Mulla on jo pari vuotta tullut joka päivä limaista vuotoa joka välillä haisee todella pahalta ja kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset mutta viimiset parikuukautta ovat tulleet säännöllisesti. Nyt kuitenkin viikon verran jo tullut ruskeaa vuotoa ja olen kokoajan todella väsynyt, hyvä että silmät pysyvät auki. Menkkojen pitäisi alkaa viikon kuluttua. En kehtaa kertoa äidille tai varata aikaa gynelle. Voiko tää olla syöpä? Kiitos jos joku osaisi jotain sanoa olen todella peloissani.
Kohdunkaulan syöpä??
3
82
Vastaukset
- lääkäriinonmentävä
Todennäköisesti joku tulehdus. Kannattaa varata aika lääkärille.
Tulehdukset kannattaa hoitaa, etteivät ne myöhemmin aiheuta ongelmia esimerkiksi yhdynnässä tai hedelmöitymisessä.
Jos olet ollut yhdynnässä, niin voi olla sukupuolitautikin.
Kohdunkaulan syöpä vaatii yleensä pitkän kehittymisajan, yleensä sen esiasteet havaitaan ennen kuin ne kerkeävät muuttua syöväksi.- Pelokasnuori
Kiitos vastauksesta!! Sukupuolitaudit voin jättää kokonaan pois laskuista, koska en ole ollut yhdynnässä.
- vanhempi
Sukupuolitauti voi olla myös neitsyellä, mutta joku tulehdus sinulla viittaisi ainakin olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293912Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283590Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52302- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181618Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144963Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101949Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79875- 86781