Olen 17-vuotias ja pelkään älyttömästi sairastavani kohdunkaulan syöpää. Mulla on jo pari vuotta tullut joka päivä limaista vuotoa joka välillä haisee todella pahalta ja kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset mutta viimiset parikuukautta ovat tulleet säännöllisesti. Nyt kuitenkin viikon verran jo tullut ruskeaa vuotoa ja olen kokoajan todella väsynyt, hyvä että silmät pysyvät auki. Menkkojen pitäisi alkaa viikon kuluttua. En kehtaa kertoa äidille tai varata aikaa gynelle. Voiko tää olla syöpä? Kiitos jos joku osaisi jotain sanoa olen todella peloissani.
Kohdunkaulan syöpä??
3
72
Vastaukset
- lääkäriinonmentävä
Todennäköisesti joku tulehdus. Kannattaa varata aika lääkärille.
Tulehdukset kannattaa hoitaa, etteivät ne myöhemmin aiheuta ongelmia esimerkiksi yhdynnässä tai hedelmöitymisessä.
Jos olet ollut yhdynnässä, niin voi olla sukupuolitautikin.
Kohdunkaulan syöpä vaatii yleensä pitkän kehittymisajan, yleensä sen esiasteet havaitaan ennen kuin ne kerkeävät muuttua syöväksi.- Pelokasnuori
Kiitos vastauksesta!! Sukupuolitaudit voin jättää kokonaan pois laskuista, koska en ole ollut yhdynnässä.
- vanhempi
Sukupuolitauti voi olla myös neitsyellä, mutta joku tulehdus sinulla viittaisi ainakin olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819