Olen tavannut nuoren mukavan naisen ja nyt on puoli vuotta suhdetta takana.
Naisellani on lapsi, 1-vuotias, edellisestä suhteestaan.
Olen alkanut miettiä mitä tehdä kun hän kurittaa lasta väkivaltaisesti ja en halua edes sallia sellaista...
Nainen on 20-vuotias ja käynyt henkisesti ja fyysisesti rankan elämän..
Ehkä se on traumat mitkä hän sitten purkaa lapseen..
Mitä teen asialle
Pidän naisesta paljon ja luulen että tä pahenee vaan
Pitäisikö soittaa johonkin perheneuvolaan vai??
Olen uuden tilaanteen edessä ja en halua rikkoa tätä perhettä...
Lapsen lyöminen
Saveour
2
137
Vastaukset
- noilimanmuutasoitto
soita vaan asiantuntijoille, ne kyllä neuvoo ja opastaa, miten tulee jatkossa toimia,lapsen etukin jo sitä vaatii.
- Edunvalvontaa
Vaikea tilanne sillä jos sinulla on vähääkään ns. entisyyttä itselläsi viranomaisten kirjoissa niin asian kulku voi muuttua ihan nurin perin sillä nykyinen seurustelu kumppanisi toden, nököisesti osaa kuviot ja puolustautua ja siinä pelissä ei paljoa totuudella ole sijaa. joten valppautta. lapsen etu on tietystikin se kaikkein tärkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949