Ilo uutinen säässä

ihanaalumetlähtee

Ensiviikolla plussa kelejä ja vesisateita. Lumet sulat kokonaan. Voi mitenonnellisia olemme. Ei pakkohiihtoa kouluissa. Kun lumi tuli oli niin kylmää ettei lapset voineet hiihtää ja nyt kun pakkanen lauhtuu niin lauhtuu niin paljon että lumet sulaa!
Olemme niin onnellisia ettei onnellisempia voida olla.
Lasten ei tarvi olla koulusta pois hiihtämisen takia, vaan voivat olla mukana. Myös musiikki koulutus jatkuu siten että menevät sinne itse kun ei ole pakkasta. Meillä -5 pakkanen aiheuttaa sen että lapset viedään ja haetaan koulusta. Meillä on käsivakuutus niin kova että kädet ei saa mennä poikki, sillä flyygelin soittajat, selon soittajat, viulistit ja harpisti tarvii käsiään.
Voi kun saisi vielä koulut ymmärtämään, että pakkohiihto on pahasta ja kaikille lapsille pitäisi pakkoostaa flyygeli. Siinä missä pakotetaan suksikaupoille voisi pakottaa flygelikaupoille. Meillä on kolme ylimääräistä flyygelia joita voimme vuokrata, 25 000 e/kk. On kurjaa kun kouluissa ei ole pakkosoittotunteja, ehkä joskus.
Mehän voisimme perustaa soittokoulun.

11

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muusikkoperhe

      Ostin viisi harmonikkaa ja kuusi selloa. Nyt olisi vielä hakusessa harppu, torvi ja pasuuna.

      • huikauheaa

        Harppu on taivaan soitin, torvi ja pasuuna sodan soittimia. Minä rakastan rauhaa.


    • hiihtäjänpoika

      Muusikot kuolevat aikaisemmin kuin hiihtäjät. Muusikot ovat läskejä ja sydänvikaisia. Ei hyvä, mutta itsepä maalaat taulusi tai sävellät sinfoniasi.

      • yhäriruikutjaviranomaise

        kuolevat aikaisemmin kuin lapset ja lapsistaan tarkoitushakuisesti vieraannutetut lapsen isät; äidin ja viranomaisten valehdellessa tuomioistuimessa lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot perättö-
        mässä lausumassaan. Äidin ja viranomaiset ovat läskejä, sydän-
        vikaisia narsisteja. Ei hyvä, mutta itseppähän maalaatte piruja
        seinälle ja valehtelette mielenvikaisena lapsen olosuhteet perättö-
        mässä lausumassanne, sairaudessanne.


    • vanhuuskaukana

      Musiikki pidentää ikää, mulla on viisi kuoroa, neljä pianoryhmää, viisi sello ja viulu ryhmää, kuusi muskaria, sitten keikkailen itse orkesterin kanssa... ja tässä olen yhä.

      • Eipianolle

        Pietari kutsuu, kun täytät 67 v.


      • siperiajakuolema
        Eipianolle kirjoitti:

        Pietari kutsuu, kun täytät 67 v.

        kutsuu, kun täytät 69v.


      • sitäodotammekaikki
        siperiajakuolema kirjoitti:

        kutsuu, kun täytät 69v.

        Konserttikiertue??? Ihanaa!!!!


      • kutsutaankaikki
        sitäodotammekaikki kirjoitti:

        Konserttikiertue??? Ihanaa!!!!

        Raision kaupungin viranomaiset/ lastensuojeluviranomaiset, valvovat viranomaiset ja suomen tuomioistuinlaitoksen arvovaltaiset lakia
        rikkovat tuomarit, oikeusneuvokset hovi- ja korkeimman oikeuden presidentteineen..


      • Hipheijaajaa
        siperiajakuolema kirjoitti:

        kutsuu, kun täytät 69v.

        Jefferson Airplanen kitaristi Paul Kantner on kuollut.


      • kukaseuraava
        Hipheijaajaa kirjoitti:

        Jefferson Airplanen kitaristi Paul Kantner on kuollut.

        lastensuojeluviranomainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe