Olen aloittanut juuri monimuotona amk-opinnot. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla ja saan siis kotihoidontukea.
Kysymys kuuluu voinko nyt hakea opintotukea kelalta, ja sitten opiskelun viimeiset 19kk aikuiskoulutustukea koulutusrahastolta?
Opintotuki ja aikuiskoulutustuki
Lauranlainen
2
439
Vastaukset
- jottoj
Et saa kotihoidon tukea ja opintotukea samanaikaisesti. Et myöskään kotihoidon tukea ja aikuiskoulutustukea samanaikaisesti. Kun kotihoidon tuki loppuu, ja siirryt opintovapaalle, kannattaisi ensin ottaa se aikuiskoulutustuki, jos siihen vaaditut edellytykset muuten täyttyvät.
- Lauranlainen
Väärin meni vastauksesi, soitin jo kelaan ja aikuiskoulutusrahastoon :) saan kh-tukea opintotuen kanssa ja kun kh-tuki loppuu voin hakea opintovapaata ja aikuiskoulutustukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222191Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi992191- 482033
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361376- 301356
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261006