Gallup-kysymys bi-miehille: panisitko Mulderia vai Scullya?
BI-MIES: Mulder vai Scully?
6
144
Vastaukset
- transtäti
panisin scullya tietysti ja ottaisin mulderilta samaan aikaan herkut suuhun
Kiva kiva, sitten Skinner jääkin mulle :D
- eikstää
oo joku ihan ancient juttu?
Eilenhän jenkeissä alkoi taas 6-osainen sarjan jatko, joten hyvinkin ajankohtainen :D
Mut ei se haittaa, jos et ole niinku inessä skenessä. Silloin kannattaa kuitenkin rajoittaa ancient -sanan käyttöä :D ettei totaalisesti nolaa itseään :D
Scully on hottis nainen, ei siinä mitään, mutta ei, koska on nainen ja Mulder vaan ei oo niin sexy mun mielestä, että sortuisin. Tupakkiäijä ei, kun se polttaa, joten Skinner ja Skinnerin kalju jää sitten jäljelle :D tosin Skinner parran kanssa on vielä parempi :D
- sdssdds
Molempia. Yhtä aikaa mieluiten, mutta toisinaan tekee enemmän mieli yhtä ja toisinaan mieliteko on toinen, että molempia.
- hgghjhgh
Mä en ole panomies mutta voisin antautua Mulderille. Haluaisin sängyssä kundin puuskuttamaan jalkojeni väliin. Olisi ihanaa olla aivan iholla suudella samalla kun tuntee sisällään kovan mutta kuitenkin niin pehmeän ja lämpimän miehisyyden.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1242961Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412722Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521285
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055