Gallup-kysymys bi-miehille: panisitko Mulderia vai Scullya?
BI-MIES: Mulder vai Scully?
6
161
Vastaukset
- transtäti
panisin scullya tietysti ja ottaisin mulderilta samaan aikaan herkut suuhun
Kiva kiva, sitten Skinner jääkin mulle :D
- eikstää
oo joku ihan ancient juttu?
Eilenhän jenkeissä alkoi taas 6-osainen sarjan jatko, joten hyvinkin ajankohtainen :D
Mut ei se haittaa, jos et ole niinku inessä skenessä. Silloin kannattaa kuitenkin rajoittaa ancient -sanan käyttöä :D ettei totaalisesti nolaa itseään :D
Scully on hottis nainen, ei siinä mitään, mutta ei, koska on nainen ja Mulder vaan ei oo niin sexy mun mielestä, että sortuisin. Tupakkiäijä ei, kun se polttaa, joten Skinner ja Skinnerin kalju jää sitten jäljelle :D tosin Skinner parran kanssa on vielä parempi :D
- sdssdds
Molempia. Yhtä aikaa mieluiten, mutta toisinaan tekee enemmän mieli yhtä ja toisinaan mieliteko on toinen, että molempia.
- hgghjhgh
Mä en ole panomies mutta voisin antautua Mulderille. Haluaisin sängyssä kundin puuskuttamaan jalkojeni väliin. Olisi ihanaa olla aivan iholla suudella samalla kun tuntee sisällään kovan mutta kuitenkin niin pehmeän ja lämpimän miehisyyden.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746