Gallup-kysymys bi-miehille: panisitko Mulderia vai Scullya?
BI-MIES: Mulder vai Scully?
6
123
Vastaukset
- transtäti
panisin scullya tietysti ja ottaisin mulderilta samaan aikaan herkut suuhun
Kiva kiva, sitten Skinner jääkin mulle :D
- eikstää
oo joku ihan ancient juttu?
Eilenhän jenkeissä alkoi taas 6-osainen sarjan jatko, joten hyvinkin ajankohtainen :D
Mut ei se haittaa, jos et ole niinku inessä skenessä. Silloin kannattaa kuitenkin rajoittaa ancient -sanan käyttöä :D ettei totaalisesti nolaa itseään :D
Scully on hottis nainen, ei siinä mitään, mutta ei, koska on nainen ja Mulder vaan ei oo niin sexy mun mielestä, että sortuisin. Tupakkiäijä ei, kun se polttaa, joten Skinner ja Skinnerin kalju jää sitten jäljelle :D tosin Skinner parran kanssa on vielä parempi :D
- sdssdds
Molempia. Yhtä aikaa mieluiten, mutta toisinaan tekee enemmän mieli yhtä ja toisinaan mieliteko on toinen, että molempia.
- hgghjhgh
Mä en ole panomies mutta voisin antautua Mulderille. Haluaisin sängyssä kundin puuskuttamaan jalkojeni väliin. Olisi ihanaa olla aivan iholla suudella samalla kun tuntee sisällään kovan mutta kuitenkin niin pehmeän ja lämpimän miehisyyden.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850