Ammattipätevyydestä

Musteläikkä

Mites se nyt menee, kun mulla on ammattipätevyys voimassa 5 vuotta (2020 asti), mutta esim ensiapu1 menee vanhaksi 2017... pysyyhän ammattipätevyys silti voimassa vaikka uusisin. Ea:n vasta 2020?

12

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapellikyytiä

Kortissa on viimeinen voimassaolopäivä,siihen asti se on voimassa.Kurssien suorituspäivä ei ratkaise.

• Musteläikkä

Kiitos! =)
        Nyt kun vielä löytyisi joku hyvä työpaikka tuoreelle naikuskille =)

• kapellikyytiä

Missäpäin Suomea asut ja onko kokemusta?Kaikki me ollaan alusta aloitettu..

• Musteläikkä

Vantaalta, eipä ole muutakun mitä koulussa on ajettu monenkertaisesti yli C-kortti vaadittava määrä kuorman kanssa ja ilman =)

• kapellikyytiä

Mielellään antaisin vinkkiä.saispa vaihdettua yhteystietoa,täällä on monenlaista...

• ppoolkijji

Hankalaa antaa tietoja.on niin monenlaista hörhöö.Sähköposti täynnä kaikee p.tä

• Nimenomaan

• Peaceandplastic

Ensiapu 1 ei ole kuljettajan ammattipätevyysohjelman koulutuspäivä. Hätäensiapu on kuuluu valittaviin vaihtoehtoihin. Jos kortti on taskussa niin se on taskussa.Miksi kyselet tällaisia tyhmiä kysymyksiä. Eihän sitä korttia edes kukaan halua nähdä ei edes tyttöystävä. 200 000 km olen kortti taskussa ajellut ja siellä se on saanut olla ihan rauhassa.

• hoh_

Jaa, itse kyllä sain EA1-koulutuksesta 2 direktiivipäivää.

• Ensin32

Minäkin sain,Peace on itse tyhmä,luulin että tyhmien tappaminen aloitetaan minusta,mutta en olekaan ensimmäinen!

• Peaceandplastic

Meidän firmassa oli kyllä Hätäensiapukoulutuspäivä ja siitä sai vain 1 direktiivipäivän. Siihen oli koottu kaikki olennainen mitä kuljettaja voi joutua tuolla tienpäällä kohtaamaan. Vetäjä oli Lahden pelastusopiston kouluttaja. SKAL:in järjestämä koulutuspäivä. Voin olla hyvinkin väärässä asiassa EA1 voi siis olla myös mahdollisuus suorittaa. Sitä tosiasiaa ei kuitenkaan mikään muuta jos koulutuspäivä on suoritettu ja siitä on saatu todistus ja kortti on taskussa niin se kortti on taskussa ja on voimassa siihen asti kun kortissa lukee vaikka EA1 vanhenisikin.Se on sitten omassa harkinnassa haluaako pitää EA1 voimassa.

• hoh_

Johtuu siitä, että hätäensiapukoulutus kestää 8 h, EA1 sen sijaan 16 h, eli kaksi päivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      115
      972
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe