Rallia kivituhkalla

sarlot999

Olen vieläkin ihmeissäni .Porin vammaispalvelun mukaan kivituhka on paras kulkuväylä pyörätuolille.Liikun sähkärillä( samalla sisällä ja pihalla)

Kyllä minun mukanani tulee sisälle valtava määrä pieniä kiviä ja myös sitä niin sanottua tuhkaa .Olen aivan helisemässä sen kanssa kerta imurointi ei auta. Eikä kostealla pyyhkiminen. Kyllä minulle on neuvottu että pitää pestä pyörät ennen kuin menee sisälle.Sitä ei kyllä neuvottu miten se onnistuu minulta.Enkä kyllä ole itsekään keksinyt.
Minulla on kaikkien lisäksi astma ja muutama muu sairaus jotka kärsivät tästä pölystä.

Avustaja oli vuoden loppuun 2h päivä Hain arkipäiville lisää 1h.En saanut.Mutta vähennettiin 1h päivään .En suostunut .Jote olen täysin omillani Poika auttaa minkä kerkiää.

Kai minulla on oikeus julkaista päätöksiä vaikka täällä jotka koskevat minua

Mukavaa päivän jatkoa

2

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hidaskiire

      Liikun myös pyörätuolilla (samoin puolisoni), enkä myöskään pidä kivituhkaa kovin hyvänä pihamateriaalina juurikin sen takia, että se kulkeutuu niin kovasti sisälle.
      Edellisessä asunnossamme oli kivituhkakulkutiet.

      Tässä asunnossamme laitatimme ensin sorapihan, mutta ei sekään ollut hyvä ratkaisu.
      Nyt pihassamme on kulkuväylillä laatoitus ja autopaikalla asfaltti. Hyvin toimii.

      Pyörätuolin pyörien peseminen aina sisälle tullessa on hankalaa, vielä hankalampaa on niiden saaminen kuivaksi. Ja varsinkin kesäaikaan sitä tulee piipahdettua ulkona useita kertoja päivässä. Tietenkin talvellakin vähintään ne koiran pissitysreissut.

      Kotipaikkakuntamme vammaispalvelun kantaa asiaan emme ole kysyneet.

      Avustajaa meillä kummallakaan ei ole koskaan ollut. Poika meilläkin vähän jelppii, kun käväisee kyläilemässä (vaihtaa rikkoutuneet lamput ym.).

      Kaipa sinä voit täällä itsestäsi tehtyjä päätöksiä julkaista, jos kerran haluat ne "kaiken kansan" tietoisuuteen.

    • Anonyymi

      Kivituhkapiha on helvetillinen siinä ei pääse eteenpäin edes sähkö tuolilla sutii kun talvella muutto edessä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe