Tuli tässä sellainen hyvä fiilis palstakavereista.. teidän kanssa voi jutella kaikenlaista mukavaa, ja miksei murheitakin?Vaikka ei olla nöhty naamatusten, niin lasken teidät kavereiksi. Ystävyyttä on monenlaista! <3
Mukavat palstakaverit! :)
107
507
Vastaukset
Meikälläki tulee susta mukava fiilis :-) Oot läheisempi kuin moni tosielämän tuttu.. Meikän naamassa ei paljoa näkemistä ole: tummat hiukset ja ruskeat silmät ;-)
Kiitos! <3 Kiva kuulla että pidät minua läheisenä. :) No, itse olen luonnonvaalea, harmaat silmät, lasit ja pusuhuulet.
Kittiechihu kirjoitti:
Kiitos! <3 Kiva kuulla että pidät minua läheisenä. :) No, itse olen luonnonvaalea, harmaat silmät, lasit ja pusuhuulet.
Meikällä ei kakkuloita oo mutta pussailla tottamaar osaan ;-D Että muiskista vaan :-X Pitääpä lähteä lompsimaan kauppaan ruokaostoksille seuraavaksi..
butch-cassidy kirjoitti:
Meikällä ei kakkuloita oo mutta pussailla tottamaar osaan ;-D Että muiskista vaan :-X Pitääpä lähteä lompsimaan kauppaan ruokaostoksille seuraavaksi..
Puss, puss, sinnekin, noin ruotsinkielellä..<3
No hyvä jos pärjäät ilman laseja, ne kun on aika kalliit hankkia.. Ainakin minun lasit aina maksaa maltaita, kun tuota likinäköä..
Tein ruuaksi sämpylöitä, lähetän niitä sinulle ja muille palstakamuille näin virtuaalisesti.. :P- Miten__vaan
Miten liittyy aiheeseen? Eikö sitä saa enää ihmetellä ku kimeeristä puhutaan? Vai mikä juttu toi on?
No niin mäki lasken sut kaveriks :) Mites mä sit itteeni kuvailisin et saisit jonkinmoisen käsityksen. Siniset silmät, vaaleenruskeet hiukset ja sit se sikspäkki... ;D
Kiitos! :) Hmm.. Tulee sinusta heti mieleen sellainen melkein alaston potretti, siis osaisin tehdä sellaisen sinusta. :D
Kittiechihu kirjoitti:
Kiitos! :) Hmm.. Tulee sinusta heti mieleen sellainen melkein alaston potretti, siis osaisin tehdä sellaisen sinusta. :D
No mähän täs aivan punastun... ;)
artagnan kirjoitti:
No mähän täs aivan punastun... ;)
Heh! :) Olen muuten aika haka tekemään muotokuvia, nytkin on paria maalausta minulta pyydetty.
Kittiechihu kirjoitti:
Heh! :) Olen muuten aika haka tekemään muotokuvia, nytkin on paria maalausta minulta pyydetty.
No mä en sitä lainkaan epäile :) Maalaatkos sä muutes aina vesiväreil vai käytätkös sä öljyvärei myöski? Mul ei tota taiteellist silmää sit oo mut toi Butchan valokuvaa...
artagnan kirjoitti:
No mä en sitä lainkaan epäile :) Maalaatkos sä muutes aina vesiväreil vai käytätkös sä öljyvärei myöski? Mul ei tota taiteellist silmää sit oo mut toi Butchan valokuvaa...
Valokuvaus on myös hieno harrastus. :) Teen mm. puuväreillä ja tusseilla kuvia. Ja vesiväreillä ja öljyväreillä..
Kittiechihu kirjoitti:
Valokuvaus on myös hieno harrastus. :) Teen mm. puuväreillä ja tusseilla kuvia. Ja vesiväreillä ja öljyväreillä..
Toi on hieno taito että osaa käyttää eri tekniikoita :-) Saisit varmaan tytsistä tehtyä upean potretin kun sillä tuota ulkonäköä on vaikka muille jakaa.. Meikälle se vaan naamaansa vääntelee kun sitä oon yrittäny filmata :-/
butch-cassidy kirjoitti:
Toi on hieno taito että osaa käyttää eri tekniikoita :-) Saisit varmaan tytsistä tehtyä upean potretin kun sillä tuota ulkonäköä on vaikka muille jakaa.. Meikälle se vaan naamaansa vääntelee kun sitä oon yrittäny filmata :-/
Kiitos! :) Varmasti onnistuisi potretti Arielista.
- TOSItahvo
Tahvolla ei ole mitään asiaa tähän ketjuun! Ymmärrätkö Persuhörhö!Et! No se ei ole mitään uutta!
- kaikkilähtee
Ei täällä pian muita kirjoittajia ole.
Ei tuollaista typerystä tarvi pelätä, tai antaa sen ajaa ketään palstalaisia pois. Itse se täältä joutaisi kokonaan pois.
Kittiechihu kirjoitti:
Ei tuollaista typerystä tarvi pelätä, tai antaa sen ajaa ketään palstalaisia pois. Itse se täältä joutaisi kokonaan pois.
Meikä päästää räkäiset naurut :-D Hemmetin pöpi se on eikä takuulla paremmaksi muutu..
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä päästää räkäiset naurut :-D Hemmetin pöpi se on eikä takuulla paremmaksi muutu..
Pöpi se on ja kunnolla.. Mutta nyt pommitetaan ylläpitoa kyseisen ukon käytöksestä ja ilkeistä kirjoittelusta.
No kyllä teidän kamujen kans mukavasti juttuun tulee. Ja tutummiksi toisillemme tullaan, onhan meillä jo yksi yhteinen ulkomaan matkakin takana;)
jäbänki kaveruuteen voit luottaa :) semmosta ihmistä ei kuules ookkaan jolla ei joskus murhemieltäki olis.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Kiva, kiitos! :) Totta, kaikilla on murheita joskus.
Joskus enempi ku tarviskaa...
Samaa mieltä Kittie,vaikka ollaankin ihan samaa ihmistä. ;)))
On se vaan raskasta tämä monipersoonallisuus..aattele ny... ;)))
Aamulla tai melkeen yöllä,ennen ku kukkokaan on herännyt,nii pitää mennä lypselemään sulosia lehmukoita ja pyykätä pikkasen tissiliivipyykkiä ja putsata näitten kakkiaisten kakkakasat...huoh...ja niinku tämäkää ei riittäis,nii pitää vielä mennä nyhtämään isoista ruohopalloista vähän paloja ammujen aamupalalle. ;)
Tuo homma kun on hoidettu,niin vetäsen päälleni taiteilijanviitan ja otan pensselit esiin ja maalaan kauniita potretteja omasta ukostani..Välillä käväsen sessulin kanssa pissalla ulkona....tai siis sessuli pissaa siel ulkona,en minä. ;) Sieltä kipasenkin tänne vähän antamaan huutia palstan sontasäkille sekä myös muillekkin. ;))
Tästä onkin taas aika vaihtaa persoonaa ja otan öljytrasselin käpäliin ja kattelen onko tikussa öljyä.Yritän siinä saada kärryäki käyntiin.Samalla vetäsen paidan pois ja ihailen seinän peilistä komeaa sikspäkkiäni..huoh...ihan itelläki menee kuumat väreet,ku on nii komeet lihakset. ;))
Ny kiireesti sitten vähän lukemaan opintokirjaa ja istumaan luennolle.Tämän jälkeen taas kiirus vetästä luikkarit jalkaan ja tekemään muutamat spiruliinat jäällä sekä pari lutzia..;)) Eipä kauaa ehi siinä pyllylleen heittää,kun pitää kiiruhtaa voikkarisaliin pistelemään muutama kuperkeikka?....ny tuli muistikatkos... :P Mikä se on se puu..:P no siinä pitkällä paksulla mutta kapealla puulla teen jonkun taitavan liikkeen ja otan ablodit niiaten vastaan. ;)) Ei sitten muuta ku suihkuun ja sen jälkeen rapsuttelen pikku kisuliani ja hihittelen palstalle muutaman sanan. ;)
Tämän jälken onkin sitten se vaikein osuus eli olla KILTTI KOKO AJAN!! :P Punaiset vaatteet päälle,iso ego esiin ja ei muuta kuin tekemään kilttejä tekoja.:)) Muutes kuljenki aurinkolasit päässä kesät talvet ja oottelen millonka mun puutarha herää..Käyn siis huhuilemassa joka aamu puutarhaan,et Huhuu..ootteko pienet kukannuppuset jo heränneet???Jos ei kuulu mitään,nii eivät ole heränneet. ;))
Sitten onkin aika vielä muuntua sikspäkin maailmasta vähän ohuempaan versioon..tätä tarvitaan,että voi mennä puun taakse piiloon näkymättä yhtään.Hieno taito muutes. ;)) Välillä esittelen kielaripusutaitoani palstalle ja imuttelen yhden sun toisen kanssa siinä samassa...siis imuttelen vain NAISPUOLISET! ;)) Otan mä välillä korvilleniki iskuja,ku toi tytsi vetäsee niin lujaa,että päässä soi vielä viikonki jälkeen patarumpujen soittoa. ;))
Lopuksi pitää sitten yrittää pitää esillä tätä omaanikin persoonaa eli tämmöstä tavallista tavista,joka välillä kans tänne luikauttaa muutaman juttusen omaks ilokseen..:))
Eli ei sitä moni tajua,kuinka TODELLA RASKASTA tämä on...vai mitä Kittie? Ny pitääki taas muuttua Kittieks...oottakaa vähän.. ;))Ei hemmetissä meikä ala jätkiä nuolemaan x-P Noi ihme jankkaukset liittyy kait jotenkin kevääseen kun vuosi sitten joku pahoin seonnut hemmo vaahtosi kuukausitolkulla tytsin ja Toljanterin 'suhteesta'. Meikä ei viitti enää tollasissa jutuissa alkaa kenenkään leikkikaveriksi. Jokainen parkukoot mistä tykkää jos siitä sisältöä elämälleen saa.. ;-)
No miltäs Lana tuntuu olla välillä tällainen tumma ja guuma adonis.. ;-Pbutch-cassidy kirjoitti:
Ei hemmetissä meikä ala jätkiä nuolemaan x-P Noi ihme jankkaukset liittyy kait jotenkin kevääseen kun vuosi sitten joku pahoin seonnut hemmo vaahtosi kuukausitolkulla tytsin ja Toljanterin 'suhteesta'. Meikä ei viitti enää tollasissa jutuissa alkaa kenenkään leikkikaveriksi. Jokainen parkukoot mistä tykkää jos siitä sisältöä elämälleen saa.. ;-)
No miltäs Lana tuntuu olla välillä tällainen tumma ja guuma adonis.. ;-PTää juttu tuli mieleen tuosta Hakasportin jutusta,ku siel jotku valopäät taas kuvittelee meidän olevan yks ja sama kirjoittaja.:)) Ja mikäs sinuna on ollessa ku on ihanat suklaasilmät.;))
Kittiechihu kirjoitti:
Tämä oli hauska juttu Tinttu! Kiitos piristyksestä! :D
Oleppas hyvä.;)) Mua alkuviikosta pisti kärttyamppari,mut se vaikutus meni onneks ohi..:D
tinttu-liina kirjoitti:
Tää juttu tuli mieleen tuosta Hakasportin jutusta,ku siel jotku valopäät taas kuvittelee meidän olevan yks ja sama kirjoittaja.:)) Ja mikäs sinuna on ollessa ku on ihanat suklaasilmät.;))
Sori..ei hakasport-juttu vaa toi realistin tappouhkausjutussa..:P
tinttu-liina kirjoitti:
Sori..ei hakasport-juttu vaa toi realistin tappouhkausjutussa..:P
Sekoja piisaa..
tinttu-liina kirjoitti:
Tää juttu tuli mieleen tuosta Hakasportin jutusta,ku siel jotku valopäät taas kuvittelee meidän olevan yks ja sama kirjoittaja.:)) Ja mikäs sinuna on ollessa ku on ihanat suklaasilmät.;))
Mä oon sit ton Butchin kaa samoil linjoil et ei jaksa vetää pulttei ku maailmast löytyy isompiiki asioit :) Ku ei mun persoonain kenenkään luuloist mihinkään katoo. Tiesti olis vähä niinku mageeta olla toi meidän muru sillai vähä aikaa... :P En mä muutes omaa sikspäkkiäin ihaile mut sillai kyl jotenki lämmittää jos muru sitä hellästi taputtelee ;)
artagnan kirjoitti:
Mä oon sit ton Butchin kaa samoil linjoil et ei jaksa vetää pulttei ku maailmast löytyy isompiiki asioit :) Ku ei mun persoonain kenenkään luuloist mihinkään katoo. Tiesti olis vähä niinku mageeta olla toi meidän muru sillai vähä aikaa... :P En mä muutes omaa sikspäkkiäin ihaile mut sillai kyl jotenki lämmittää jos muru sitä hellästi taputtelee ;)
No ei tässä kukaan ny mistään pultteja ota...ne voi kääntää vaa vitsiksi. :)
Tos jutussa on sit vähän liioittelun makua,mut sen takia ei kantsi käydä hernepussilla. :))tinttu-liina kirjoitti:
No ei tässä kukaan ny mistään pultteja ota...ne voi kääntää vaa vitsiksi. :)
Tos jutussa on sit vähän liioittelun makua,mut sen takia ei kantsi käydä hernepussilla. :))No kyl mä sen tajusin ;) Nauratti toi vaan makeesti... :D Muru sit printtaa taas leikekirjaansa. Nii se oli muutes puomi mitä sä hait...
Oikein asiallinen ja osuva kirjoitus ainakin tuon kiltin miehen osalta. Et kyllä mielestäni osanut täysin tuoda esille sitä kuinka SUPERkiltti oikeasti olen. Jotkut ovat tainneet esimerkiksi huolestua että suutunko ehkä jostain mutta kun meikäläinen ei ymmärrä ees mitä mitä tuo sana 'suuttuminen' tarkoittaa;)
artagnan kirjoitti:
No kyl mä sen tajusin ;) Nauratti toi vaan makeesti... :D Muru sit printtaa taas leikekirjaansa. Nii se oli muutes puomi mitä sä hait...
Nii puomi!! :P Sen kuvaamisessaki tuli huvittava moka..:))))
toljanter kirjoitti:
Oikein asiallinen ja osuva kirjoitus ainakin tuon kiltin miehen osalta. Et kyllä mielestäni osanut täysin tuoda esille sitä kuinka SUPERkiltti oikeasti olen. Jotkut ovat tainneet esimerkiksi huolestua että suutunko ehkä jostain mutta kun meikäläinen ei ymmärrä ees mitä mitä tuo sana 'suuttuminen' tarkoittaa;)
No ei kai kukaan ny koskaan kuvittelis sun suuttuvan jostai...hulluhan se olis,ku sä oot tosiaanki nii SUPERHYPERKILTTI!
tinttu-liina kirjoitti:
No ei kai kukaan ny koskaan kuvittelis sun suuttuvan jostai...hulluhan se olis,ku sä oot tosiaanki nii SUPERHYPERKILTTI!
Tytsi taitaaki olla palstan 'the one and only' jolle se on tosissaan suuttunu.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tytsi taitaaki olla palstan 'the one and only' jolle se on tosissaan suuttunu.. ;-D
No oliha siinä kärhämää yhen sun toisen välillä silloin,mut menneet on menneitä. :)
butch-cassidy kirjoitti:
Nyt on kyllä pakko kysyä että milloinka oon muka suuttunu Arielille?
toljanter kirjoitti:
En kyllä minäkään muista tuollaista.
toljanter kirjoitti:
Sori meikän ontuva sanavalinta :-/ Sanotaan sitten että teikä säikäytti sen kiharat korkkiruuveille ja bambinsilmät ammolleen.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Sori meikän ontuva sanavalinta :-/ Sanotaan sitten että teikä säikäytti sen kiharat korkkiruuveille ja bambinsilmät ammolleen.. ;-D
Kuin se Tonttu nyt niin onnistui tekemään? ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Kuin se Tonttu nyt niin onnistui tekemään? ;)
Kait sillä on jokin erityistaito.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Kait sillä on jokin erityistaito.. ;-)
Niin kai sitten.. :D Mikäs sinun erikoistaito on? ;)
butch-cassidy kirjoitti:
No se oli silloin se ja en mä kyllä silloinkaan Arielille ärähtynyt kuten tiedätkin hyvin...
Mutta jos noin kuitenkin tarkoittamattani pääsi käymään niin nythän Ariel sai sitten kostonsa mun kärähtäneiden hiusten myötä:)Kittiechihu kirjoitti:
Niin kai sitten.. :D Mikäs sinun erikoistaito on? ;)
Varmaan noi kielarit.. ;-¤
- TOSIREALiKOKKOLA
Loistavaa. Ressu on kuin Juhani Aho ja pirskeles kuin Akseli Gallen-Kallela, ja parempi kuin Sibelius ja Järnefeltin veljekset ja Aleksis Kivi ja Pekka Halonen ja homo Bjurström, Sillanpää, Uotinen, Homo-Haavisto, tankokuninkas kyrpineen ymt. Voi saa..na että kehtaavatkin ilmoittaa olevansa homoja, ja toisen persereikään tökkiviä kakkiaisia, yök yök ja yööökkkk (tuli oksennus, yyöööökkk!)...SORY...
- Hassusti
mitä se sua haittaa... ei ne täällä asu. ei se sun murhe ole.
jäbä tuolla työmaallaan semmosta itekseen mietti et on se vähä kohtuutonta et kuus tommosta hyvää kamua aamusin vaan peitoissa makoilee ja jäbä joutuu olla yksin noittein kantturain kans. sitte tuli jo semmosta alustavaa työn jakoaki aateltua:
- jäbä hoitais lypsyn
- typykkä juottais vasikat
- kittie vastais paperihommista, solutestauksesta ja jäbälle aamupalan teosta
- tinttu ja butsi hoitelis liivipuolen ja utareluutujen desifioinnin
- artsi ja toljanter sais värkätä paalien kans ja pidellä potkurautaa et jäbää ei tuu sorkka ohtaan.
miltä kuulostais? ;)Kyllä ihan mielelläni autan, olen kuitenkin aamuvirkku ja reipas työntekijä. Millaisesta aamupalasta pidät?
No mikäs siinä... Toi Tinttis kuolis kyl nauruun ku sä näyttäisit esimerkkii katuharjan kaa ;D
artagnan kirjoitti:
No mikäs siinä... Toi Tinttis kuolis kyl nauruun ku sä näyttäisit esimerkkii katuharjan kaa ;D
Meikäpoika elvyttää.. ;-D Lana juoksisi meikää saletisti karkuun parin puhalluksen jälkeen tai voisi kait se tykätäkkin.. ;-P
Kyllä tuo työnjako passaa mulle ihan hyvin!
Tuosta aamupalasta mulla ois semmonen toivomus että voisko kittie värkätä myös mulle semmosen: Paistettua pekonia, paistettuja kanamunia, juuri uunituoreita sämpylöitä ja semmonen litra kahvia päälle.
Työaikojen suhteen ois myös ihan pieni parannusehdotus: Tuossa kymmenen maissa aamulla ois ihan sopiva aika aloittaa työt kun tuon raskaan aamupalan syöntiinkin menee vähintään 2 tuntia ja pitäähän siihen pikkanen ruokalepokin ottaa sitte päälle. Kait ne lehmät siellä oottelee kiltisti vaikka meneekin vähä myöhäsempään tuo lypsyhommeli?toljanter kirjoitti:
Tuosta aamupalasta mulla ois semmonen toivomus että voisko kittie värkätä myös mulle semmosen: Paistettua pekonia, paistettuja kanamunia, juuri uunituoreita sämpylöitä ja semmonen litra kahvia päälle.
Työaikojen suhteen ois myös ihan pieni parannusehdotus: Tuossa kymmenen maissa aamulla ois ihan sopiva aika aloittaa työt kun tuon raskaan aamupalan syöntiinkin menee vähintään 2 tuntia ja pitäähän siihen pikkanen ruokalepokin ottaa sitte päälle. Kait ne lehmät siellä oottelee kiltisti vaikka meneekin vähä myöhäsempään tuo lypsyhommeli?Uh.. Syöt tuhtin aamupalan. :P Mutta, toki sellaisen sinulle tekisin. :)
toljanter kirjoitti:
Työaikojen suhteen ois myös ihan pieni parannusehdotus: Tuossa kymmenen maissa aamulla ois ihan sopiva aika aloittaa työt kun tuon raskaan aamupalan syöntiinkin menee vähintään 2 tuntia ja pitäähän siihen pikkanen ruokalepokin ottaa sitte päälle. Kait ne lehmät siellä oottelee kiltisti vaikka meneekin vähä myöhäsempään tuo lypsyhommeli?Meikä tuntee jo tuon kuvion elikkä kolmelta yöllä maajussin velipoika hakee tytsin että ehtii sen kanssa kuherrella. Navetassa se sitten häärää kuin Euroopan omistaja että kymmeneen mennessä se seisoisi naama punaisena ovella räpättämässä kun sitä ei oo tultu auttamaan tai jo aiemmin jos se olis särkeny jonkin kalliin laitteen johon saa varaosia vaan jostain Indokiinan perähikiältä.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Meikä tuntee jo tuon kuvion elikkä kolmelta yöllä maajussin velipoika hakee tytsin että ehtii sen kanssa kuherrella. Navetassa se sitten häärää kuin Euroopan omistaja että kymmeneen mennessä se seisoisi naama punaisena ovella räpättämässä kun sitä ei oo tultu auttamaan tai jo aiemmin jos se olis särkeny jonkin kalliin laitteen johon saa varaosia vaan jostain Indokiinan perähikiältä.. ;-D
Kai siel ylisil hetekaa oli vaan ihmetelty ;) Sellast mä sit kuulin...
a--r--i--e--l kirjoitti:
Nooooot funny guys :(( Mulla on ollut ihan H-I-R-V-E-Ä päivä... :'((
No huono päivä palstalla on ollut minullakin.. Ihme kun yksi ukko saa täällä vapaasti haukkua, eikä kukaan välitä..
- EmpaattinenMies
a--r--i--e--l kirjoitti:
Tahtoisin lohduttaa sinua, mutta minulla ei ole kykyä valita sopivia sanoja. Kenties tämä löytämäni runo puhuu puolestaan:
Toivon sinulle, ystäväni, että elää taas uskaltaisit,
että surujen suurten jälkeenkin ilon siiville nousta saisit.
Toivon sinulle ystäväni, ettet lakkaisi luottamasta,
vaikka vielä on aivan hämärää, kevään pelto on roudassa vasta.
Toivon sinulle, ystäväni, taivaan raikkaat ja lempeät tuulet,
että kaikkina elinpäivinä levon löydät ja lohdun kuulet.
Toivon sinulle, ystäväni, mitä kauneinta on elämässä,
että rakkaus puhdas, ikuinen, sinut ympäröi juuri tässä. - kevättä-rinnassa
EmpaattinenMies kirjoitti:
Tahtoisin lohduttaa sinua, mutta minulla ei ole kykyä valita sopivia sanoja. Kenties tämä löytämäni runo puhuu puolestaan:
Toivon sinulle, ystäväni, että elää taas uskaltaisit,
että surujen suurten jälkeenkin ilon siiville nousta saisit.
Toivon sinulle ystäväni, ettet lakkaisi luottamasta,
vaikka vielä on aivan hämärää, kevään pelto on roudassa vasta.
Toivon sinulle, ystäväni, taivaan raikkaat ja lempeät tuulet,
että kaikkina elinpäivinä levon löydät ja lohdun kuulet.
Toivon sinulle, ystäväni, mitä kauneinta on elämässä,
että rakkaus puhdas, ikuinen, sinut ympäröi juuri tässä.Vanha äijä on retkussa että keikkuu:0
- oot-suloinen-tyttö
a--r--i--e--l kirjoitti:
Voimahali:)
oot-suloinen-tyttö kirjoitti:
Voimahali:)
Eikö se haittaa että minua ja muita rekattuja täällä haukutaan, miksette tue meitä? :(
a--r--i--e--l kirjoitti:
Minua vähän huolestuttaa Ariel, se että kerroit huonosta päivästä, mikä on ikävä juttu.. Mutta, kai jo tiedät että tuollaisella kommentilla saat kaiken huomion?
Mutta kun minulla tai esim. Tinttuliinalla on palstalla kurjaa, niin et ikinä tsemppaa meitä naisia ollenkaan.. :(
Ja miksei palstan miehet tue meitä ollenkaan? Jos jotakuta kiusataan minun nähden, niin kyllä puolustaisin, olisi kyseessä sitten mies, nainen, ruma tai kaunis..- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mikä on hätänä?
Huolettaa:( Kittiechihu kirjoitti:
Minua vähän huolestuttaa Ariel, se että kerroit huonosta päivästä, mikä on ikävä juttu.. Mutta, kai jo tiedät että tuollaisella kommentilla saat kaiken huomion?
Mutta kun minulla tai esim. Tinttuliinalla on palstalla kurjaa, niin et ikinä tsemppaa meitä naisia ollenkaan.. :(
Ja miksei palstan miehet tue meitä ollenkaan? Jos jotakuta kiusataan minun nähden, niin kyllä puolustaisin, olisi kyseessä sitten mies, nainen, ruma tai kaunis..Meikän sydämmestä kouraisee jos Arielista sanotaan pahasti tai syytellään syyttä suotta rivien välistä.. :-( Sen päivät yliopistolla on hemmetin pitkiä (08-20). Sen jälkeen sillä saattaa olla vielä urheiluharkat päälle. Ei se mitenkään ehdi Realistin tai muitten haukkumisia valvoa. Meikällä ei Arielin lisäksi muita läheisiä oo elikkä koittakaa tykätä siitä koska meikä rakastaa sitä enemmän kuin mitään muuta tässä elämässä.
butch-cassidy kirjoitti:
Meikän sydämmestä kouraisee jos Arielista sanotaan pahasti tai syytellään syyttä suotta rivien välistä.. :-( Sen päivät yliopistolla on hemmetin pitkiä (08-20). Sen jälkeen sillä saattaa olla vielä urheiluharkat päälle. Ei se mitenkään ehdi Realistin tai muitten haukkumisia valvoa. Meikällä ei Arielin lisäksi muita läheisiä oo elikkä koittakaa tykätä siitä koska meikä rakastaa sitä enemmän kuin mitään muuta tässä elämässä.
En tarkoittanut pahalla, mutta käyhän hän täällä juttelemassa ja ollaan palstakamuja.. Kai sitä nyt huolettaa kun meitä täällä on haukuttu pahasti?
Samoin te palstan miehet, eikö teitä haittaa miltä minusta tai muista rekatuista tuntuu? On se loukkaavaa että meidät vaan sivutetaan, minullakin on tunteet. :(butch-cassidy kirjoitti:
Meikän sydämmestä kouraisee jos Arielista sanotaan pahasti tai syytellään syyttä suotta rivien välistä.. :-( Sen päivät yliopistolla on hemmetin pitkiä (08-20). Sen jälkeen sillä saattaa olla vielä urheiluharkat päälle. Ei se mitenkään ehdi Realistin tai muitten haukkumisia valvoa. Meikällä ei Arielin lisäksi muita läheisiä oo elikkä koittakaa tykätä siitä koska meikä rakastaa sitä enemmän kuin mitään muuta tässä elämässä.
No kyllä musta on ihan hyväkin asia että sanoo palstalla jos on ollu huono päivä, siitähän tämä sai alkunsa nyt... Ainakin omalta osaltani voin sanoa että kamuille tulee tukea, ikään ja jopa sukupuoleen katsomatta.
Arielille: Toivottavasti tää päivä on jo valoisampi, taitaa kisuliki jo ootella sua:)
Kittielle: On ikävää kun otat nuo ressun jutut noin raskaasti. Onhan se solvannut myös mua mutta ne ei kyllä oikeasti tunnu yhtään missään. Kantsii muistaa että kyseessä on sellaisen henkilön jorinat joka on mieleltään hyvin kaukana terveeksi luokiteltavasta, sen hän on tällä palstalla kaikille ihan vapaaehtoisesti todistanut kirjoituksillaan.
Hymy huuleen tytöt ja reippaalla mielellä kohti viikonloppua:)toljanter kirjoitti:
No kyllä musta on ihan hyväkin asia että sanoo palstalla jos on ollu huono päivä, siitähän tämä sai alkunsa nyt... Ainakin omalta osaltani voin sanoa että kamuille tulee tukea, ikään ja jopa sukupuoleen katsomatta.
Arielille: Toivottavasti tää päivä on jo valoisampi, taitaa kisuliki jo ootella sua:)
Kittielle: On ikävää kun otat nuo ressun jutut noin raskaasti. Onhan se solvannut myös mua mutta ne ei kyllä oikeasti tunnu yhtään missään. Kantsii muistaa että kyseessä on sellaisen henkilön jorinat joka on mieleltään hyvin kaukana terveeksi luokiteltavasta, sen hän on tällä palstalla kaikille ihan vapaaehtoisesti todistanut kirjoituksillaan.
Hymy huuleen tytöt ja reippaalla mielellä kohti viikonloppua:)Toki saa sanoa huonosta päivästä. Ja huonoa on minullekin kuulunut palstalla.. Ei tänne ole kiva tulla kun joku ripulisti on kokoajan kiusaamassa.. Ja muut täällä ei siitä välitä.. Minä ainakin heti tuen jos jotakuta kiusataan täällä tai muualla, ei sillä ole väliä onko se mies, nainen, kaunis tai ruma, kuten jo sanoin.
Näköjään minun huonolla fiiliksellä ei ole arvoa tai en sitä saa sanoa.. :(Kittiechihu kirjoitti:
En tarkoittanut pahalla, mutta käyhän hän täällä juttelemassa ja ollaan palstakamuja.. Kai sitä nyt huolettaa kun meitä täällä on haukuttu pahasti?
Samoin te palstan miehet, eikö teitä haittaa miltä minusta tai muista rekatuista tuntuu? On se loukkaavaa että meidät vaan sivutetaan, minullakin on tunteet. :(Arielilla on tällä hetkellä palstaa suurempi huolen aihe ja sitä kautta meikällä myös elikkä annetaanko tään jutun olla?
butch-cassidy kirjoitti:
Arielilla on tällä hetkellä palstaa suurempi huolen aihe ja sitä kautta meikällä myös elikkä annetaanko tään jutun olla?
Ymmärrän kyllä että opiskelut on rankkaa joskus, olen itsekin opiskellut.
Olisi kiva että Ariel täällä ollessa juttelisi minun ja Tintun kanssa, tuntuu että me jäädään paitsioon.. Esim. Minulla on kolme hyvää livekaveria, kukaan ei meistä ole se kingi, joka saa kaiken huomion, vaan meidän kaveruus/kaverit ollaan yhtä tärkeitä. :)
Mutta teillä meni nyt pointti ohi, tuntuu että minun pahalla ololla ei ole väliä.
Miehille esimerkki: Jos olet ihastuksesi kanssa kaupungilla, ja näet että toista naista kiusataan.. Oletko huomaamatta vai menetkö apuun? Tuntuu että täällä palstalla ei välitetä meistä muista naisista ollenkaaan.. :(Kittiechihu kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että opiskelut on rankkaa joskus, olen itsekin opiskellut.
Olisi kiva että Ariel täällä ollessa juttelisi minun ja Tintun kanssa, tuntuu että me jäädään paitsioon.. Esim. Minulla on kolme hyvää livekaveria, kukaan ei meistä ole se kingi, joka saa kaiken huomion, vaan meidän kaveruus/kaverit ollaan yhtä tärkeitä. :)
Mutta teillä meni nyt pointti ohi, tuntuu että minun pahalla ololla ei ole väliä.
Miehille esimerkki: Jos olet ihastuksesi kanssa kaupungilla, ja näet että toista naista kiusataan.. Oletko huomaamatta vai menetkö apuun? Tuntuu että täällä palstalla ei välitetä meistä muista naisista ollenkaaan.. :(pitääkö jäbänki puuttua. typykkä on sairaana et päähän mahtuu nyt vaan isosti huolta.. :(
temmirauta kirjoitti:
pitääkö jäbänki puuttua. typykkä on sairaana et päähän mahtuu nyt vaan isosti huolta.. :(
Ymmärsittekö nyt pointtiani ollenkaan..? :( Ikävää että Ariel on sairaana, nyt on tauteja liikkeellä..
Nyt tämä asia taas pyörii yhden ympärillä.. Ihmetyttää oikeasti, kukaan ei välitä fiiliksestäni.. :((- Hengessä_mukana
temmirauta kirjoitti:
pitääkö jäbänki puuttua. typykkä on sairaana et päähän mahtuu nyt vaan isosti huolta.. :(
Toivottakaapa typyllenne pikaista paranemista! Tsemiä teille muille!
Hengessä_mukana kirjoitti:
Toivottakaapa typyllenne pikaista paranemista! Tsemiä teille muille!
Keille muille?
temmirauta kirjoitti:
Älkää olko niin herkkiä miehet, kun sanon mielipiteeni. Ihan oikeasti minäkin voin loukkaantua palstalla ja olla huono päivä. Ja silloin kaipaan tukea.. Joka yhteinen kesustelumme ei tarvi aina kääntyä yhteen henkilöön, ja muistakin aiheista voitaisiin puhua.
Kiitos tontulle ja nimimerkki Liirumlaarumille päivän tuesta ja sanoista, kiva että huomaatte muutkin naiset.<3- Koita_jaksaa
butch-cassidy kirjoitti:
Voimia sulle...
Hädän hetkellä monasti tulee tunne että on yksin ja ystävät kaikkoaa ympäriltä.
Tämä on tsemppaus tuntemattomalta joka tietää tunteesi... Kittiechihu kirjoitti:
Eikö se haittaa että minua ja muita rekattuja täällä haukutaan, miksette tue meitä? :(
Tottakai se harmittaa ku haukutaan ja omituista että yks ainut ihminen saa/ haluaa ni monet palstalaiset itkemään. Tiedän että saan kiukut niskaan kun sanon tämän mutta vaikka on vaikeaa olla antamatta ton yhden ärsyttävän ihmisen pilaamatta sinun iltasi -ni älä anna hänellä sitä valtaa.. Ehkä se urpo jättää rauhaan jos kohdellaan kuin olisikin näkymätön.
Katsotaan kuinka kauan hän jaksaa raakkua kuin Varis ja olla kuin ampiainen jos ei hänen viestiin reagoi...
Toivon että saat otettu itsellesi takaisin valta ja näytät hänelle että sinua ei voi murtaa haukkumalla.
Ketään ei saa haukkua tai kiusata!
Ajattele sillei että hänellä ei ole muitakaan jolle autoa päätä joten ehkä hänen elämä on aivan tylsää kun kaikenlaista tarinoita hevosista ja kissoista kertoo.
Lopuksi älä menetä yö unia ton pölvästin takia.Ilmannimi kirjoitti:
Tottakai se harmittaa ku haukutaan ja omituista että yks ainut ihminen saa/ haluaa ni monet palstalaiset itkemään. Tiedän että saan kiukut niskaan kun sanon tämän mutta vaikka on vaikeaa olla antamatta ton yhden ärsyttävän ihmisen pilaamatta sinun iltasi -ni älä anna hänellä sitä valtaa.. Ehkä se urpo jättää rauhaan jos kohdellaan kuin olisikin näkymätön.
Katsotaan kuinka kauan hän jaksaa raakkua kuin Varis ja olla kuin ampiainen jos ei hänen viestiin reagoi...
Toivon että saat otettu itsellesi takaisin valta ja näytät hänelle että sinua ei voi murtaa haukkumalla.
Ketään ei saa haukkua tai kiusata!
Ajattele sillei että hänellä ei ole muitakaan jolle autoa päätä joten ehkä hänen elämä on aivan tylsää kun kaikenlaista tarinoita hevosista ja kissoista kertoo.
Lopuksi älä menetä yö unia ton pölvästin takia.Kiitos! <3 Mukavaa kun uskalsit kommetoida. :) Ja toivottavasti fiksuna ihmisenä olet toistekkin palstalla? Todellakin, ketään ei saa kiusata, miksei nämä nettiritarit sitä tajua??
Pidän pojista ja Arielista, mutta miksette ymmärrä, että kaveruuteen kuuluu huomioida muutkin ja tukea tarvittaessa??
Kukaan ei täällä tajunnut pointtiani, tai uskalla vastata tähän: Miksi ette huomioi kun muita kiusataan, mutta Ariel saa kaiken sympatian? Sana kaunis nainen riittää että saa kaiken huomion.. Ei me ,muutkaan naiset täällä mitään rupikonnia tietääkseni olla.. :(
Oikeasti toivon että pojat ja Ariel ymmärtäisivät kommenttini ja vastaisivat siihen miksette noteeraa muiden kiusaamiseen ollenkaan?
Kummaa on myös se kun sano rehellisen ja oikean mielipiteen asiasta, niin kaikki on syytäni.. Ei saa näköjään sanoa mitään.. :(Kyllä sinäkin saat puhua ja mitä se sille yhdelle kuuluu kenen kaa sinä juttelet...
Luulen ettei ihmiset hyväksy kiusaamista mutta pelätään että jos puututaan ni se eräs Varis raakkuu ja kommentoi todella ilkeästi...
En yhtään ihmettelis vaikka se Varis raakkuja olis ollu koulu ja työ paikka kiusaaja...Ilmannimi kirjoitti:
Kyllä sinäkin saat puhua ja mitä se sille yhdelle kuuluu kenen kaa sinä juttelet...
Luulen ettei ihmiset hyväksy kiusaamista mutta pelätään että jos puututaan ni se eräs Varis raakkuu ja kommentoi todella ilkeästi...
En yhtään ihmettelis vaikka se Varis raakkuja olis ollu koulu ja työ paikka kiusaaja...Kiitos! :) Varmasti ripulisti on ollut kiusaaja koko elämänsä ajan..
Itse olen puuttunut kyllä kiusaamiseen, kun olin työssä lasten parissa. Ja jos näen nykyäänkin kiusaamistilanteita, otan kanttaa.. Itse olin kiusattu kouluaikoina, joten tiedän miltä se tuntuu.
Ei saa pelätä auttaa.Kittiechihu kirjoitti:
Kiitos! <3 Mukavaa kun uskalsit kommetoida. :) Ja toivottavasti fiksuna ihmisenä olet toistekkin palstalla? Todellakin, ketään ei saa kiusata, miksei nämä nettiritarit sitä tajua??
Pidän pojista ja Arielista, mutta miksette ymmärrä, että kaveruuteen kuuluu huomioida muutkin ja tukea tarvittaessa??
Kukaan ei täällä tajunnut pointtiani, tai uskalla vastata tähän: Miksi ette huomioi kun muita kiusataan, mutta Ariel saa kaiken sympatian? Sana kaunis nainen riittää että saa kaiken huomion.. Ei me ,muutkaan naiset täällä mitään rupikonnia tietääkseni olla.. :(
Oikeasti toivon että pojat ja Ariel ymmärtäisivät kommenttini ja vastaisivat siihen miksette noteeraa muiden kiusaamiseen ollenkaan?
Kummaa on myös se kun sano rehellisen ja oikean mielipiteen asiasta, niin kaikki on syytäni.. Ei saa näköjään sanoa mitään.. :(Eräs vakinimimerkki on vakavasti sairaana. Tiettyjen henkilöiden vastaamattomuus ja poissaolo ei näin ollen ole sinusta johtuvaa.
spee_do kirjoitti:
Eräs vakinimimerkki on vakavasti sairaana. Tiettyjen henkilöiden vastaamattomuus ja poissaolo ei näin ollen ole sinusta johtuvaa.
Ymmärsin kyllä että Ariel on sairaana, mikäs hänellä on? Paranemisia!
Toivon että ymmärrätte pointtini asiasta. :)spee_do kirjoitti:
Eräs vakinimimerkki on vakavasti sairaana. Tiettyjen henkilöiden vastaamattomuus ja poissaolo ei näin ollen ole sinusta johtuvaa.
Vai on mun valmennettavani sairastunut..:(( Toivon pikaista paranemista ja ollaan varmasti kaikki palstakamut hengessä mukana..<3
- Akrobaattitytölle
spee_do kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=YiDH1o5VBUY
Lähettäisin oikeita jos tietäisin minne? - Nettiritarit
spee_do kirjoitti:
♡**♡***♡♡♡***♡♡♡**♡♡♡**♡♡♡
♡P***A♡***R♡A***N♡E♡♡**♡
♡***♡P♡I***♡A***♡N***♡♡♡***♡
♡**A♡♡***R♡***I♡E***♡L*♡♡♡**♡
♡***♡♡**♡♡♡♡***♡♡♡***♡♡**♡ - EmpaattinenMies
spee_do kirjoitti:
Välitähän hänelle terveiseni, että hän on mukana ajatuksissamme.
Tietäisin, mitä toivoisin, jos näkisin tähdenlennon. - yksiköyhäritari
spee_do kirjoitti:
Positiivisia ja parantavia energiavirtoja palstan prinsessalle. <3
temmirauta kirjoitti:
Ariel hei!
Toki meikäläinenkin on kovasti huolissaan nyt, varsinkaan kun en tiedä mistä on kyse...
Mutta on se sairaus mikä hyvänsä niin sä jos kuka sen kykenee kyllä nujertamaan! Pistä se tauti polvilleen ihan samalla tiukalla asenteella mikä tepsii myös noihin jäbiin. Voimia!!!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822