Televisiossa näkyi kun Srhamin perhe kuskattiin keskustan rivitalon ovelta uudenkarhealla pakulla kylille tuulettumaan. Kyyjärven kunnanjohtaja uskoo että ahkerille löytyy kyllä töitä. Otanpa pojankin perheineen mukaan, niin saa kunta
lisäasukkaita ja ehkä minullekin lohkeaa verevältä kurdinaiselta.
Vaarinpäiviäni voin viettää vaikka istuskelemalla romu-asentajan kanssa kirkon edusaukealla sekä Esson baarissa.
Muutan Kyyjärvelle!
13
394
Vastaukset
- Antero234
Missäs tommottii on näkynnä?
- Ei_onanistu
Raiskaus ja pedofilia tuomiosi saattaa olla este tai merkittävä hidaste Kyrpäjärvelle muuttoasi silmällä pitäen.
- taaperotallaa
Joo, tosiaan näin paikallis TV:stä tänään. Vaikuttaa vastaajat olevan kuitenkin tosissaan pimeintä Kyyjärveläissakkia. Lieneekä noin kaasussa taivaltavien pariin sittenkään kiva muuttaa kuin kurdien sapeleineeen? Haaveilevat pikkulapsista tai sekoittavat aloittajan mamuihin.
- kunnioitan
Älkää välittäkö näin Saarijärveläiset ja Keuruulaiset kohtelevat ihmisiä. Kunnioitan teitä Kyyjärveläiset olette suurisydämisiä ihmisiä.
- Myllärimatti
Eipä ole sulla kaikki somalit heimossa! romanit suvussa! muumit laaksossa! tai inkkarit kanootissa.
Taidat olla kaiken avun ulottumattomissa. - Pdwmpg
Tämä Saarijärven sairas suvakki yrittää nyt käännyttää teitäkin islamiin,ajatelkaa hän oikein seurustelee matun kanssa ja on niin onnellinen.
- ölkjh
Rutsista ja saksasta musu ongelmia katosvaikka.
https://www.youtube.com/watch?v=auyjdcq2T3Y
https://www.youtube.com/watch?v=WAeyOp_INUI
Syrjäsen kylän onni. - jl65
Kyyjärveläisile ei vaan itselleen löydy kunnasta töitä, täytyy autolla liikkua lähikunnissa pätkätöitä tehden.Ihmettelen miten kielitaidottomat ja eri kulttuurin edustajat selviävät paremmin työmarkkinoilla.
- punttausta-puntausta
Näistä tulee niitä ikuisia puntattavia..
- jwhj
Nämä moniosaajat hallitsevat homman, siinä se ero.
- Juania-on-touhu
Tajukankaan karttasulkeiset maantiedottomille
Posted on 31.5.2016 by Paavo Tajukangas // 6 Comments
Kuvakaappaus 2016-05-31 22:08:47.png
https://paavotajukangas.com/2016/05/31/tajukankaan-karttasulkeiset-maantiedottomille/
Kartaan on punaisella rajattu Lähi- Idäksi kutsuttu alue. Tummanpunaisella on kuvattu alue, jolla mellastaa isis, jenkit, Syyrian presidentin joukot yms. Alue ei ole iso, kuten kuvasta näkyy.
Tärkeitä kysymyksiä ei ole kuinka turvapaikanhakijoita kotoutetaan Kyyjärvellä tai Uppsalassa vaan:
Miksi turvapaikanhakijat eivät etsiydy Saudi- Arabiaan, Jemeniin, Omaniin, Arabiemiraatteihin, Iraniin, Turkkiin, Egyptiin ja Jordaniaan? Toki Jordania pitää alueillaan isoja pakolaisleireijä, mutta miksi muissa mainituissa maissa ei järjestetä pakolaisleirejä?
Saudi- Arabia on Irakin maarajanaapuri. Miksi irakit kävelevät Suomeen eivätkä jää rauhalliseen naapurimaahansa?
Laita jakoon:
Jotain on takana, päättele kuvasta? - Tasa-arvo
Minusta on hieno asia että ihmiset haluavat muutaa Kyyjärvelle.!
Olen minäkin TV:stä nähnyt kun (Virtasia) perhet on kuskattu uudenkarhealla
Citro"enilla tuulettumaan.On hyvä että Kunnanjohtajalla on vahva usko,että tulevaisuudesta töitä löytyy.On hienoa että ihmiset tuovat myös jälkikasvunsa
asumaan kuntaan.Hienoa että Kunnassa on myös avuliaita maahanmuutajia
Vanhoillapäivillä jokainen voi sitten käyttää kunnasta anottuja hoitotuki muotoja terveytensä ylläpitämiseen "Esson paareihin tai romu-asentajan kanssa kirkon
edesaukeamalla istuskelemisiin."Minäkin turvaan vanhuuteni-päivät ihmisiin,
vain ihmiset voivat tehdä vanhuudestani turvatun - hetilohke
No johan ne tulijat on saanu pilluakin siellä Kyyjärvellä, heti on ollut tarjokkaita. Mistä te tiedätte mitä murhaajia ne on kotimaassaan olleet. Ettekä sitä millainen lauma siellä odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391