ylimielinen esiintyjä laivalla

sivustaseur

olimme risteilyllä viking mariellalla. siellä oli tanssi esitys, jossa oli monta nuorempaa tanssijaa ja sitten yksi drag mörkö, iso vaalea mies naisten kamppeissa. niin siinä vasta rajaton ihminen.
hänestä oli hauska idea mennä heiluttamaan persettä aivan pahaa-aavistamattomien baarissa istuvien naamaan. tuollainen rajattomuus antaa halvan kuvan esityksestä ja varsinkin tuosta henkilöstä. ehkä tämä toimii homoklubilla, mutta ei aivan tavallisten ihmisten karvalakkipuolella.

karmeinta että esityksen jälkeen huomionkipeä transu kulki pieni piiska kädessä jolla taputteli ihmisiä persuksille. todella röyhkeä ihminen. siis esitykseen voi kuulua "röyhkeys" mutta antaisi vaan ihmisten olla rauhassa. ilmeisen huomiohakuiseen persoonallisuuteen kuuluu rajattomuus, ja heitä voi vain vältetellä.
mutta kyllä viking line saisi jotain tasoa pitää, onhan kyseessä suuri toimija.

1

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieroksunvikingiä

Jos oli esiintyjä ylimielinen, niin on koko komppania. Eivät kaikki nauti huonolaatuisesta musiikista, jota esitetään korvia huumaavalla elektronisella metelillä. Voisi olla vaikkapa joku baari, jossa matkalaiset voisivat keskustella keskenään. Onhan siellä monia paikkoja, joissa esitetään meteliä. Eli saisi olla matkalaisille erilaisia vaihtoehtoja, mutta kun ei ole. On vain meteliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe