mä tiiän et tälläsii viestei/keskustelui on tosi paljon tääl ja tällee,mut oisin kiitolline jos jaksaisitte lukee tän.. tiiän myös et täst tulee tosi iso paska myrsky kosk tää liittyy seurusteluun ja oon "vast" 13 ja tällee mut ain voi yrittää. tää on kyl aika alas vajonnutta touhuu mut must vaa tuntuu silt et tääl ei oo yhtää sellasii kunnollisii jätkii jäljel. mut joo mennääs asiaan elikkäs niinku sanoin jo oon 13 jaa ööm oon tyttö niinku jotku tais jo arvata. mä oon ollu täs lähiaikoin tosi rikki kosk mä olin melkee 8 kk mun entisen jätkän kaa ja sit erottii ja vanhemmat eros ja tuli tosi isoi riitoi frendienkaa ja tällee jne.. välil tuntuu vaa silt et tekismieli kuolla kosk ei oo melkee ketää johon voin luottaa, jolle voisin avautuu ja joka ymmärtäis et oon oikeest tosi rikki täl hetkel ja haluis auttaa mua pääsee yli täst kaikest.. mä haluisin sellasen jätkän joka vois puolustaaa mua ja olla aina mun tukena.. sellasen jonka kaa vois vaa makoilla ja olla ilman et se ois sellast super kiusallista, sellasen joka ois ain down hengailee ja joka ei kuuntelis mua ain eikä pakottais mua tekee mitää sellast mitä en haluu.. sellast joka tykkäis must sellasen ku oon ja osais arvostaa naisii/tyttöi.. sellane joka osais ain piristää ja ei häpeismeijän suhdetta.. senkaa voisin kävellä kaupungil ilman et sitä tai mua rupeis nolottaa.. voisin olla oma itteni sen lähel ja se haluis puhuu asioist mitkä painaa sen mieltä ja mun mieltä.. sellasen jonka kaa vois puhuu puhelimes ja joka ei tuomitsis mun musiikkimakuu tai tyylii.. sit rakastan olla repparis joten ois iha kiva jos voisin olla sen repparis ja et se pystyis kantaa mua ja et pystyisin urheilee senkaa.. ulkonäöl ei oo nii paljon välii mut haluisin vaa et se ois mua pidempi (oon n. 160cm) jaa mä oon brune jaa mul on ruskeet silmät jaa se ois iha kiva jos seki ois brune ja pisamat on plussaa (ei haittaa jos et oo brune tai jos sul ei oo pisamii mut se on niinku vaa plussaa niinku sanoinki jo) mä asun std jote ois kiva jos seki asuis jossai tääl lähel tai sit et se vois tulla ainaki käymää tääl joskus..mä ite ööm oon aik poikamainen tai niin ainaki mulle sanotaaa ain rakastan muotii ja kuuntelen enimmäksee rap-musiikkiii.. oon tosi urheilullinen, mut sit rakastan välil kumminki vaa makoilla ja halailla ja kuunnella jotai hyvää musaa.. iäl ei oo paljoo välii et kyl te tiiättejps ootte liian vanhoi tai liian nuorii.. mut ööm joo jos kiinostuit nii mulle voi tulla puhuu kik ja sielt voi saada numeron.. kiitti jos jaksoit lukee:) kik: muijaaa
pojat lukekaa
2
333
Vastaukset
- 14yo
Jos oikeasti olet 13 ja tuossa tilanteessa, suosittelen ettet ainakaan suomi24:stä etsi seuraa. Täällä ei ole ko 20-45v 4ever alone pedareita. Ja jos täällä on alle 15v poikia, voit luovuttaa heti heidänkin suhteensa. Jos he ovat tänne eksyneet seuraa etsimään, heissä on lähes varmasti jotain vikaa kun tytöt eivät kerta ole heitä oikeassa elämässä hyväksyneet. Ovat pillun perässä niiden aiemmin mainittujen pedarien tapaan, tai sitten vaon omaavat jotain muita ongelmia joiden takia eivät ole tyttöjen suosiossa. Muutenki tämän ikäset jätkät ylipäätään, 95%< ovat vain pillun perässä eivätkä välitä paskaakaan tytöstä itestään.
Itse sopisin tuohon sun kuvauksees täydellisesti, mutta olen varattu.
Sori huonosta äikästä, 3h yöunet :D
Juu, mikäli et ole vaan joku huomiohuora, jaksele! :3 - Anonyymi
Harmi että 2016
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453