Ilman lupaa

mie

Me oltiin yleensä tosi varovaisia, koska Anna oli naimisissa. Ja olihan meillä ikäeroakin aika paljon, muttei se meitä haitannut. Me tutustuttiin netissä yhdellä keskustelupalstalla.
Aluksi oltiin ihan ystäviä, tietenkin, eihän meistä kumpikaan tiennyt että kaivattiin myös hellää naisen kosketusta.. Olin kyllä itse joskus haaveillut... ja miettinyt miltä tuntuisi, kun nainen suutelee minua ja koskettaa..

Ensimmäinen kerta kun huomasin tuntevani himoa ystävääni kohtaan tapahtui kuitenkin jo melko varhaisessa vaiheessa. Istuttiin sohvalla ja katseltiin telkkaria, kun Anna nousi käydäkseen vessassa. Katseeni takertui Annan rintoihin ja tunsin jotain kosteaa valahtavan stringeilleni.

Samana iltana juteltiin aika surullisista asioista ja itkien nojasin Annan olkapäähän, jolloin hän ottikin minut lähemmäksi ja painoi lujasti rintaansa vasten. Tunsin kuinka hänen nänninsä kovettuivat kuin salamaniskusta ja hänen hegityksensä tiheni. Puristimme toisiamme lähemmäksi ja lähemmäksi... Halusin tuntea Annan ihollani, mutta koska tiesin Annan olevan naimissa, en halunnut edes yrittää enempää. Suutelin Annan kaulaa ja hän huohotti ja suuteli korvaani työntäen kielensä korvani sisälle. Halusin Annaa niin kovin että sattui.

Ilta päättyi kuitenkin siten, että Anna lähti kotiin miehensä luokse ja minä jäin yksin leikkimään sormillani. Kävin suihkussakin ja painoin suihkun letkun litisevälle klitalleni ja lennätin itseni taivaaseen. Koskettelin nännejäni ja kuvittelin Annan vierelleni.

Näin jatkui kuukausia, suutelimme ja halailimme. Emme kertaakaan koskeneet pakottaviin klittoihimme. Mutta sitten jossain vaiheessa, etenimme hiljalleen sängylleni jolloin silittelimme toistemme klittoja housujen läpi ja painelimme nännejä paitojen läpi.

Eilen Anna oli luonani.
Makasimme taas sängylläni ja tuijotimme toisiamme himoiten. Anna suuteli korvaani, pyöritteli kieltään korvani sisällä samalla, kun työnsi kätensä paitani alle pyörittääkseen nänniäni. halusin niin että inisin. Vein salaa, kuin vahingossa toisen käteni Annan paidan alle ja toisen Annan housuihin ja painelin märkää, litisevää klittaa. Anna huohotti ja inisi työntäen sormet sisälleni, huusin onnesta. Työntelin omia sormiani Annan sisälle ja imin hänen nännejään. Vaadin Annaa työntämään sormet niin syvälle sisääni, kuin vain mahdollista. Tuntui että hänen koko kätensä oli sisälläni.
Siirryin Annan jalkojen väliin ja imaisin hänen klittaansa, työnsin kieleni märkään, kuumaan pilluun ja Anna huusi onnesta. Anna sai orgasmin ja käänsi minut selälleni ja suuteli huuliani ja nännejäni. Hän työnsi sormiaan sisälläni ja imi ja nuoli klittaani. Olin seota kun sain orgasmin..

Tänään Anna on tulossa luokseni.
Saa nähdä.. mitä tapahtuu ;)

5

8179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lallatiluihpuishsexpom

      joo..ihan kiva muuten, mutta seksikohtauksen olivat AIVAN LIIAN LYHYITA!!!!!!!!!!!!! lotisevia liikkeitä lisää jne...

      • mie

        joo, oon itekki samaa mieltä kun uusiks luin.
        mut oikeestaan, eka tää raapustus mulle oli.
        kunhan kokeilin ;)


      • Anna
        mie kirjoitti:

        joo, oon itekki samaa mieltä kun uusiks luin.
        mut oikeestaan, eka tää raapustus mulle oli.
        kunhan kokeilin ;)

        tekstisä ei ollu mitään vikaa, muistathan kertoa mitä seuraavalla tapaamisella tapahtu ;)


    • bambi

      Jatka ole niin kiltti!!

    • Kiihottunut

      Juuri tuollaisia tarinoita olisi kiva lukea enemmänkin; jatkathan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe