Kiinnostaisiko tienata rahaa ja ilmaisia kauneudenhoitotuotteita opintojen tai työn ohessa? Tai haluaisitko vaihtoehtoisesti ostaa vain itsellesi kosmetiikkaa silloin tällöin, josta saat AINA -25% alennuksen? Jos vastasit jompaan kumpaan kysymykseen kyllä, tule mukaan tiimiini!
Oriflame-edustajana aloittaminen on täysin ilmaista, eikä se sido sinua mihinkään. Tämä työ sopii ihan kaikille (kotiäideille, opiskelijoille tai päätoimisessa työssä käyville), sillä saat täysin itse päättää, kuinka paljon panostat Oriflameen ja miten paljon haluat sillä tienata. Mitään myyntipakkoa siis ei missään vaiheessa ole! Jokainen päättää itse, miten työtään haluaa toteuttaa: voit halutessasi näyttää kuvastoja sukulaisille tai ystäville, pitää kauneuskutsuja tms tai sitten vain ostaa itsellesi kosmetiikkaa alennetuin hinnoin. Voit asua missä päin Suomea tahansa, ainoa vaatimus on vähintään 16 vuoden ikä. Asun itse Tampereella ja olen pitämässä helmikuussa pienen preppauksen kaikille uusille edustajilleni, mutta jos et pääse paikalle, niin samat asiat voin kertoa myös s-postitse tai puhelimitse.
Edustajana opit paljon uutta kosmetiikan maailmasta, pääset halutessasi osallistumaan koulutuksiin sekä saat paljon kannustimia myyntiin (esim. tuotepalkintoja) sekä Oriflamelta että minulta. Mikäli kiinnostuksesi heräsi tai tuli mieleen jotain kysymyksiä, niin ota muhun rohkeasti yhteyttä s-postitse [email protected] niin kerron mielelläni lisää! :)
Kosmetiikkaan liittyvää työtä tarjolla :)
Oriflameveera
2
205
Vastaukset
- Haluisintietää
Riittääkö että täyttää tänä vuonna 16?
- oriflameveera
Hei! Täytyy olla 16 vuotta täyttänyt silloin kun aloittaa edustajana. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2064306
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463818Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1393290SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst92530Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.551658Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341620Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191608Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251405Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1201194