Kämppis varasti rahaa 40 euroa. Kysyn nyt neuvoja kuinka saada hänet tunnustamaan/ kiinni uudesta varkaudesta ja ennen kaikkea potkaistua pihalle asunnosta tai muuttamaan itse vapaaehtoisesti. (Itse en halua muuttaa, sillä asunto on kaikin puolin unelma.)
Ilmapiiri asunnossa on tällä hetkellä teko-ystävällinen ja kämppis on hyvin varovaisen oloinen. En ole maininnut hänelle epäilyistäni mitään.
Olen 100 %- varma kämppiksen syyllisyydestä, mutta todisteet puuttuvat. En mene yksityiskohtiin tapauksesta, sillä koko tältä viestiltä menee pointti, jos kämppis saa ketjun jotain kautta tietoonsa ja tunnistaa itsensä. Kaipaan hyviä neuvoja.
Kuinka saada varas-kämppis pihalle asunnosta?
1
336
Vastaukset
- openoff
Kämppis? kenen nimissä on vuokrasopimus?
Jos sinä, joudut siis maksamaan koko vuokran itse
Hanki nyt aluksi https://fi.wikipedia.org/wiki/Kassalipas noita löytää hinta haitarilla 13-36 €. Tuosta kantokahvasta voit kiinnitää sen vaikka asunnon patteriin jolllei muuta kiinteää ole. Metalliketjua myydään metritavarana ja lukkoja löytyy jopa 2 € /kpl. {halvimmillaan koko talletusloora ~20 €..}
Jos olet asumistuen piirissä on neliöraja 39 neliötä, loppu menee itse maksettavaan.
Myös lukko 'oman huoneen oveen' auttaa mutta tulee ainakin puolet kalliimaksi.
"Kuka kerran keksitään sitä aina epäillään"kun luotto on mennyt se ei palaudu koskaan. Tälläiselle henkilölle on vedettävä reviirinraja, vaikka ei asiointia hänen kansaan saisi lopetettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779