veikonkone.

atte2

Veikon koneen myyntitykit seisoskelivat vain kun mentiin liikkeeseen niin palvelua ei tullut , onneksi on muitakin josta saa palvelua ja tavarat saatiin vaikka 1000 meni.

38

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvarmaanjoo

      Näytit köyhältä.

    • gagantti

      loppuuu loppuu sanoi eräski mies gigantista.

    • Selkäviikotkotkot

      Joulun kiireiden jälkeen voi henkilökuntakin huilata? Itsekin kävin tulostimeen värikasetteja katselemassa ko.liikkeessä ostokset mielessä. Siirryin toiseen kauppaan, kun myyjillä oli muitakin asiakkaita.

    • ala-arvoista

      Sama homma ennen Joulua. Liikkeeseen astuessa kassalla mies ei sanonut takaisin päivää. Liikkeen perällä kaksi myyjää tietokoneitten äärellä keskustelivat autoista, ei tervehdystä takaisin. Pitkään piti pyöriä kodinkoneitten luona kunnes myyjä kysyi mitä saisi olla. Kerroin tarpeeni ja myyjä esitti lukuisista vaihtoehdoista vain yhden. Kerroin tarjouksesta saman viikon lehdestä, ei tiennyt kyseisestä tuotteesta! Outoa, vaikka kyseisen tuotteen hintalappu kissan kokoisilla kirjaimilla nokan edessä, väitti sen olevan vain nettitarjous ja tuotetta ei ole heidän valikoimassa, tilaten netistä kyllä saisi. Kuitenkin kyseiselle tuotteelle nettikauppa näytti varastosaldoa Kajaanissa 3 kpl. Poika käski tilaamaan nettikaupasta, lupasivat toimituksen kotiin kahdesta- kolmeen päivään. Viikko meni, tuotetta ei kuulunut, peruin asiakaspalvelun kautta tilauksen. Menin Giganttiin ja siellä tuote myytiin mukisematta, sain sen mukaanikin heti. Kaksi päivää siitä kuljetusfirma soittaa että milloin olen kotona kun paketti tulossa Veikon Koneelta. Käskin viedä Veikon Koneen takapihan lastauslaiturille. Kolme viikkoa siitä tuli lasku tuotteesta, ja kaikenlisäksi karhukirje ihan suoraan =). Ei voi ihan oikeasti olla noin paskaa asiakaspalvelua että puljun myyjät valehtelee päin naamaa monesti saman tuotteen kaupankäynnin yhteydessä ja sitten vielä valtakunnallinen asiakaspalvelu on niin hanurista että tilausta ei sitten peruttukaan. En todellakaan meinaa kyseiseen firmaan enää astua ja auliisti olen kertonut ala-arvoisesta asiakaspalvelukokonaisuudesta muillekin.

    • Köyhäkööö

      Minä menin kerran mattoa ostamaan yhteen siellä ympäristössä olevista liikkeistä...polkupyörällä sinkutin sinne ja olin vissiin köyhän näköinen, niin kysellessäni olohuoneeseen olevia mattoja, sanoi venäläisaksenttinen myyjä: Onhan meillä mattoja, mutta ne on kalliita.
      Menin toiseen liikkeeseen...ja ostin sieltä maton.

    • voi-veikkonen

      Tollanen myyjien negatiivinen asenne voi johtua ylemmän tason asioista, joku mättää ja se heijastuu myyjiin? Itse olen huomannut vastaavaa, mutta olen kuitenkin aina saanut palvelua kun reippaasti sitä olen mennyt kysymään ja lopputulos on ollut tyydyttävä. On toki erikseen MYYJÄT ja ne jotka vain tekevät myyjän työtä.

    • kesbert

      Monestikko kyseinen paikka on vahtanut nimeä.

    • VeikkojaSenKone

      Hehehee! Kysy siltä "Veikolta" mitä sä täällä itket v...n köyhä!

      • Runkkariveke

        On siellä yksi mukava myyjä,se kodinkone osastolla. Muut ovat niin kyrpiintyneen näkösiä


    • Kikanttimään

      Minäkin kävin veikossa,olin vissiin niin spurgun näkönen en saanut palvelua. Kikanttiin piti pennoset viiä

    • Veikkomainen

      Ehdottomasti parasta palvelua Kajaanin jäljellä olevista kodinelektroniikkaliikkeistä saa veikon koneesta!

    • Polarisss

      Kyllä se on niin, että kun Veikolla asioi niin lähtee tyytyväisenä pois. Toista se on ku menee giganttiin tahi muuhun elektroniikkapuljuun niin heti on joku hyeena tuputtamassa sitä, tätä ja tuota. Veikolla kun avaa suunsa ja kertoo tarpeensa, saa mielipiteen tuotteesta ja halutessaan tuotteen.

    • Armomurha

      Aina kirkonkylälle tultoossa Veikkoon suunnistethaan. Ei ole polariksen mainihtemat hyvveenat paikalla ja palavelua voepi vaikka pyytee jos ei myyjät kerkhiä ja sitähän suapi ja on se kyllä assien mukastakhii palavelua. Veikholle kiitoksia täälthä perukasta.

    • tupajumit

      Niin.... kannataiskohan "kauppiaan" maksaa kunnon palkkaakin.. varmaan kiinnostaa ihan V.....i mennä jonkun tollasen ukkoutuneen lippalätsäpää-tupajumin tupinaa juosta kuuntelemaan jollain paskapalkalla. Yleinen ilmiö, mikään ei käy ja kaikki on sitten liian kallista.

    • Käsiteknikka

      Olen asioinut liikkeessä vuosia aina kun jotakin on mennyt rikki niin olen käynyt asioimassa. Joskus on tullut käytyä puhelimen, tietokoneen ym. mikä milloinkin on ollut itselle ongelmana tai rikki (oon aika käsi tekniikka jutuissa) Aina olen saanut palvelua. Tosin viime kerta syksyllä oli vähän samanlainen kuin edellä kerrottu. Ukot seisoi ja osa pelasi tietokoneella. Olisiko ollut vain joku lepohetki vai mistä johtusi? No käyn silti seuraavankin kerran kun joku ongelma tulee.

    • ghjklöälkjhb

      myyjät kehuvat nyt itse palveluansa aivan selväti hahhhhhehehh.

      • Jesjesjuuuu

        Ja kilpaileva talon toinen pääty haukkuu hahhhhhehehh.


    • pettynytasiakas

      eilen viimeksi kävin, vaikka varoitettiinkin huonosta palvelusta. olisi pitänyt uskoa, tosi ynseää palvelua, saati että tervehittäis.... en mene kyllä enää

    • sähkönääni

      kikantti on osoittautunu aunuksen haaraliikkeeksi, ainakin mitä niihin "myynti
      tykkeihin" ja niiden höpinöihin tulee. Tuo veikon kone on hieman komplikatiivisempi tapaus koska jos nuo ns. myyjät on paikalla ilman perttua niin perseestä on koko touhu. Pääjehun ollessa paikalla koko homma pelaa. Yks lysti toisaalta mulle. Palvelu menny perseelleen koko kainuun alueella. Nettikaupoista nuo tavarat näköjään on vastedes tilattava jokatapauksessa, koska ei ole varastossa tavaraa mitä toimittaa.

    • Humupena

      Loppuu tämä kauppa pian.

    • Ostinpesukoneen

      No? Miksi? Ei kyllä ole tullut käytyä pitkään aikaan kun ei ollut tarvetta, niin ei itsellä kokemusta palvelusta pariin vuoteen.

    • Aurinkoinen12

      Ei taida Veikko kesää nähdä. Kaikki hyvät tyypit lähteneet pois. Omistajasta ei ole mitään tekemään. Sen se tekee kun kaiken saa kultalusikka suussa.

    • Suppeavalikoima

      Itse kun menen liikkeeseen niin myyjät hyökkää perään. Outoa Gigantissa ja Veikon Koneessa valikoiman suppeus, netistä kun katselee niin malleja on kymmeniä, itse liikkeessä 2. Prismassakin on paljon enemmän malleja esillä.

    • Kainuukatoaa

      Pitääkö tästä sitten lähteä Kuopioon tai Ouluun ostamaan pesukonetta perkele.

    • Aurinkoinen12

      Taitaa Veikon koneella on lappu jo luukulla.
      Konkurssi..

      • äitinkielii

        hieman hoono soomi


    • Nuuka-Paavo

      Veikon kone muuten ok, mutta monesti kallis.
      Tässä ministereo pakettia ostattelin ja muualla oli sama 50e halvempi kotiintuotuna nettikaupasta.
      Hintavertailu sivustoja toki käytän ahkerasti, kymppi kaksikin on minulle iso raha.

    • Surullistakyllä

      Huhun mukaan konkka?

    • Kyllärahamuuallakelpaa

      Itse kävin viime syksynä yhdeltä ynseältä kysymässä pelituolin alle tulevaa kumimattoa, joka oli myynnissä myös verkkokaupan puolella. No vastaukseksi sain, että onko tämä mattokauppa? Jäi niin vittumainen fiilis etten ole kyseisistä ovista subwaytä pidemmälle mennyt. Asiakaspalvelu on kuitenkin kivijalkaliikkeen ainut valttikortti verrattuna nettimyyntiin.

    • menkäämuualle

      Ei Kajaanissa kauppoja tarvita. Entrinkistä löytyy kaikki tarvittava.

    • Veispuukista

      Konkurssipesä aloittaa loppuunmyynnin 19.2.2019

    • deemarkka

      Liekkö tuolla yhtään kuranttia tavaraa!

    • hyväkauppa

      halvalla sai ainakin loppijaisista telkkarin"!

    • loppuvaanjooo

      Hyvät velat jäi ja työntekijät palkatta myös jäi kaupanpäälle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe