Olen noin 50-vuotias sinkkumies ja toiveena on saada vielä iltatähti. Sperma-analyysin perusteella siittiöiden hedelmöityskykyni on alentunut. Raskaus voisi mahdollisesti onnistua luomuna, mutta sitä ei ole enää aikaa yrittää. Löytyisikö täältä sinkkunaista, joka haluaisit aloittaa kanssani heti hedelmöityshoidot. Raskauden onnistumista pidetään kohdallani todennäköisenä hedelmöityshoidoilla ja haluan tietenkin osallistua myös kustannuksiin, kun minulla on todella iso toive saada vauva ystäväpohjalta. Jos haluat aloittaa vauvan yrittämisen hedelmöityshoidoilla niin olen siihen valmis. Tehdäänkö iltatähti? Annatko yhteystietosi niin kirjoitan sinulle.
etsin naista hedelmöityshoitoon
haluanvauvan
1
179
Vastaukset
- haluanVauvan
Vieläkin etsin naista kanssani hedelmöityshoitoihin. Jos haluat yrittää iltatähteä hedelmöityshoitojen kautta niin anna yhteystietosi. Täällä sinua odottaa mies valmiina hedelmöityshoitoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542487puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292128Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 621390
- 751232
- 681069
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021