Olen noin 50-vuotias sinkkumies ja toiveena on saada vielä iltatähti. Sperma-analyysin perusteella siittiöiden hedelmöityskykyni on alentunut. Raskaus voisi mahdollisesti onnistua luomuna, mutta sitä ei ole enää aikaa yrittää. Löytyisikö täältä sinkkunaista, joka haluaisit aloittaa kanssani heti hedelmöityshoidot. Raskauden onnistumista pidetään kohdallani todennäköisenä hedelmöityshoidoilla ja haluan tietenkin osallistua myös kustannuksiin, kun minulla on todella iso toive saada vauva ystäväpohjalta. Jos haluat aloittaa vauvan yrittämisen hedelmöityshoidoilla niin olen siihen valmis. Tehdäänkö iltatähti? Annatko yhteystietosi niin kirjoitan sinulle.
etsin naista hedelmöityshoitoon
haluanvauvan
1
203
Vastaukset
- haluanVauvan
Vieläkin etsin naista kanssani hedelmöityshoitoihin. Jos haluat yrittää iltatähteä hedelmöityshoitojen kautta niin anna yhteystietosi. Täällä sinua odottaa mies valmiina hedelmöityshoitoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586