Hei.
Onko kellään vinkata päivän mittaisista kalastusretkistä? Mistä lähtee,hintaluokkaa jne jne.
Kiitos jo etukäteen!
Kalastusta Phuketista käsin
5
187
Vastaukset
- kalatjopomppivat
http://www.patong.fi/vene.htm
takuuvarmasti saatte saalista - Mikkelsoni
Kiitti vinkistä!
- KatalleMaaliskuussa
Harri Haataisen TUNA Resort, siinä 1 suomalainen kalastus alus. On itse mukana kalassa.
Phuket Fishingtours järjestää myös. Voi vuokrata myös yksityisreissun. Meillä maksoi noin 16 000 baht 5 hlö/päivä.
Sai kalastaa itse koko ajan.
Näissä toisissa veneissä jos on esimerkiksi 10 kalastajaa mukana niin jokaisen kalastusvuoro on 15-20 minuuttia. Sitten odotat kun toiset käyttää vuoronsa ja taas saat istua kalastuspenkissä tuon pienen ajan.
Päivä kuluu kyllä mukavasti kaikilla reissuilla, itse tilasin tuon privaattireissun ja siellä sai kalastaa paljon enemmän. Eikä hinta ole mikään mahdoton. Tilaus sähköpostitse, noutavat hotellilta ja tuovat takaisin. Chalongin satamasta lähtee.
Tuossa eka viestissä sanottiin, että aina tulee kalaa. Kalamies tietää, ettei tuo pidä takuuvarmasti paikkaansa. Hauskaa kalareissua, mikäli menette. Ja kireitä siimoja.- Turrela
suomalaisesta white bear ravintolasta katalla opastivat suomalaiselle first buddy diversille josta sai yksityisveneen omalle poppoolle 12.000 paikallista. eikä ollut muita kuin me ja sai kalastella rauhassa. kuljetukset ja kaikki kuului hintaan.
- Mikkelsoni
Kiitos näistä!
Eiköhän meillä näillä päästä liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869