Hei.
Onko kellään vinkata päivän mittaisista kalastusretkistä? Mistä lähtee,hintaluokkaa jne jne.
Kiitos jo etukäteen!
Kalastusta Phuketista käsin
5
268
Vastaukset
- kalatjopomppivat
http://www.patong.fi/vene.htm
takuuvarmasti saatte saalista - Mikkelsoni
Kiitti vinkistä!
- KatalleMaaliskuussa
Harri Haataisen TUNA Resort, siinä 1 suomalainen kalastus alus. On itse mukana kalassa.
Phuket Fishingtours järjestää myös. Voi vuokrata myös yksityisreissun. Meillä maksoi noin 16 000 baht 5 hlö/päivä.
Sai kalastaa itse koko ajan.
Näissä toisissa veneissä jos on esimerkiksi 10 kalastajaa mukana niin jokaisen kalastusvuoro on 15-20 minuuttia. Sitten odotat kun toiset käyttää vuoronsa ja taas saat istua kalastuspenkissä tuon pienen ajan.
Päivä kuluu kyllä mukavasti kaikilla reissuilla, itse tilasin tuon privaattireissun ja siellä sai kalastaa paljon enemmän. Eikä hinta ole mikään mahdoton. Tilaus sähköpostitse, noutavat hotellilta ja tuovat takaisin. Chalongin satamasta lähtee.
Tuossa eka viestissä sanottiin, että aina tulee kalaa. Kalamies tietää, ettei tuo pidä takuuvarmasti paikkaansa. Hauskaa kalareissua, mikäli menette. Ja kireitä siimoja.- Turrela
suomalaisesta white bear ravintolasta katalla opastivat suomalaiselle first buddy diversille josta sai yksityisveneen omalle poppoolle 12.000 paikallista. eikä ollut muita kuin me ja sai kalastella rauhassa. kuljetukset ja kaikki kuului hintaan.
- Mikkelsoni
Kiitos näistä!
Eiköhän meillä näillä päästä liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865