khao lakissa hyvää ja luotettavaa skootterin vuokrausta tiedustelisin, olis kans hyvä ettei tarvisi passia antaa pantiksi.
skootteri123
5
163
Vastaukset
Kaikki kohdalleni osuneet skootterivuokraamot on ollut ihan ok Khao lakissa. Hinnassa ja skootterin tehoissa on ollut eroja. Koskaan ei ole esim. sanottu lommoista tms. Kuten jossain muualla on yritetty rahastaa aijemmista lommoista.
Otan skootterin aina tankattuna ja palautan sen tankattuna. He saattavat muuten pyytää erotuksesta, lisähintaa. Vuokrasopimuksessahan on merkitty polttoaineen määrä, vuokrattaessa.
Skootteri kannattaa vuokrata mieluusti vähintään 3 päiväksi mielummin vähintään 5 päiväksi. Se vuokrahinta tippuu silloin 250thb:stä 200thb.
Itse vuokraan skootterin yhtäpitkäksi aikaa kuin hotellikin on varattu. Usein varaan se koko lomaksi, jos samalla nurkilla koko loman vietän. Halvin tapa liikkkua.
Minulta ei ole koskaan pyydetty khao lakissa passia vakuudeksi. Joskus ajokortti kylläkin.
kannattaa kuitenkin ottaa passista kopioita jo suomessa, nekin usein kelpaa.
Aina ei tarvitse antaa mitään.- 523523523523
OASIS on ollut hyvä firma vuokrata laitteita. 5vuoden kokemuksella homma toimii ja turhasta ei vinguta!
- Suosittelenhankkimaan
Nyt kun juntalla on ohjat niin ehdottomasti Kansainvälinen ajokortti mukaan. Suomalainen ei kelpaa kuin EU maissa.
- helppoo
Scootterin vuokrauksessa ei välttämättä tarvita edes ajokorttia. Muistaakseni taitavat kysyä hotellia ja tietyt paikat ottavat valokuvakopion esim passista.
- khaolakinasukas
Tosiaan sakkoja on sadellut khao lakissa viime aikoina, EU kortilla ei tee mitään. Jos oleskelet pidempään thaimaassa niin hommaa ihmeessä thaikku kortti, ei maksa montaa kymppiä mutta saantiin menee päivä.
Päivättäin on turisteja ratsattu viime viikkoina, noin 8e sakon saa jos ei ole korttia tai kypärää. (kypäräkin pitää olla HYVÄKSYTTY, tai sakko rapsahtaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437