Mies on maksanut puhelimeni muttei maksa enää, jostarvitsee soittaa hätänumeroon onnistuukose jos puhelinta ei enää makseta?
hätäpuhelu1234
7
84
Vastaukset
- fuyffho
Kyllä.
- rg54gh
Onko varma ku netist ei selvii?
- sesfewsc
On varma, ja en ymmärrä kuinka uusavuttomia ihmiset voivat olla etteivät osaa googlea käyttä, heti ensimmäisellä haulla löytyi vaikkapa tämä: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288439982105.html
- Simkortti
Hommaa siihen luuriis jokin prepaid liittymä on halpaa ja toimii. voithan sä sen kortin vaihtaa siihen puhelimees ja tarpeelliset numerotkin uudelleen talentaa. mikä on se oikea ongelmas?
- 56y4yt
Siis laskut maksan itse mutta itse puhelin on miehen ostama jos hän lopettaa sen maksamisen kun se maksetaan osissa?
- ft7ubh
Eihän miehesi silloin ole maksanut puhelinta, eikä se ole sinun puhelimesi, jos maksueriä on edelleen maksamatta.
Jos maksuerien maksaminen loppuu, niin puhelimen myyjä purkaa osamaksusopimuksen, ja ottaa puhelimensa takaisin. Sellaisella puhelimella, jota ei omista, eikä edes pidä hallussaan, on vaikea soitella edes hätänumeroon. - Neukkula2
Onko vielä noin avuttomia naisia? Mikset mene töihin ja hanki omaa puhelinta? Äläkä ole riippuvainen miehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981535- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K51757Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36685The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4683Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682