Mies on maksanut puhelimeni muttei maksa enää, jostarvitsee soittaa hätänumeroon onnistuukose jos puhelinta ei enää makseta?
hätäpuhelu1234
7
115
Vastaukset
- fuyffho
Kyllä.
- rg54gh
Onko varma ku netist ei selvii?
- sesfewsc
On varma, ja en ymmärrä kuinka uusavuttomia ihmiset voivat olla etteivät osaa googlea käyttä, heti ensimmäisellä haulla löytyi vaikkapa tämä: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288439982105.html
- Simkortti
Hommaa siihen luuriis jokin prepaid liittymä on halpaa ja toimii. voithan sä sen kortin vaihtaa siihen puhelimees ja tarpeelliset numerotkin uudelleen talentaa. mikä on se oikea ongelmas?
- 56y4yt
Siis laskut maksan itse mutta itse puhelin on miehen ostama jos hän lopettaa sen maksamisen kun se maksetaan osissa?
- ft7ubh
Eihän miehesi silloin ole maksanut puhelinta, eikä se ole sinun puhelimesi, jos maksueriä on edelleen maksamatta.
Jos maksuerien maksaminen loppuu, niin puhelimen myyjä purkaa osamaksusopimuksen, ja ottaa puhelimensa takaisin. Sellaisella puhelimella, jota ei omista, eikä edes pidä hallussaan, on vaikea soitella edes hätänumeroon. - Neukkula2
Onko vielä noin avuttomia naisia? Mikset mene töihin ja hanki omaa puhelinta? Äläkä ole riippuvainen miehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988