sitä ihmisille myydäänki! Oli muuten viimeinen ostos myös tokmannista! Tuli ostettua sieltä halpa nii-in ostin siis halvalla "hyvää" einhelin pieni pöytäsirkkeli kotitarpeiden askarteluun niin ei perkele ole terän korkeussäätöä eikä terä ylety halkaisemaan kakkosnelosen lankkua vittu mikä paska! Itseä kait tässä saa syyttää kun ei lue mitä koneessa on ja mitä ei ole niin ei voi kun hakata päätänsä seinään. Mitä vitun vittuilua ja idiotismia on se että ei ole mitään standardi terän korkeuksia??? Pidin itsestään selvänä että kyllä siinä ainakin sen verran on terän korkeutta että perus 2/4lankku menee halki tai poikki.
älkää hyvät ihmiset ostako tätä paskaa----------
https://www.tokmanni.fi/tokmanni/poytasaha-einhell-th-ts-820-800-w/4006825590784/dp?openGroup=299&gclid=CIP92qOgyMoCFYpsGwodmWwGgw
Jatko ssa en enää osta kuin oikeista liikkeistä sellaista tavaraa jossa saa maksaa itsensä kipeäki mutta kerranhan se kirpaisee eikä ainakaan vituta kun jotain rupeaa tekemään.
Kaikkia vitun paskoja
16
4619
Vastaukset
- JäreämpiLaite
Jos sillä saisi sen kakkosnelkun halki niin jengihän halkois niitä. Ja sit moottori olis paskana jo takuuaikana. Mut voithan sä kääntää sen lankun. Eli jyystät ensin toiselta puolelta ja sit loput. Näin se 800W:n moottori ehkä kestää monta lankkua.
Kakkosnelkun halkaisuun tarvii vähintään 2000W:n koneen. Sekin kuumenee niin, että pitää pitää tauko välillä. Olen kyllä joskus halkonut sellaisella useamman kuution nipun. Suositeltava teholuokka olisikin vähintään 2500W ja sit mennäänkin jo yleensä kolmivaihepeleihin.- ap_______
Niinkait se on. Ajattelin sitte semmoistaki että jos siihen menis isompi terä niin sitten se yltäis nelkun lankun halkaiseen mutta ei varmaan kannata tuo on kumminkin niin pieni että se vois hajota samantien.
- Anonyymi
ap_______ kirjoitti:
Niinkait se on. Ajattelin sitte semmoistaki että jos siihen menis isompi terä niin sitten se yltäis nelkun lankun halkaiseen mutta ei varmaan kannata tuo on kumminkin niin pieni että se vois hajota samantien.
2" , eli 50mm läpi ylettyvästä sirkkelistä lienee kyse, kappaleen leveydellä ei ole merkitystä..
- sahuu
200mm terä niin eihän se ole tarkotettukaan kuin saunapanelien halkaisuun
- 1345
Hae isompi terä siihen 10 mm niin eihän tuo siitä enempää kulu. Syöttönopeus sen ratkaisee, älä paina sitä nelkkua liian nopeaa siihen terään. Jos motista tulee savut pihalle niin vaida takasin se pienempi terä ja eikun takuuhin.
- Parempaatilalle
Tai sitten ryhdistäydyt ja hommaat kalliimman ja paremman.
http://www.virtasenkauppa.fi/rakennussirkkeli-315-mm-18-kw-230-v-fox-10831
http://www.motonet.fi/fi/tuote/789627/Rakennussirkkeli-3000W-400V - paskanmöivät
Heh heh heh hee
- Parempionainaparempi
Ostin kans itseleni ihan äskettäin Tokmannilta juuri tuon Einhellin Th-Ts-820-800w pöytäsahan pieniin puuhommiin kotona. Se oli tarjouksessa 25€ ku mä maksoin siitä. Ja tietenkin joo kans saman huomasin ettei ollut kyseisessä vehkeessä teränkorkeuden säätöä ja muutenkin vähän vaarallisen oloinen vehje, toisin sanoen hieman liian kiikkerä laite. Ajattelin että, se saa nyt mennä tuossa tilapäisenä koneena jonkun aikaa, kunnes investointini riittää kunnon koneeseen. Ostan sitten seuraavaksi mitä olin ajattelevinakaan niin Herculeksen Ydistelmäsahan tuolta Bauhausilta se maksaa 200€ mutta maksaa itsensä aikas nopeasti takaisin.
- Hevonpeetäkaikkialla
Tulee edelleen ostettua vitun paskaa, mutta olen päättänyt, että vien ostamani kelvottoman laitteen takaisin kauppaan, en siis vaadi rahojani takasin, vaan lahjoitan heille, enköhän vähitellen opi.
Viimeinen ostamani laite oli partatrimmeri Powerista, ihan oikean näköinen, ei vaan leikkaa partaa, täysin tylsä kun on. - LedsGo
Minulla on Einhelin 3-vaihemoottorilla ja pelittää hyvin. Pari suurta patiota ja ulkoseinät jo pätkitty ja halottu eikä voi moittia. Imurinkin siihen ostin ja purut menee lähes säkkiin. 4" ei ihan halkea mutta kääntää sen ympärin ja läpi menee heittämällä. Hinta ja laatu kohtasi hyvin. Kannattaa asentaa 40-60 hampainen terä niin jälki on kuin höylällä viimeisteltyä. Liian kovaa ei saa työntää ja koneen sisuksen tulee puhdistaa usein puruista puhtaaksi niin teräkin nousee hyvin. Kaverina on Makitan kaappari ja niillä pärjään hyvin. Senkin slumppasin messuhinnalla.
- aloittaja_esimerkkinä
Paskoja myydään vain tyhmille koska juuri he niitä ostavat!
- 0la
sen takia se ei kakkosnelosta katkaise,kun ne standarditkin on muuttunut,ei ole enään kakkonelosta,kun se on nykyisin 50x100
- Dewalt_se_olla_pitää
Ei mitään Einhellejä, Oletteko kuulleet sellaista sanontaa? että "köyhän ei kannata ostaa halpaa" ja muuten se pitääkin paikkansa. Mielummin investoitte parempaan merkkiin esim: Dewalt taikka Makita yms..... jos oikeesti meinaatte tehdä jotain, niin unohtakaa suosiolla nuo halvat kiinan vempeleet ja ostakaa kunnon työkaluja, jotka oikeesti kestää. Mulla on kasapäin Dewaltin työkaluja nurkissani, melkeinpä kaikki työkaluni on Dewaltteja ja tulee jatkossakin olemaan ja yhtäkään kappaletta ei ole mennyt rikki ja olen tyytyväinen niihin.
- Pelle-peloton
Ei se koko ei logo vaan taito. Onnistu hommat ilman sähköö, kun oli taitoo.
Oikeisiin tarpeisiin ei tarvitse olla merkki kone, kun tekniset tiedot sekkaa, jos konetta tarvii 1-2vk vuodessa. Olen kyseisissä harrasteissa käyttänyt merkki konetta, takuu ajan jälkeen viet pajalle, korjausarvio ei kannata osta uus. Ennen halpis versio 2v. välein uusi ja takuu pellaa kun on kuitti tallessa.( Vaikka kauppiaalla on velvollisuus pitää osto pmv. todistetavasti tallessa) - Sivuleikkuri
Olisit käynyt bilteemalla.
- Anonyymi
Ei pidä syyttää lattiaa, jos ei osaa tanssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628