The Nanny TV-sarja

TheNannyFani

The Nanny on yksi hauskimmista TV-sarjoista ikinä! Saako tätä klassikko sarjaa ostettua jostain dvd:nä (kaikkia kausia)?

Mistään ei tunnu löytyvän ja jos vielä suomenkielisillä teksteillä löytyis, niin mainiota :D

On mullakin ongelmat! :D Ja mitä ihmettä se Netflixkin lopetti sarjan 4-6 kausien näyttämisen?!?

No mutta, jos joku muukin fanittaa ko. sarjaa tai tietää mistä sitä voi ostaa, niin loistavaa!

11

2979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen_fanittaja

Netflix poisti koko sarjan.. :( Toivottavasti tulisi pian dvd:lle koko sarja suomisubeilla vieläpä.

• Nanny_takaisin

on muuten tosiaan ärsyttävää ettei mistään löydy kaikkia kausia suomeksi! kaiken lisäksi netflixistä katosi myös kaudet 1-3... kerkesin edes ne katsomaa kahtee otteeseen :D

• Nannyfani

Jooo hei kertokaa jos jostain saa niitä :o! Mä rakastan sitä sarjaa ja tuun iha hulluks ku ei vaan löydy mistää suomenkielisillä teksteillä :D ...! Oon yrittäny kaikki facekirppiksistä lähtien ja ei vaan löydy :((! Tv viisi pyöritti jossain vaiheessa niitä, mut sieltäkin tuli kolmoskauden vipan jakson jälkeen ykkösen eka :D...
      Joo ei ny tosiaa oo kovin iso asia :DD

• 94TheNannyFani

Onko Nanny ollut (silloin kuin se ekan kerran tuli telkkarista) millainen vastaanotto verraten esim Frendeihin, kun frendit tuli DVD:lle heti. Itsekkin olen Nannya ettinyt ja koska olen -94 syntynyt, onneksi ehdin kattoa netflixistä kaikki kaudet kerran, ja kerran sit 1-3 kaudet. TV5:ltä ne taas tulee niin huonoon aikaan, eikä oo nyt aina perillä mikä kausi menossa ja oonko skipannu jonkun kauden. On kyllä älytöntä että ei ole vielä suomessa (jenkeissä on mutta 1. ne ei taida edes myydä eurooppaan? 2. ilmeisesti jenkkien DVD levyt ei välttämättä toimi suomessa) Olen miettinyt että kenelle pitäisi laittaa asiasta viestiä?

The Nanny on tosiaan hauskimpia TV-sarjoja.

• Franfani4ever

Suosittelen tilaamaan ilman tekstityksiä amazonista. Tuskin löytyy suomi-txt mistään, eikös täällä jätetty näyttämättä loput jaksot,silloin aikoinaan?

• Epätoivoinenkin

No niin kai se on pakko tilata :o tekstien kans olis kyl nii paljon kivempi kattoa :)

• ottopoika16

pommitetaan tv5 kanavaa, jotta lähettiväs muuta ku uusintoja. imdb sivustoilta luin, jotta niles ja cc menee naimisiin? meillä näytetään kautta 1-2 edestakaisin. Kausia on 6.

• nannytv

Kummallisesti tää sarja näkyi ja sitten alko uudestaa mutta meni poikki ja sitten taas tuli vähä aikaa. Hyvä sarja sais tulla alusta asti kokonaan uudestaan.

• franfinefan

youtubesta näkee kaikki kaudet ihan kutoseen saakka

• Anonyymi

Ei nää enää

• Anonyymi

En ymmärrä minkä takia sitä ei suomessa ole. Hetken aikaa oli prime videossa ilman tekstityksiä, mutten kerinnyt katsomaan kuin 12 jaksoa kun se jo sitten poistuikin sieltä. Youtubesta näkee pari jaksoa. Yritin etsiä sellaista boxia missä olisi kaikki sarjat, mutta kaikki mitä löysin, niin arvosteluissa valitettiin laatua, ei kuulemma saa edes kasvoista selvää, ei sellaisesta viitsi 50€ + toimituskulut maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe