Ilman roikkaa pyörittää hyvin mutta ei käynnisty,vähän aikaa roikassa niin käynnistyy!Missä mahtaa olla vika?toyota corolla 1,3 -98.Voiko vika olla kaasuläppäanturissa,sytytyspuolassa?
Ei käynnisty
10
296
Vastaukset
- toyoservice
Ja vikavaloja ei syty? Olisko mootorin lämpö antura viallinen? Kun tollai tekee!
- käynnistyhäiriö
Moottorihäiriö valo palaa välillä ja välillä sammuu!
- huoltoon
EI sitten ole käynyt mielessä lukea, tai luetuttaa vikakoodit? Ei tarvitse arvailla.
- Käynnistyshäiriö
Ymmärsinkö oikein, vikana on se että tojo käynnistyy....?
Käynnistäminen siis ei onnistu kun se lähtee keskenkaiken käyntiin.
Haluaisit käynnistää tojoasi aamusta iltaan mutta nyt se ei onnistu. - käynnistyhäiriö
Käynnistyshäiriö kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, vikana on se että tojo käynnistyy....?
Käynnistäminen siis ei onnistu kun se lähtee keskenkaiken käyntiin.
Haluaisit käynnistää tojoasi aamusta iltaan mutta nyt se ei onnistu.Mitähän tämäkin kirjoitus tarkoittaa????
- Mulla_Seat_Toledossa
V5-koneisessa samantyyppinen vika mutta toisinpäin. Jos lämmitti lohkolämppärillä koneen, lämpöanturi ei sallinut ryyppyä eikä kone käynnistynyt normaalisti.
- käynnistyhäiriö
Heiiiiiiiii , vit.. ida.. Luitkos ollenkaan, mulla käynnistyy kun on lohkossa.
Älä sekota tähän fiiatti kopioita... - Tuo_V5
käynnistyhäiriö kirjoitti:
Heiiiiiiiii , vit.. ida.. Luitkos ollenkaan, mulla käynnistyy kun on lohkossa.
Älä sekota tähän fiiatti kopioita...on tietääkseni Vw-konsernin kone joten sen ei pitäisi liittyä Toyotakeskusteluun. Vikatilanne kuulosti silti loogiselta eikä ole ainoa laatuaan, on noita sattunut muillekin merkeille. Lämpöanturi on tyhmä ja se reagoi vain jäähdytysnesteen lämpötilaan ja antaa viestejään eteenpäin sen perusteella. Moottorinohjaus reagoi tähän lämpöanturin signaaliin niin ettei seoksen rikastamista tarvita. Moottori imee kuitenkin kylmää ilmaa ja seos pysyy liian laihana jotta moottori käynnistyisi.
- orginaalenparts
Jep audeissa samaa vikaa pukkaa jos laittaa motonetin termari kotelon, siis antura on kiinteää malli ja on valmiiksi paska!!!!!
- Tojotall
Sytytysjärjestelmän tarkistus kokonaisuudessaan. Tulpat, johdot, puola, johtoineen, jännitteen syöttö, tällä alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833