Tämän hetken trendi näyttää olevan asiakaskokemuksen mittaaminen. Meidän yritys tekee tällä hetkellä fanaattista työtä palvelun laadun mittaamiseksi. Ideahan on hyvä, mutta tällä hetkellä huomaan että mennään taas yhdellä painotuksella.
Olen todellakin tehnyt niin hyvää työtä kuin mahdollista, silti, en tiedä tuleeko nuo mittarit koskaan erinomaisiksi- ihmisten kanssa kun tehdään töitä.
Ihmisiä on kaksi - kaksi epätäydellistä. Toinen epätäydellinen vain arvioi toisen. Mutta sitten tämä jota arvioidaan, joutuu myllyn alle asiasta. Vähä rasittavaa. Mutta tämä on tämän hetken trendi. :) Hip hei. Tosi kivaa.
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Tuppu00
1
60
Vastaukset
- 8675
Asiakaskokemuksen mittaaminen on vain ensimmäinen askel. Seuraava vaihe on se kun asiakkaiden lisäksi myös työkaverit arvioivat sinua. :) Tiedän firman jossa työntekijät arvioidaan osaamisen, sosiaalisten taitojen yms. perusteella asteikolla 1-10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059