Koukussa pelaamiseen

SiniSapotaagi12

Hei minulla olisi tarvetta nopeasti saada tietooni hyviä netti pelejä .. peleistä on tullut minulle ihan elämä koska on kiusattu jo 7 vuotta ja olen siis 12v.. aika syrjäytynyt.. et ainoit ystävii o nettipeleis olis kiva jos olis semmonen peli jos vois chattailla ihmisille.. koska niitä ystävii miul ei oo laisinkaan .. ja oon niin ujo etten uskalla mennä tutustumaan uusiin ihmisiin.. jtn etsin ystäviä peleistä pelan täl hetkel moviestarplanet nimistä peliä mutta se on nykyään aika tylsä eikä sielt oo löytyny oikein ystäviä .. ELI LAITTAKAA PIAN NIITÄ PELI EHDOTUKSIA!

1

123

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ffino

Growtopia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      703
      3153
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1013
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      41
      900
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      815
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      59
      612
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      603
    8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      508
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      507
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      86
      495
    Aihe