tarvittais tietoo ens keskiviikoks mennessä kouluhommiin :)
kertokaa tietoa liikuntavammaisista!!!!!!!!!
2
109
Vastaukset
- ATDT2
Hyvä lähde on Invalidiliitto. Toinen on Kynnys ry.
Kolmas ovat vammaisneuvostot.
Täällä voit kysyä tiettyä asioita. Tuskin tänne kukaan koulutyötäsi kirjoittaa puolestasi. - inowhuujuuares
ei noi neuvostot ole mikää ratkaisu. Mielummin katso ympärille onko ko. ihmistä lähekkä ja mene juttelemaan hänelle suoraan.... kysy asiaa suoraa ja älä kysy tai puhu muutenkaan mitään typerää, vaan pysy asiassa. Liikuntavammaisenkin elämässä on monta eri osaa niinkuin kaikilla muillakin.
Kaikein typerintä mitä olen kuullut on se kun joku oli kysynyt voiko tulla juttelemaan.... ja mielenkiintoista on se, että ei ole mitää hajua kuka tämä ihminen oli ollut.... Eli joku jolla olisi ollut jotain sanottavaa.... ja joka tietää kuka kukin on...
Mutta noissa neuvostoissa ei ole oikeesti muuta puheoikeuettuja kuin sihteerit ja ne on muuten niitä joilla on persereiässä se millä ne näkee.... niillä ei ole mitää kokemusta mistään......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849