tarvittais tietoo ens keskiviikoks mennessä kouluhommiin :)
kertokaa tietoa liikuntavammaisista!!!!!!!!!
2
130
Vastaukset
- ATDT2
Hyvä lähde on Invalidiliitto. Toinen on Kynnys ry.
Kolmas ovat vammaisneuvostot.
Täällä voit kysyä tiettyä asioita. Tuskin tänne kukaan koulutyötäsi kirjoittaa puolestasi. - inowhuujuuares
ei noi neuvostot ole mikää ratkaisu. Mielummin katso ympärille onko ko. ihmistä lähekkä ja mene juttelemaan hänelle suoraan.... kysy asiaa suoraa ja älä kysy tai puhu muutenkaan mitään typerää, vaan pysy asiassa. Liikuntavammaisenkin elämässä on monta eri osaa niinkuin kaikilla muillakin.
Kaikein typerintä mitä olen kuullut on se kun joku oli kysynyt voiko tulla juttelemaan.... ja mielenkiintoista on se, että ei ole mitää hajua kuka tämä ihminen oli ollut.... Eli joku jolla olisi ollut jotain sanottavaa.... ja joka tietää kuka kukin on...
Mutta noissa neuvostoissa ei ole oikeesti muuta puheoikeuettuja kuin sihteerit ja ne on muuten niitä joilla on persereiässä se millä ne näkee.... niillä ei ole mitää kokemusta mistään......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541