moi!
onko kukaan muu ehtinyt jo tällä kaudella loukata itseensä mäessä? mä oon! olin vasta kolmatta kertaa rinteessä tänä talvena kun kaaduin ja mursin molemmat sääriluut vasemmasta jalastani=(
nyt joudun sitten istumaan rinnekahvilassa jalka reiteen asti kipsattuna kun muut laskee.
kausi päättyi-minun osaltani=(
tyttö-87
2
798
Vastaukset
- Fischer RC4
Piru. Tuo on aina riski tässä lajissa. Menikö pahasti? Eikö siteet auennut vai miten siinä noin pahasti kävi?
Itse olen murtumien pelossa laskenut hiukan liian löysästi säädetyillä siteillä ja pari kertaa ne on auennut itsestään rajussa laskussa, mutta nyt ne alkaa olemaan kohdallaan. Sukset pysyvät jalassa kovassakin menossa vaikka on säädetty 10 kg kevyemmälle kuin mitä painan.
Paranemisia kuitenkin... toivottavasti keväällä pääset vielä viimeisille laskuille. - Frans
Meinaan mäkihyppymäessä, Lahden 64:ssa, Helmikuun 15. päivänä pääsen aikaisintaan takasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585555Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1794511En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163952Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k493540- 513481
- 653259
- 103110
- 272722
- 462307
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia332290