moi!
onko kukaan muu ehtinyt jo tällä kaudella loukata itseensä mäessä? mä oon! olin vasta kolmatta kertaa rinteessä tänä talvena kun kaaduin ja mursin molemmat sääriluut vasemmasta jalastani=(
nyt joudun sitten istumaan rinnekahvilassa jalka reiteen asti kipsattuna kun muut laskee.
kausi päättyi-minun osaltani=(
tyttö-87
2
845
Vastaukset 2
- Fischer RC4
Piru. Tuo on aina riski tässä lajissa. Menikö pahasti? Eikö siteet auennut vai miten siinä noin pahasti kävi?
Itse olen murtumien pelossa laskenut hiukan liian löysästi säädetyillä siteillä ja pari kertaa ne on auennut itsestään rajussa laskussa, mutta nyt ne alkaa olemaan kohdallaan. Sukset pysyvät jalassa kovassakin menossa vaikka on säädetty 10 kg kevyemmälle kuin mitä painan.
Paranemisia kuitenkin... toivottavasti keväällä pääset vielä viimeisille laskuille. - Frans
Meinaan mäkihyppymäessä, Lahden 64:ssa, Helmikuun 15. päivänä pääsen aikaisintaan takasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041243
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466