18-vuotias lapsenvahti Helsingistä

lapsenvahti22

Hei!

Olen 18-vuotias lukiolaistyttö Helsingistä. Minulla on varsinaista lastenhoitokokemusta noin 15-vuotiaasta saakka, mutta minulla on kolme pikkusisarusta, joita olen hoitanut jo paljon nuorempana. Olen aina ollut lapsirakas ja olenkin saanut aina hyvää palautetta perheiltä, joissa olen lastenvahtina toiminut.

Kolmeen vuoteen on ehtinyt mahtua vaikka minkälaista kokemusta. Lähinnä kyse on ollut keikkatyöstä useassa eri perheessä. Muutamia vakituisempia useamman vuoden kestäneitä työsuhteita löytyy, sekä olin kesällä 2014 kuuden viikon mittaisessa kesätyössä lastenvahtina. Olen hoitanut lapsia ihan vauvoista kouluikäisiin, joten osaan toimia eri-ikäisten lasten kanssa. Vaipanvaihtaminen tai raivokohtaukset eivät tule siis mitenkään yllätyksinä.

Voin työskennellä oikeastaan koko Helsingin alueella arkipäivinä iltapäivästä lähtien ja viikonloppuisin vaikka kokopäiväisesti - sama koskee lomia, jos kyse on pidemmästä ajanjaksosta. Voin tulla muuallekin pääkaupunkiseudulle, mutta suoraan koulun jälkeen matkaan saattaa mennä aikaa. Työajat voidaan sopia joustavasti lukujärjestykseni mukaan.

Tuntipalkkani on vaihdellut lapsien iän ja lukumäärän mukaan, mutta on ollut maksimissaan 10 euroa tunnilta. Yökeikoilta minulle on maksettu usein kertamaksu, joka sekin on sovittu joka kertaa kohden erikseen. Olen kyllä valmis neuvottelemaan palkasta, jos sellaiseen on tarvetta.

Minuun voi tosiaan ottaa ihan vapaasti yhteyttä ihan minkälaisen lapsenvahtitarpeen yhteydessä tahansa, sillä kaikesta voi neuvotella. Kerron itsestäni mielelläni lisää vaikkapa sähköpostin välityksellä tai sitten ihan kasvotusten. Usein on juurikin ollut tapana, että tulen käymään jonkinlaisessa haastattelussa, ennen kuin sovitaan mitään tarkemmin. Minuun saa yhteyttä alla olevasta sähköpostiosoitteesta. Vastaan mahdollisimman nopeasti!

[email protected]

2

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniela35

      Hei, ilmoituksesi kuulostaa hyvältä! Otatko yhteyttä niin keskustellaan lisää. S-p: [email protected] , tai puh 0443033582

    • lapsenvahti22

      Viestiä voi yhä laittaa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2494
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      293
      2190
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      114
      1300
    Aihe